آریا بانو

آخرين مطالب

یحیی مخالف حاج‌محمدی، انصاری تا عید نمی‌رسد ورزشي

یحیی مخالف حاج‌محمدی، انصاری تا عید نمی‌رسد
  بزرگنمايي:

آریا بانو - فرهیختگان/ تیم پرسپولیس این روزها با تمامی نفرات خود در حال تمرین است و تنها در انتظار مشخص شدن وضعیت بوژیدار رادوشوویچ است تا بتواند با آسودگی خاطر خودش را برای شروع لیگ برتر و البته فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. در این بین دیر اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش، نامشخص بودن وضعیت عیسی آل‌کثیر و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌ها به‌دلیل عدم‌تسویه‌حساب با برانکو باعث شده که گل‌محمدی تا حدود زیادی نگران وضعیت تیمش باشد و البته استعفای رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه و معرفی نشدن فرد جایگزین مزید بر علت شده که سرخ‌ها سردرگم‌تر از همیشه کار را ادامه دهند.از تمام این موارد که گذر کنیم به موضوع دفاع وسط سرخ‌ها برمی‌خوریم که جدایی شجاع خلیل‌زاده تمام برنامه‌های گل‌محمدی را برهم زد و پرسپولیسی که پیش از لیگ قهرمانان آسیا 7 خرید لیگ برتری‌اش را انجام داده بود، برای جذب نفر جایگزین دچار مشکل شده‌اند.
حاج‌محمدی گزینه یحیی نیست
چند روزی است که گمانه‌زنی رسانه‌ها برای معرفی جایگزین شجاع خلیل‌زاده آغاز شده و اسامی مختلفی برای پوشیدن پیراهن سرخ کاندیدا شده‌اند که در بین آنها یک نام آشنا و البته عجیب و غریب هم دیده می‌شد. شایعه شد که محمدامین حاج‌محمدی بازیکن اسبق استقلال که در نفت تهران هم سابقه شاگردی گل‌محمدی را دارد در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد و با توجه به اینکه او در لیگ نوزدهم به‌دلیل پارگی رباط صلیبی بازی نکرده است، می‌تواند به‌عنوان سهمیه آزاد به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شود اما اینکه کادرفنی سرخ‌ها راضی شوند بازیکنی را به خدمت بگیرند که یک فصل کامل فوتبالی را از دست داده و مصدومیتی از ناحیه رباط صلیبی داشته موضوع عجیبی بود که پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» از کادرفنی پرسپولیس نشان می‌دهد یحیی هیچ نظری روی این بازیکن ندارد و این موضوع را به اطلاع علیپور عضو هیات‌مدیره باشگاه رسانده است.
ظاهرا این بازیکن توسط واسطه‌ها به یحیی معرفی شد و او بعد از جمع‌آوری اطلاعات و همچنین مشورت با دستیارانش خط قرمز روی نام این بازیکن کشیده است.
سلیمی فعلا در بن‌بست
یکی دیگر از مدافعانی که پرسپولیسی‌ها روی آن نظر مثبت داشته‌اند ایمان سلیمی مدافع کرمانشاهی تیم تراکتور است که در پایان فصل نوزدهم حاضر نشد با سرخ‌های تبریزی ادامه بدهد و با دریافت رضایتنامه‌اش راهی اروپا شده تا شاید یکی دیگر از لژیونرهای فوتبال کشور لقب بگیرد. ظاهرا یحیی روی این مدافع نظر مثبتی دارد و باشگاه هم مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن انجام داده ولی 2 مشکل وجود داد؛ موضوع اول پر بودن لیست لیگ برتری‌های پرسپولیس است که باشگاه به‌دنبال راه‌حلی برای پشت سر گذاشتن این مشکل است و بحث دیگر مبلغ بالایی است که این بازیکن از سرخ‌ها درخواست کرده و مذاکرات طرفین را به بن‌بست رسانده است. باتوجه به اینکه این بازیکن آفر اروپایی در دست دارد، حاضر نمی‌شود با مبالغ پایین پای میز مذاکره بنشیند و رقم درخواستی‌اش به اندازه‌ای بالا است که به بودجه سرخ‌ها نمی‌خورد.
فرجی محتمل‌ترین گزینه
فرشاد فرجی، مدافع تیم شهرخودرو گزینه جدیدی است که پرسپولیسی‌ها قصد دارند به‌صورت جدی مذاکرات را با شهرخودرو برای انتقال این بازیکن که او هم قبلا شاگرد گل‌محمدی بوده، آغاز کنند. شنیده می‌شود پرسپولیس به باشگاه مشهدی پیشنهاد داده که این بازیکن را در قبال یک مهاجم به پرسپولیس بدهند و اگر این پیشنهاد توسط شهرخودرویی‌ها مورد قبول قرار بگیرد سرخ‌ها می‌توانند با خروج نام یک بازیکن، جای خالی باز کنند و مدافع جدید خود را به خدمت بگیرند.
انصاری تا نوروز 1400 نمی‌رسد
پرسپولیسی‌ها بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا با 2 بازیکن فصل قبل قطع همکاری کردند که یکی از این بازیکن‌ها محمد انصاری بود که به‌دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی فعلا نمی‌تواند در میادین حاضر شود.
انصاری در این مدت که شجاع پرسپولیس را ترک کرده با انتشار مواردی در صفحات شخصی‌اش در فضای مجازی مدعی شده که دویدن را آغاز کرده و می‌تواند خیلی زود به میادین برگردد و همین موضوع باعث شد تا برخی تصور کنند که او به‌زودی آماده بازگشت به میادین می‌شود اما پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» نشان می‌دهد که انصاری باید تا نوروز سال 1400 دوران نقاهت را پشت سر بگذارد و اگر خیلی خوب در درمان پیشرفت کند در بهترین شرایط اواسط اسفندماه می‌تواند برای تیمش به میدان برود و دانستن این موضوع باعث می‌شود که روی این گزینه سرخ‌ها قلم قرمز کشیده شود.
آل‌کثیر یا رمضانی؟
اگر به هر دلیلی پرسپولیسی‌ها نتوانند جایگزین شجاع خلیل‌زاده را در خارج از لیگ برتر انتخاب کنند و در نهایت با یک گزینه شاغل در لیگ برتر به توافق برسند باید قطعا یکی از خریدهای جدید خود را از لیست خارج کنند و با اینکه خیلی‌ها معتقدند این بازیکن آرمان رمضانی خواهد بود اما شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» نشان می‌دهد که گزینه دیگری نیز برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد.
باتوجه به اینکه عیسی آل‌کثیر با محرومیت 6 ماهه توسط کمیته انضباطی AFC مواجه شده است، اگر اعتراض جدید سرخ‌ها بار دیگر هم توسط استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شود این امکان وجود دارد که سرخ‌ها موقتا تا نیم‌فصل آل‌کثیر را از لیست خود خارج کنند تا با رسیدن بازی‌ها به هفته پانزدهم و داشتن مجوز جذب بازیکن لیگ برتری، بتوانند مجددا این مهاجم گلزن خود را به لیست تیم اضافه کنند.
البته این کار درصورتی امکان‌پذیر است که پاسخ استیناف‌خواهی سرخ‌ها پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کشورمان داده شود و در غیر این صورت باید دید کادرفنی چه تصمیمی برای حل این معضل می‌گیرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/438912/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راههایی برای بهتر سپری کردن یک روز شلوغ

