آریا بانو

آخرين مطالب

حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان ورزشي

حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ایرنا /علی حیدریان، بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی ایران، در نمایش هندبال ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.
فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) در حالی که چشمان جهان به پایتخت فرانسه، میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 در تابستان امسال، نگاه می‌کند، "نمایش هندبال ساحلی IHF" را در پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی و فرهنگ آن برگزار می‌کند.
سه تیم مرد و سه تیم ستاره زن، به علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال ساحلی را در سه روز شنبه 27، یکشنبه 28 و دوشنبه 29 ژوئیه 2024 - در کرتیل، با فاصله تنها 20 کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.
هدایت تیم‌های ستاره‌ها را شش مربی مدال‌آور و سرشناس جهانی از جمله برنده مدال طلای بازی‌های المپیک جوانان 2018 لتیسیا بروناتی (آرژانتین) به همراه ملادن پارادزیک (کرواسی)، خالد حسن (قطر)، ماریا کارانتونی (یونان)، تاماس نئوکوم (مجارستان) و الکساندر نواکوویچ (آلمان) به عهده خواهند داشت.
در این مسابقات در مجموع، 64 بازیکن هندبال ساحلی (32 مرد، 32 زن) از بهترین بازیکنان هندبال ساحلی جهان از 18 کشور جهان، از جمله بازیکنانی از جمهوری اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند،نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و اروگوئه حصور دارند.
سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلط و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.

نمایشگاه هندبال ساحلی IHF یک تلاش مشترک بین کمیته سازماندهی فدراسیون جهانی هندبال، فدراسیون هندبال فرانسه (FFHB) و کمیته بین المللی المپیک (IOC) است.
«نمایش هندبال ساحلی IHF» بخشی از یک سری جشن‌های گسترده‌تر در کرتیل، مستقر در منطقه Val-de-Marne فرانسه است که شعله المپیک را در تور جهانی خود دریافت خواهد کرد. در طول مدت بازی‌های المپیک - از 26 جولای تا 11 آگوست - رویدادهای رایگان مختلفی از جمله یک منطقه هواداران برای حداکثر 2000 نفر Giampiero MASI پیش بینی شده است.
رئیس کارگروه هندبال ساحلی IHF گفت: نمایش هندبال ساحلی IHF در تاریخ هندبال ساحلی ثبت خواهد شد. پس از اولین حضورش در بازی های المپیک جوانان 2018، این گامی دیگر برای حضور در بازی‌های المپیک به عنوان یک ورزش رسمی در آینده است.
همچنین کیت مک اونیل، مدیر ورزشی کمیته بین‌المللی گفت: هندبال ساحلی در حال حاضر نقش بسیار قوی در جنبش المپیک دارد. و در تلاشیم در بازی‌های المپیک جوانان توسعه و ترویج گسترده‌تری انجام دهیم. این یک رشته ورزشی با فرم عالی از ورزش است، سازماندهی آن آسان است و محبوبیت بسیار قوی و رو به رشدی در بین جوانان دارد. آینده بسیار روشنی دارد.
گفتنی است کسب مقام سوم جهان و اولین مدال تاربخی هندبال جهان در مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان جهان دریونان و همچنین کسب گلزن برتر این مسابقات گوشه‌ای از افتخارات علی حیدریان است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1171688/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استرس همیشه هم بد نیست

افراد بدبین و غرغرو، زوال عقل می گیرند

طوفان وسواس فکری در ذهن

رعایت حریم شخصی دیگران را یاد بگیرید

چه‌کار کنیم تا رؤیاهای شبانه‌مان را به خاطر بسپاریم؟

داروی استرس اینجاست!

با اعتماد به نفس‌ ها این شکلی اند!

گوشی هایی که دل نوجوانان را می برد!

علائم افسردگی دقیقا چیه؟

کمال گرایی افراطی

همه چیز باید اون طور که من میگم باشه!

به حرف های اطرافیان مان توجه کنیم یا نه؟

راه های ساکت کردن مغز و کاهش استرس

آخه خونسردی تا این حد!

روش های «مانترا» برای کنترل خشم

دردسر های مهربانی!

رفتار درمانی و آشنایی با مفاهیم آن

باید و نبایدهای آموزش جنسی به نوجوانان

چگونه بر ترس درونمان غلبه کنیم ؟

این سهم من از زندگی نیست!

6 تله ذهنی که زندگی‌تان را نابود می‌کند

استرس عضو جدایی ناپذیر زندگی

یک مساله زنانه در دختران نوجوان!

بهترین راه برای مقابله با افسردگی پس از زایمان

دکتر هراسی در کودکان را تقویت نکنیم

خودتان را بشناسید تا کارآفرین شوید

21 نکته مهم برای مدیریت هزینه های زندگی

بیزاری از شغلتان، شما را بیمار می کند

از این خستگی، خسته ام!

در این 10 موقعیت به روانشناس مراجعه کنید

تکنیک های ساده برای عبور از روزهای سخت

چرا زود خسته میشوم؟

4 روش آسان برای افزایش سلامت درون !

چرا نمی توانم پس انداز کنم؟

در را به روی عصبانیت ببندید

8 عاملی که روح تان را بیمار می کند

خانم ها، دیرتون نشه!

فریب خوردن!

چرا بعضی مردها هنگام بیماری، مثل بچه ها رفتار می‌کنند؟

دلایل بدگمانی چیست؟ و راه های درمان آن چیست؟

احساس مسئولیت بیش از حد

26نکته تا آرامش درون!

زن ایرانی چگونه زنی است؟

روش های ساده برای کنترل استرس های روزانه

چگونه دست از سرزنش کردن خودتان بردارید

من عقده ای نیستم فقط تنبلم!

جیب شما تا تحویل سال!

راهکارهای تقویت اراده

چگونه اوقاتی خوش برای فرزندان طلاق رقم بزنیم؟

عصبانیت،علت عصبانیت وراههای کنترل آن