آریا بانو

آخرين مطالب

جنگ شدید در لیگ قهرمانان آسیا ورزشي

جنگ شدید در لیگ قهرمانان آسیا
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / تیم های شرق آسیا، بازی های چهارم خود را نیز انجام دادند تا دور گروهی رفته رفته به مراحل پایانیش نزدیک شود.
دور چهارم رقابت های لیگ قهرمانان در ناحیه شرق آسیا به پایان رسید تا پس از اتمام دو بازی باقیمانده دور گروهی، تیم های راه یافته به مراحل حذفی نیز مشخص شوند.
این در حالی است که از مدت ها پیش بازی های مرحله غرب آسیا به اتمام رسیده و پرسپولیس نیز به عنوان نخستین فینالیست این دوره از رقابت ها مشخص شده است.
اکنون که شاگردان یحیی گل محمدی درگیر رقابت های لیگ برتر ایران هستند، یک چشم آنها نیز به بازی های شرق آسیاست تا از میان تیم های قدرتمند و مدعی حاضر در گروه های 5 تا 8، حریف آنها برای دیدار پایانی مشخص شود.
در زیر نگاهی خواهیم انداخت به گروه های 5 تا 8 لیگ قهرمانان آسیا تا پایان دور چهارم گروهی.
* بیجینگ گوان، مقتدرترین تیم شرق آسیا
اما در پایان دور چهارم و در گروه E، تیم بیجینگ گوان که با شکست شانگهای به مقام سوم سوپر لیگ چین رسید، بهترین عملکرد ممکن را در میان تمام تیم های شرق آسیا از خود به ثبت رسانده است.
این تیم که امید چندانی به آن نمی رفت و کمتر در توجه رسانه ها قرار داشت، هر 4 دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تا با مسجل کردن صعود خود از مرحله گروهی، با خیالی آسوده در دو دیدار باقی مانده به مصاف رقبای خود برود. این احتمال می رود که برونو ژنسیو سرمربی فرانسوی این تیم، در دو دیدار باقی مانده با ترکیب دوم خود به میدان برود.
تیم اف سی سئول کره جنوبی، که به دلیل داشتن 4 امتیاز بیشتر، از سقوط به دسته پایین لیگ کره جنوبی فرار کرد، با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد. به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این تیم به همراه نماینده چین از این گروه صعود کنند.
تیم ملبورن ویکتوری نیز که در رده دهم جدول یازده تیمی استرالیا قرار گرفت، با 3 امتیاز سوم است. تیم چیانگ ری یونایتد تاییلند نیز که در لیگ کشورش چهارم است با 3 امتیاز چهارم است. هر سه تیم دیگر برای صعود از این گروه به عنوان تیم دوم تلاش می کنند.

آریا بانو

اما در گروه F، تیم اولسان هیوندای نیز در 3 دیدار از 4 دیدارش به پیروزی رسیده و با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم اولسان که در لیگ کره جنوبی هر دو جام را به چونبوک موتورز واگذار کرد، بازی های سراسر هجومی و خوبی را از خود به نمایش گذاشته و یکی از مدعیان صعود به دیدار فینال است.
تیم اف سی توکیو که در لیگ ژاپن در رده ششم جای گرفت، با 7 امتیاز دوم است. تیم شانگهای گرینلند نیز که به رتبه هفتم سوپر لیگ چین رسید با 6 امتیاز سوم است. پرث گلوری استرالیا نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد و حذف این تیم از این رقابت ها قطعی شده است.

آریا بانو

پس از انصراف تیم جوهردار التعظیم مالزی از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان، دیدارهای گروه G لیگ قهرمانان آسیا با حضور سه تیم برگزار می شود که رقابت سختی میان این تیم ها برای صعود وجود دارد.
تیم ویسل کوبه که در رده نا امید کننده دوازدهم لیگ ژاپن جای دارد، همچنان با 6 امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. گوانگژو اورگراند نائب قهرمان سوپر لیگ چین، با 4 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.
تیم سوون سامسونگ نیز که در رده دوازدهم لیگ کره جنوبی قرار گرفت، راهی مرحله پلی آف سقوط شد و در آنجا توانست با کسب امتیازات لازم در کی لیگ ماندگار شود. آنها 3 امتیازی هستند و 2 بازی دیگر نیز باید برگزار کنند تا در صورت کسب امتیازات لازم، راهی مرحله بعد شوند.

