آریا بانو

آخرين مطالب

محتوای حمایت‌شده

هایفو HIFU - لیفت صورت بدون جراحى پزشکي

هایفو HIFU - لیفت صورت بدون جراحى
  بزرگنمايي:

آریا بانو - هایفو تراپی، آخرین تکنولوژی لیفتینگ صورت و گردن است. با کمک دستگاه هایفو فقط در یک جلسه یک ساعته، بدون درد و جراحی، پوست صورت و گردن شما را کشیده و کلاژن سازی در سلول های پوست شما، صورت می گیرد که این مهم، اصلی ترین دلیل جوانسازی پوست شما خواهد بود.
برترین‌ها: تکنیک‌های درمانی مختلفی برای لیفت و سفت‌کردن پوست صورت و گردن وجود دارد اما بسیاری از این روش‌ها، تهاجمی هستند و عوارض و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می‌کنند. هایفوتراپی را می‌توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت، گردن و حتی دست‌ها دانست. هایفوتراپی، مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound است. این عبارت در فارسی به امواج فراصوت پرتوان ترجمه می‌شود. درواقع برخلاف بسیاری از روش‌های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند.


جهت مشاوره رایگان با دکتر سوسن احمدی کلیک کنید و از 20 درصد تخفیف در خدمات بهرمند شوید.


‎جوانسازی پوست با هایفوتراپی
استفاده از هایفوتراپی در موارد زیبایی قدمت چندانی ندارد. اولین تاییدیه هایفوتراپی از طرف سازمان غذا و دارو در سال 2009 برای لیفت ابرو بود و تنها حدود پنج سال قبل، کاربرد آن در رفع چین و چروک سینه و گردن برای این سازمان محرز شد.
از هایفوتراپی در لیفت، جوانسازی صورت و سفت کردن پوست نیز استفاده می شود. اگرچه موارد اخیر هنوز از سوی سازمان غذا و دارو تایید نشده است ولی چندین تحقیق در این زمینه نشان می دهد که این شیوه کاملا بی خطر و موثر است. به طوریکه در مواردی که افراد به هر دلیلی مجاز به عمل جراحی نیستند و یا تمایلی به جراحی ندارند استفاده از آن پیشنهاد می شود.

آریا بانو


آریا بانو


البته میزان این نفوذ به دستگاه استفاده شده نیز بستگی دارد. معمولا در هایفوتراپی از چند کارتریج اصلی استفاده می شود که به صورت زیر هستند:
کارتریج با عمق نفوذ 1.5 میلی متر که برای رفع چین و چروک های خفیف استفاده می شود کارتریج با عمق نفوذ 3 میلی متر. در این مورد حرارت تا لایه درم فرستاده می شود کارتریج با عمق 4.5 میلیمتر که با رساندن حرارت به لایه ماهیچه ای آن را سفت می کند کارتریج با عمق نفوذ 8 میلیمتر کارتریج با عمق نفوذ 13 میلیمتر ‎کارتریجهای اصلی کارتریجهای عمق 1.5، 3 و 4.5 هستند. دو مورد اخیر دستگاههایی هستند که برای بدن و کاهش چربی های انباشته شده استفاده می شود. در این مورد حرارت به عمقهای 8 و 13 میلیمتری پوست نفوذ می کند.

آریا بانو


آریا بانو


نتیجه هایفوتراپی پس از دو ماه
مراحل انجام هایفوتراپی
‎برای انجام هایفو نیازی به آمادگی و یا مراقبت خاصی قبل از آن نیست. فقط در ابتدا باید تمام مواد آرایش و یا مراقبت از پوست روی ناحیه مورد نظر را تمیز کنید. پزشک یا تکنسین این کار را برای شما انجام می‌دهد.
‎همچنین قبل از شروع مقداری کرم بی حس کننده موضعی را روی محل درمان استفاده می‌کنند و مقداری ژل سونوگرافی را روی آن می‌زنند. سپس دستگاه هایفو را در مقابل پوست قرار داده و آن را تنظیم میکنند. برای این کار از نمایشگر سونوگرافی استفاده می‌کنند. سپس به مدت 30 الی 90 دقیقه امواج را به صورت پالس‌های کوتاه به محل مورد نظر می‌فرستند و در پایان چنانچه نیاز به درمان دیگری باشد آن را انجام می‌دهند.
‎همانطور که گفته شد اعمال این پالس‌ها ممکن است با سوزش و گرما همراه باشد که در صورتیکه برایتان آزار دهنده باشد می‌توانید از یک مسکن یا ضد التهاب استفاده کنید. بعد از عمل نیز نیازی به مراقبت نبوده و بلافاصله می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را شروع کنید.

آریا بانو


احساسی که حین انجام هایفوتراپی تجربه می کنید؟
ممکن است به هنگام انجام هایفو درد بسیار خفیف و جزئی به صورت پالس‌های ضعیف و ریز وجود داشته باشد. برای افرادی که این احساس برایشان خوشایند نیست به هنگام شروع، پزشک از استامینوفن یا یک داروی ضد التهاب مثل ایبوپروفن استفاده می‌کند. بعد از انجام درمان، قرمزی خفیف در موضع تحت درمان ظاهر می‌شود که طی چند ساعت برطرف می‌شود. در برخی موارد ممکن است احساس سوزن سوزن شدن تا چند روز در محل ادامه داشته باشد.

