آریا بانو

آخرين مطالب

وقتی خود مدیرعامل حاشیه‌ساز است! ورزشي

وقتی خود مدیرعامل حاشیه‌ساز است!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ایسنا / اظهارات شب گذشته احمد سعادتمند نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از حاشیه‌ها،‌ ناشی از اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال است.
مدیرعامل استقلال دوشنبه شب با انتشار چند ویدیو در کانال رسمی باشگاه استقلال سخنان مختلفی درباره مسائل باشگاه کرد. او در ابتدا درباره مذاکرات خود با آندره‌آ استراماچونی صحبت‌هایی به میان آورد و گفت:‌ "من یک‌سری اختیاراتی دارم و اعلام کردم که 700 هزار یورو قرار بود که پیش‌پرداخت شود و در ادامه به پیشنهاد 800 هزار یورویی در دو قسط 400 هزار یورویی رسیدیم و گفتیم که در ادامه یک میلیون و 200 هزار یورو پرداخت می‌شود. بیش از این دیگر اختیار من نیست و این رقم از آرای فیفا نیز گذر خواهد کرد. ایشان اعلام کردند که ما هیچ پیشنهادی نداشتیم. تمام این مستندات بیش از 30 صفحه مکاتباتی است که ما انجام دادیم و پاسخ گرفتیم و همه هم مستند هست و برگ به برگ لازم شد در صفحه رسمی باشگاه به چاپ می‌رسانیم. انتظار ما از استراماچونی این بود که به خاطر عشق به هواداران راحت‌تر به استقلال می‌آمد. بهتر بود که با استقبال هواداران، نرخ هر روز بالاتر نمی‌رفت و این اتفاقی بود که می‌خواستم هواداران بدانند. ما نه تنها به شما دروغ نگفتیم بلکه این نتیجه یک ماه‌ و نیم مذاکرات ما بعد از فینال جام حذفی است."
این اظهارات اما در ادامه با واکنش آندره‌آ استراماچونی روبه‌رو بود. این مربی ایتالیایی با انتشار مطلبی در فضای مجازی گفت: چه کسی به من پیشنهاد 800 هزار یورو پیش پرداخت و یک میلیون و 200 هزار یورو را داده است؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می‌کند؟‌ در حالی که من با مبلغ بسیار کم‌تر به ایران آمدم. چطور من از این پیشنهاد خبر ندارم؟ همه چیز غیرواقعی بود مثل اعدادی که روز گذشته درباره آن صحبت شد. تمام هدف آن‌ها این است که فقط به مردم نشان بدهند که تمام تلاش‌شان را کردند که استراماچونی را بازگردانند ولی در واقع هیچ اقدام محکم و جدی در این دو ماه رخ نداد؛ فقط حرف بود که به مردم بگویند که مثلا ما داریم عمل می‌کنیم. دیگر این حرف‌ها را تمام کید. الان با من یا بدون من فقط برای ساختن یک تیم فوق‌العاده و برای قهرمانی تمرکز کنید.
این اظهارات متقابل سعادتمند و استراماچونی بازهم سوالات همیشگی را به ذهن می‌آورد که بالاخره چه کسی در این دو جبهه با هوادار صادق است؟ چطور می‌شود مدیرعامل به قول خودش مستند مذاکرات خود را با استراماچونی تایید کند اما این مربی ایتالیایی بازهم مثل دفعات گذشته تمام ادعاهای سعادتمند را رد کند؟ یکی از مواردی که همیشه در باشگاه استقلال وجود دارد، تناقض‌گویی‌هایی است که در آخر معلوم نمی‌شود که چه کسی صداقت را مبنای کار خود قرار می‌دهد.
سعادتمند در اظهارات شب گذشته خود، صحبت‌هایی را به میان آورد و افشاگری‌هایی انجام داد که شاید هیچ مدیرعاملی تا به حال انجام نداده است. مدیرعامل استقلال در بخشی از این افشاگری‌ها گفت: "من به خاطر حجم کاری و برای تامین منابع و پرداخت قسط بازیکنان یک هفته دیر به تیم در قطر ملحق شدم اما 4 روز در دوحه قطر بودم و موارد خوبی به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای ندیدم. از یک باشگاه حرفه‌ای بعید است که بازیکنش تا 4 صبح بیدار باشد. البته من همه بازیکنان را نمی‌گویم و تعداد محدودی بوده‌اند. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است که ساعت یک ظهر، بازیکنش هنوز صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است که بازیکنش تا 4 صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاهی که نگاه 30 میلیون هوادار به ساق‌های بازیکنانش است، خیلی بد است که بازیکن من با خودش قلیان ببرد. شک نکنید که من با بازیکن خاطی برخورد خواهم کرد. ما یک باشگاه فرهنگی و مردمی هستیم."
مدیرعامل استقلال با این اظهارات، از درونی‌ترین مسائل باشگاه صحبت به میان آورد و حاشیه‌هایی را رسانه‌ای کرد که در نهایت به ضرر خود باشگاه تمام می‌شود. مدیرعامل استقلال به جای این که جلوی حاشیه‌ها را بگیرد، در عوض با بیان این اظهارات خودش جریان‌ساز حاشیه‌ها می‌شود. البته این گفته‌ها از سعادتمند زیاد مساله‌ جدیدی نیست و مدیرعامل استقلال بعد از برد داربی در رقابت‌های جام حذفی از فرهاد مجیدی گلایه کرد و باعث ایجاد حاشیه شد. او در این رابطه گفت:‌ "من بعد از بازی داربی به فرهاد مجیدی پیام تبریک فرستادم. تار و پود ما باشگاه استقلال است و این که ما از پیروزی باشگاه استقلال خوشحال نشویم، کاملا کذب است. مجیدی گفته است یک ماه است فهرست داده است. دو و ماه نیم است زبان من مو درآورده است که فهرست بازیکنان را به من بدهید. ما با چند بازیکن مطرح ایران مذاکره کرده‌ایم. فرهاد مجیدی به چه کسی لیست داده است؟ من برادرم فوت کرد مجیدی من تسلیت نگفت هر بار سر تمرین رفتم او از دفتر تمرین بیرون نمی‌آمد. وقتی مدیرعامل استقلال شدم، او به باشگاه نیامد."
همانطور که مشخص است وظیفه یک مدیرعامل، شناسایی حاشیه‌های یک باشگاه و جلوگیری از جریان‌سازی آن است اما سعادتمند در حال حاضر عکس این مساله عمل کرده است و بعد از ناکامی‌های استقلال شروع به اظهاراتی می‌کند که استقلال را باز دچار چالش و مشکل می‌کند. باید دید با روندی که مدیرعامل استقلال پیش گرفته است، چه اتفاقاتی در آینده خواهد افتاد و چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/414991/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تک فرزندی با روان فرزند شما چه کار می کند؟