آریا بانو

و بالاخره در گروه H قهرمان کره جنوبی در آستانه حذف از این رقابت ها قرار دارد. در این گروه یوکوهاما مارینوس که در رده هشتم لیگ ژاپن جای داشت، با 9 امتیاز صدرنشین است. شانگهای اس آی پی جی که با وجود صدرنشینی طولانی مدت در لیگ چین، در مرحله نیمه نهایی پلی آف قهرمانی شکست خورد و از صعود به دیدار فینال بازماند، با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر دوم است.
چونبوک موتورز کره جنوبی که پس از دبل قهرمانی در لیگ و حذفی این کشور پای به این مسابقات گذاشت و انتظار می رفت یکی از مدعیان جدی حضور در دیدار فینال باشد، دو بازی سخت در مقابل یوکوهاما و شانگهای دارد که در صورت توقف یا شکست در هر یک از این دو دیدار، از دور این رقابت ها کنار می رود.
قهرمان کره جنوبی تنها در صورت پیروزی در هر دو دیدار می تواند راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. در این گروه نیز تیم سیدنی اف سی استرالیا با تک امتیازی که از چونبوک گرفته است، از دور این رقابت ها کنار رفته است.

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/463323/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بگذارید بچه ها یه کم استرس هم داشته باشند!

وقتی کودک کابوس می‌بیند چگونه برخورد کنیم؟

بازی هایی برای درمان کمرویی کودکان

راهکارهایی برای جلوگیری از تماشای بیش از حد تلویزیون

از بلوغ زودرس کودک خود جلوگیری کنید

جملاتی برای آرام کردن کودک پرخاشگر

راه های تشخیص منطقی یا غیر منطقی بودن درخواست های کودکان

تأثیر بازی کردن بر شخصیت کودکان

چگونه استعدادهای کودکان را کشف کنیم؟

بازی هایی برای افزایش توجه و تمرکز کودکان

با کودکی که اشتباهش را نمی پذیرد چه کنیم؟

توصیه‌هایی برای قبل از پدر شدن

چهار بازی مهارتی برای کودکان

وابستگی کودک را چگونه درمان کنیم؟

دلبستگی کودکان زیر دو سال را جدی بگیرید!

اگر کودکتان مدام می گوید حوصله ام سر رفت!

تفاوت کابوس و هراس شبانه در کودکان

نیازهای روانشناختی کودکان زیر 7 سال چیست؟

چگونه فرزندمان را به خوب حرف زدن تشویق کنیم؟

تک فرزندی با روان فرزند شما چه کار می کند؟

راهکاری برای درمان کودک خجالتی شما

چرا کودک من زیاد سوال می پرسد؟

دلایل دیر حرف زدن کودک چیست؟

اوتیسم سراغ چه کسانی می‌رود؟

با رعایت این موارد کودک شما در مدرسه موفق تر خواهد بود!

4 اسباب‌بازی مفید برای رشد ذهنی و جسمی کودک

تفاوت های خلقی در کودکان

کشف مهارت و استعدادهای کودکان

دلایل هراس کودکان از مدرسه چیست؟

بازی با کودک نوپا

دانش آموزانی که تکالیفشان را انجام نمی دهند!

مشکلات یادگیری و آموزشی در کودکان

خانواده هایی که می خواهند «ای کیو سان» داشته باشند

مراحل رشد جنسی کودک خود را بشناسید!

رابطه آموزش و بازی را جدی بگیرید

با کودکان حواس پرت چه کنیم؟

بازی مناسب ماههای اول زندگی

قدرت یادگیری دخترها بیشتر است یا پسرها؟

قصه گویی چه تاثیری در زندگی کودک دارد؟

چگونگی پرورش و تربیت کودک خردمند

کابوسهای کودکانه

زمانبندی برای تماشای تلویزیون توسط کودک

وسواس در کودکان

تقویت حافظه کودک از دوران نوزادی

نوازش‌ها، بوسه‌ها و محبت‌ها چه تاثیری در رشد و پرورش کودک دارند؟

مکیدن انگشت در کودکان + راههای درمان

برای اطمینان از سلامت روانی دختران چه می‌توانیم بکنیم؟

علت و درمان تیک عصبی در کودکان

حرف زدن کودکان در خواب + راههای درمان

آیا فعالیت‌های فرزندتان در مدرسه نا امید کننده است؟