آریا بانو

آخرين مطالب

جزییات «نون.خ3» از زبان سعید آقاخانی؛ یک کاراکتر کرونایی در فصل جدید داریم! فرهنگی هنری

جزییات «نون.خ3» از زبان سعید آقاخانی؛ یک کاراکتر کرونایی در فصل جدید داریم!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - مهر / کارگردان سریال تلویزیونی «نون.خ» همزمان با تصویربرداری فصل سوم این مجموعه به ارائه توضیحاتی درباره تأثیر شرایط کرونا بر داستان و فرآیند تولید سریال پرداخت. سعید آقاخانی کارگردان سریال تلویزیونی « نون.خ » امروز دوشنبه 29 دی ماه در جمع خبرنگاران و در حاشیه تصویربرداری فصل سوم این سریال درباره فرآیند تولید آن گفت: فصل جدید « نون . خ » در ادامه فصل‌های قبلی و همان قصه است. کاراکترهای جدیدی اضافه و چند کاراکتر حذف شده‌اند ولی همان روند ادامه و همان قصه بومی هم جریان دارد.
وی با اشاره به قصه و طنازی در این فصل ادامه داد: این بار روی برخی دیگر از ظرفیت‌های قصه مثل گیاهان دارویی تمرکز کردیم. هدف ما این است که مردم لذت ببرند و روز مرگ ما این است که مردم نخندند.
آقاخانی درباره لوکیشن‌های این سریال بیان کرد: کردستان و کرمانشاه را داریم و در آن لوکیشن‌ها هم تصویربرداری می‌کنیم. امسال تصاویری از مهاباد و آذربایجان غربی هم داریم.
اولین سریالی که بازیگران ماسک دارند
وی درباره پرداختن به کرونا در قصه اظهار کرد: ما اولین کاری هستیم که با ماسک بازی می‌کنیم و یک کاراکتر کرونایی هم در کار داریم. تمام تلاشمان هم این است که سریال جذاب‌تر باشد.
کارگردان « نون.خ » درباره نوروزی بودن سریال و فضای مفرح این کار در این ایام گفت: همانطور که گفتم تمام تلاش ما همین است که مردم شاد شوند و تلاش سازندگان همه کارهای کمدی این است که مردم با لحظات کمدی، کاراکترهای شیرین و موقعیت‌های درست جذب کار شوند. ما هم امیدواریم که مردم از حضور ما در خانه‌هایشان بیشتر لذت ببرند.

آریا بانو


اکبر عبدی در سریال نیست
وی درباره نبود اکبر عبدی در این سریال نیز گفت: قرار بود او حضور داشته باشد ولی متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که خودش دوست نداشت در کار باشد.
آقاخانی درباره شوخی‌های این سریال از جمله پیش‌بینی انتخابات آمریکا و جشنواره فجر بیان کرد: ما پیش‌بینی نکردیم برداشت از کار ما اینگونه بود و از این دست شوخی‌ها هم داریم. البته شوخی‌هایی سال گذشته داشتیم که خیلی‌ها دلخور شدند و خیلی باید با احتیاط پیش رویم چون درباره هر چیزی حرف بزنیم به یکی برمی‌خورد و الان هم همه آشنا دارند می‌توانند جلوی کار را بگیرند و از هر جایی برای ما مشکل ایجاد کنند.
واکنش‌ها نسبت به شوخی‌ها
وی اضافه کرد: شوخی‌های زیادی هم البته داشتیم در فصل پیش ما شوخی‌ای با وزیر جوان داشتیم که برخوردها از طرف خودشان فوق‌العاده بود با اینکه نگرانی داشتیم که به آنها بربخورد درحالیکه هیچ مشکلی پیش نیامد و دقیقاً از آنجایی که می‌ترسیدیم، مشکلی پیش نیامد و برعکس از جایی که نمی‌ترسیدیم واکنش‌هایی داشتیم که خیلی وقت‌ها دست ما را می‌بندد.
کارگردان « نون.خ » درباره قومیت‌های جدید نیز گفت: آنقدر که به قوم کرد می‌پردازیم به قومیت جدیدی نمی‌پردازیم ولی چند کاراکتر داریم که از بندر ترکمن آمده‌اند.
آقاخانی درباره سختی‌های کار عنوان کرد: اینجا هوا منفی 10 درجه هم بوده است و کرونا هم خیلی شرایط را سخت کرده است از ارتباط گرفتن در حین بازی که بازیگران نمی‌توانند با هم ارتباط داشته باشند تا دیگر موارد مشکل درست کرده است.