راهکارهایی برای جلوگیری از زود رنجی

هومیوپاتی و درمان وسواس فکری

آیا فراموش کاریتان طبیعی است؟

9 دروغ زیرکانه ای که همه ما به خودمان می‌گوییم!

چرا خوشحال نیستید؟

10 نشانه افسردگی فصلی

در برخورد با همکارتان مراقب این اشتباهات باشید

اگر ناگهان شغلم را از دست بدهم، چه کنم؟

درمان استرس به سبک ژاپنی ها

راهکارهای ساده ای برای روان صحبت کردن

در ذهن یک فرد مبتلا به اضطراب و دلشوره چه می گذرد؟

تمرین هایی که آلزایمر را فراری می دهند

وقتی بدن «تیک» می‌زند

نگذارید این ترس ها موفقیت شما را تهدید کنند

نکاتی که یک مدیر موفق رعایت می کند

مغز ما به این کلمات حساس است!

تنبل ها بخوانند!

خشم چیست و در چه ساعاتی بیشتر بروز می کند

این حرف‌ها را به طلاق‌گرفته‌ها نزنید!

اگر افسردگی دارید این دمنوش را بخورید!!

تغییرات هورمونی با نوجوان چه می کند؟

روان شناسی افرادی که نمی‌توانند با واقعیت روبرو شوند

بلوغ و پاسخگویی به سوالات نوجوانان

موبوفوبیا، ترس تازه بشر!

مغز وقت اضطراب!

دوستِ خوب یعنی کسی که...

دچار وسواس مقایسه شده اید؟

این جملات را به افسرده ها نگویید

وقتی ‌عزیزترین آدم‌زندگی ‌به آلزایمر مبتلا می‌شود، باید چه‌کنیم؟

11 تفاوت افراد خیلی موفق با سایر افراد

چرا خانواده تلگرامی یک خانواده منزوی است؟

علائمی که می گویند باهوش تر از حد نرمال هستید

9 عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند

چرا از موفقیت دیگران غمگین و ناراحت میشویم؟

آیا برای خریدهای نوروزی فکر شده عمل می کنید؟

چرا این افکار را باید متوقف کنید؟

چگونه مغز را برای توقف نگرانی تمرین دهیم؟

12 مورد از علائمی که نشان می‌دهد شما باهوش‌تر از آنچه تصور می‌کنید، هستید

چه زمانی به او بگوییم که فرزند خوانده ماست؟

این نشانه ها خبر از افسردگی می دهند

هـرگـز بـرای ایـن مـوارد عـذرخـواهـی نکنیـد

بلوغ زودرس دختران و نگرانی مادران

روزهای تعطیل افسرده می شوید؟

آیا بوتاکس، افسردگی را درمان می کند؟!

چگونه یک همسفر خوب پیدا کنید؟

رازهای برخورد با تنبلی

چگونه از افسردگی در تعطیلات نوروز جلوگیری کنیم؟

راهکارهایی برای تغییر دادن شخصیت تان

عوامل استرس زا در محل کار و اثر آن روی جسم و روان