راهکاری برای درمان کودک خجالتی شما

چرا کودک من زیاد سوال می پرسد؟

دلایل دیر حرف زدن کودک چیست؟

اوتیسم سراغ چه کسانی می‌رود؟

با رعایت این موارد کودک شما در مدرسه موفق تر خواهد بود!

4 اسباب‌بازی مفید برای رشد ذهنی و جسمی کودک

تفاوت های خلقی در کودکان

کشف مهارت و استعدادهای کودکان

دلایل هراس کودکان از مدرسه چیست؟

بازی با کودک نوپا

دانش آموزانی که تکالیفشان را انجام نمی دهند!

مشکلات یادگیری و آموزشی در کودکان

خانواده هایی که می خواهند «ای کیو سان» داشته باشند

مراحل رشد جنسی کودک خود را بشناسید!

رابطه آموزش و بازی را جدی بگیرید

با کودکان حواس پرت چه کنیم؟

بازی مناسب ماههای اول زندگی

قدرت یادگیری دخترها بیشتر است یا پسرها؟

قصه گویی چه تاثیری در زندگی کودک دارد؟

چگونگی پرورش و تربیت کودک خردمند

کابوسهای کودکانه

زمانبندی برای تماشای تلویزیون توسط کودک

وسواس در کودکان

تقویت حافظه کودک از دوران نوزادی

نوازش‌ها، بوسه‌ها و محبت‌ها چه تاثیری در رشد و پرورش کودک دارند؟

مکیدن انگشت در کودکان + راههای درمان

برای اطمینان از سلامت روانی دختران چه می‌توانیم بکنیم؟

علت و درمان تیک عصبی در کودکان

حرف زدن کودکان در خواب + راههای درمان

آیا فعالیت‌های فرزندتان در مدرسه نا امید کننده است؟

مهر و محبت خود به فرزندان‌تان نشان دهید !

درمان جویدن ناخن در کودکان

نشانه های کودکان مبتلا به اوتیسم را بشناسیم!

تفسیر نقاشی های کودکان

یرای تقویت اعتماد به نفس کودک چه کنیم؟

عوارض ناشى از مکیدن انگشت در کودکان

در تعطیلات نوروز چگونه کودک مان را سرگرم کنیم؟

از ترس های کودکان چه می دانید؟

اجازه دهید کودکانتان، کودکی کنند

پرخاشگری در کودکان نوپا

هر کودکی نیازمند شنیدن این 8 کلمه است

نشانه‌های استرس در کودکان

برای پاسخ به سوالات کودکان در مورد خدا،چه جوابی دارید؟

آیا کودک شما لجباز است؟

با این بازی ها کمرویی کودکان را درمان کنید!

کودکان را هر چند وقت یکبار برای معاینه پیش پزشک ببرید!

قصه گفتن در خانه شما هم مثل خیلی از خانه‌ها فراموش شده؟

افزایش مسئولیت پذیری کودکان با مشارکت در کارهای خانه

کودکان 3 تا 7 ساله چقدر باید بخوابند؟