بزرگنمايي:
آریا بانو - هنرمندان ما که سالهاست در عرصه های مختلف فعالیت می کنند سعی می کنند در فضای مجازی چهره واقعی تری از خودشان به نمایش بگذارند.
سریال محبوب همگناه که این روزها در شبکه خانگی پخش می شود طرفداران بسیاری پیدا کرده است. محسن کیایی نویسنده و محبوب ترین بازیگر این سریال زوج موفقی را در کنار هدیه تهرانی ساخته است که توجه بسیاری از دوستداران ان سریال را جلب کرده است. عکس جدید دختر محسن کیایی بازیگر محبوب سریال همگناه را در پرشین وی ببینید.
عکس جدید دختر محسن کیایی
دختر که داشته باشی ،خیال میکشاندت به بعداز ظهر یک روز گرم تابستانی،که گوشواره های میوه ای ،از گیلاسهای
بهم چسبیده به گوش انداخته اید همانهای که هرکه بیاویزدشان از شادی لبریز میشود ،وخنده از ته دل امانش را میبرد
عکس جدید
دختر محسن کیایی
بیوگرافی محسن کیایی
محسن کیایی متولد 6 شهریور 1360 در
تهران و در
خانواده ای
هنرمند است، محسن کیایی علاوه بر
بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی
از کارگردانان موفق
سینما است. محسن کیایی دانشآموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است.
محسن کیایی فعالیت خود را با سریال کودک بنام “رویای گلی” و سریال “ایپزودی
شاهین می خواند” از سال 1379 آغاز نمود اما با
فیلم بعد از ظهر سگی به کارگردانی
برادرش مصطفی در سال 1388 به
سینما وارد شد.
محسن کیایی در سال 1390 با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید
آقاخانی به شهرت دست یافت. بعد از آن در همین سال، بازی در نقش یک
روحانی در سریال
پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد.
وضعیت تاهل محسن کیایی
محسن کیایی سال 1385 با سهیلا امیر حسینی
ازدواج کرد که حاصل این
ازدواج یک
دختر به نام “رز” است. شغل همسر محسن کیایی عکاس و گریمور است.
درباره سریال همگناه
سریال «همگناه» همچون غالب سریالهای پخش شده در شبکه نمایش خانگی،
سریالی کلیشهای و میانمایه است؛ با دیدن یک دوجین بازیگران مطرح
سینما در این سریال، مبادا انتظارات عجیبی پیدا کرده و فکر کنید خبری شده است!
عکس جدید
دختر محسن کیایی
رز کیایی
درب سریالهای ساخته شده در شبکه نمایش خانگی همچنان بر همان
پاشنه قدیمی میچرخد! طبق معمول، امر اخلاقی به قربانگاه رفته و هرزگی
اخلاقی و فساد مفرط جای آن را گرفتهاند! نه شخصیتپردازی درستی وجود دارد
و نه دیالوگنویسیها سنجیده و دقیقی! مشخص است که سازندگان در روندی
مستعجل و فاقد مفصلبندی لازم، صرفاً تلاش کردهاند که سر و ته قصه را به
شکلی آبکی به هم وصل کنند و تا اطلاع ثانوی دست مخاطبان در
پوست گردو بگذارند!
وقتی سازندگان به ناگاه در قسمت دوازدهم سریال “همگناه” و درحالی که داستان
هنوز شروعی محرک نداشته است، از پایان فصل اول خبر میدهند، توهین به ادراک مخاطب نیست؟ فصلبندی سریالها در همه جای دنیا و حتی همین
ایران تابع اصول و قواعدی معینی است؛ نمیشود که بدون پیشروی داستان یا باز کردن گرههای افکنده شده یا پرداخت درست شخصیتها، بهصرف رهایی از انتقادات، از پایان فصل اول سخن گفت.
فضای مجازی ـ
سینما پرس