آریا بانو


برای فصل چهار باید بازخوردها را ببینیم
وی درباره تولید این سریال و همچنین ساخت فصل جدید بیان کرد: ما اواخر کار هستیم و حدود دو هفته دیگر تصویربرداری تمام می‌شود. برای فصل جدید قصه کشش دارد ولی باید این فصل پخش شود و ببینیم بازخورد چیست اگر خوب باشد ادامه دهیم. خود ما کاراکترها و فضا را دوست داریم. من کاراکتر خودم را دوست دارم و بچه‌ها هم همینطور هستند و گروه علاقه دارند که ادامه دهند. با این حال به بازخوردها بستگی دارد که اگر خوب باشد گروه این امید را دارد.
این کارگردان سریال‌های طنز گفت: من خودم کارهایی انجام دادم که خیلی از آنها آپارتمانی بود و برای خود ما هم فضاها لو رفته است و به عنوان سازنده استقبال می‌کنیم تا از این فضای آپارتمانی و تکراری بیرون رویم. این فضاسازی جدید برای مردم خیلی جذاب است و ظرفیت زیادی دارد.
آقاخانی درباره ریسک چنین کارهایی نیز گفت: ریسک دارد و خیلی پرزحمت است. من قبلاً هم کار کرده‌ام اما این کار خیلی پر زحمت بوده است. هزینه‌ها و درگیرهای ما خیلی بیشتر از کارهای دیگر است. به ظاهر یک کار کمدی انجام می‌شود اما مثل یک کار تاریخی انرژی می‌برد چون لباس کردی داریم و یا هر پلان خیلی سختی دارد اما در عین حال می‌دانیم این فضاهای جدید مورد توجه مردم است و از دیدن این تصاویر و شوخی‌ها لذت می‌برند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/498812/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فن بیان‌تان را اینطوری تقویت کنید

مشخص کن چه می‌خواهی، و مهم‌تر از آن چه نمی‌خواهی

روز اول مدرسه

چطور در محل کار دچار خواب آلودگی نشویم؟

استرس روز اول مدرسه را چگونه کنترل کنیم؟

افتخارات زودگذر!

قبل از صدمه خوردن، «نه» بگویید

سر و صدا را تحمل کنید تا روانی نشوید

تیزهوشی مغز با یادگیری یک زبان دیگر

می‌توانید یک روز بدون تلفن‌ همراهتان زندگی کنید؟

تغذیه مناسب راهی برای مبارزه با استرس

حرف هایی که نباید به یک فرد افسرده بزنید

قلب شما هم صبح شنبه را دوست ندارد!

چه کسانی به موفقیت دیگران غبطه نمی خورند؟

مواظب حرف زدن خود باشید!

10 دلیلی که باعث می‌شود از شغل خود متنفر باشید

علائمی که می گویند اضطراب دارید

از کجا بفهمیم غمگین هستیم یا افسرده؟

فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شوید

همراهی با فرزندان تا کجا؟

4 مشکل سلامت روانی که در بین زنان متداول‌تر است

وقتی صبرتان لبریز می‌شود چه باید بکنید

نشانه های تشخیص استرس بیش از حد چیست؟

ذهن ناخودآگاهتان را از نو برنامه‌ نویسی کنید

وسواس فکری

چرا همه آدمها به دنیا از دیدی متفاوت نگاه می‌کنند؟

کسب احترام، با این راه‌های ساده

8 نشانه که علامت استرس کاری هستند

علت حرف زدن در خواب برخی افراد چیست؟

این رفتارها جسم و روان تان را تخریب می کنند

10 نکته برای اینکه با وجود استرس راحت بخوابید

چرا شکست می‌خوریم؟

علت افسردگی زنان، در مراحل مختلف زندگی

چرا برخی از افراد از پیر شدن می‌ترسند؟

چگونه با مرگ عزیزان کنار بیاییم؟

اگر می‌خواهید آدم دل‌چسب‌تری باشید،رمان بخوانید!

با این روشها افسردگی را فراموش کنید

چطور مچ یک دروغگو را بگیرید؟

وقتی خبر ازدواج مجدد همسر سابقتان شما را به هم می‌ریزد

وقتی والدینتان خیانت می‌کنند چه باید بکنید

اعتماد چیزی که این روزها گم شده

چگونه در 50 سالگی جوانتر به نظر برسید!

چگونه میان خواهر و برادرها مصالحه کنیم؟

نقش خانواده در عبور ایمن نوجوان از فضای مجازی

بلوغ زودرس نوجوانان امروز، از علل تا راه های درمان

چطور مهرطلب ها را بشناسیم؟

آیا افراد باهوش‌ احمق‌اند؟

اگر دوست تان این ویژگی ها را دارد، دشمن شماست

دلشوره‌ و اضطراب ناگهانی را جدی بگیرید!

زبان بدن شما چه می گوید؟