آریا بانو


هایفوتراپی چه مزایایی دارد؟
طبق آمار انجمن جراحی زیبایی آمریکا در سال‌های اخیر استفاده از هایفوتراپی در لیفتینگ صورت رشد چشمگیری داشته است. این آمار نشان می‌دهد که در فاصله سال‌های 2012 تا 2017 استفاده از این روش حدود 65 درصد افزایش یافته است. در یک تحقیق، بیش از 65 درصد افراد تحت درمان بعد از سه ماه تفاوت چشمگیر و مطلوب در صورت و گردن خود مشاهده کردند. مطالعه دیگری بهبود وضعیت صورت، شکم و ران را بعد از سه ماه تایید کرده است. از مزایای این روش در زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
درمان چین و چروک صورت صاف کردن پوست لیفت گونه ، ابرو و پلک کاهش چین و چروک و درمان تیرگی دور چشم بالابردن مشخص فک سفت شدن پوست گردن

آریا بانو


آریا بانو


همین حالا با ما تماس بگیرید.
021-88196449
09370267100
میزان ماندگاری هایفو
نتایج انجام هایفوتراپی حداقل 6 ماه و حداکثر 3 سال پس از انجام آن قابل مشاهده هستند. البته ماندگاری نتایج هایفو به عوامل بسیاری از جمله سن، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و میزان کلاژن‌های پوست بستگی دارد و ماندگاری هایفو در افراد مختلف می‌تواند کاملا متفاوت باشد.
هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟
‎ اگرچه برای جوانسازی پوست، هایفوتراپی روش بسیار مناسبی است و جایگزین خوبی برای عمل جراحی است، اما برای همه افراد توصیه نمی‌شود.
به طور کلی، اثرگذاری این شیوه برای افراد بیشتر از 30 سال با پوست ملایم، بیشتر است و موارد زیر ممکن است موارد مناسبی برای استفاده از هایفو نباشند. کسانی که پوست خیلی شل یا فشرده دارند. این افراد ممکن است برای نتیجه مطلوب نیاز به درمان‌های دیگری نیز داشته باشند. افراد مسن‌تر که پوستی بسیار شل و یا کرکی دارند. برای این افراد ممکن است نیاز به عمل جراحی باشد. افراد مبتلا به عفونت و دارای ضایعات پوستی و یا ایمپلنت فلزی در ناحیه مورد نظر

آریا بانو


آریا بانو


هزینه درمان با هایفوتراپی
هزینه درمان با هایفوتراپی، از بسیاری از روش‌های درمانی مشابه ارزان‌تر است و به طور کلی می‌توان هایفو را یک تکنیک اقتصادی برای درمان افتادگی پوست در نظر گرفت.
قیمت اعلام شده توسط پزشکان، به مساحت مد نظر از صورت، دستگاه استفاده شده و میزان شهرت و تجربه پزشک مرتبط است.
با این حال می‌توان انتظار داشت که در کلینیک‌های مختلف بتوان با قیمت‌هایی بالاتر از 1 میلیون تومان و پایین‌تر از 5 میلیون تومان، هایفوتراپی را انجام داد. در نظر داشته باشید که یک جراحی ساده پوست، بسیار بیشتر از یک میلیون‌ تومان هزینه دارد و البته عوارض زیادی را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت.
پروسه انجام هایفوتراپی

آریا بانو


‎همانطور که گفته شد در این روش از انرژی امواج استفاده می‌شود. این انرژی لایه‌های زیر پوست را مورد هدف قرار داده و امواج روی نقطه خاصی در آنجا متمرکز می‌شوند.
از آنجاییکه تمرکز امواج در لایه‌های زیرین است جذب لایه‌های بیرونی نمی‌شود و آسیبی به آن‌ها نمی‌رساند. با حرارت دادن سلول‌های لایه‌های زیرین، بافت گرم شده باعث تخریب سلولی می‌شود وسلول‌ها را وادار به تولید کلاژن بیشتر می‌کند.
کلاژن، پروتئینی است که باعث استحکام پوست می‌شود. با افزایش کلاژن، خطوط و چین و چروک‌های ریز حزف شده و باعث می‌شود پوست سفت و محکمتر و چروک کمتر شود. به این ترتیب خستگی، افتادگی پوست در اطراف چشم، صورت، چانه، گردن و سینه تنها با یک روش درمانی که به، بطور قابل توجهی بهبود پیدا می‌کند.
طبق نظر متخصصان در مقایسه با دیگر روش‌ها عمق نفوذ گرمای امواج هایفو در پوست بیشتر و در نتیجه تولید کلاژن بهتر صورت می‌گیرد. میزان نفوذ این امواج سه برابر لیزر و یک و نیم برابر آراف است.

آریا بانو


جهت مشاوره رایگان با دکتر سوسن احمدی و بهرمندی از 20 درصد تخفیف کلیک کنید.


آریا بانو


از اینستاگرام بازدید کنید.
@iranhifu

آریا بانو


همین حالا با ما تماس بگیرید.
021-88196449
09370267100

آریا بانو


بلوار آفریقا، جردن شمالی، بن بست قبادیان شرقی، پلاک 5، واحد18

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/407625/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مشخص کن چه می‌خواهی، و مهم‌تر از آن چه نمی‌خواهی

روز اول مدرسه

چطور در محل کار دچار خواب آلودگی نشویم؟

استرس روز اول مدرسه را چگونه کنترل کنیم؟

افتخارات زودگذر!

قبل از صدمه خوردن، «نه» بگویید

سر و صدا را تحمل کنید تا روانی نشوید

تیزهوشی مغز با یادگیری یک زبان دیگر

می‌توانید یک روز بدون تلفن‌ همراهتان زندگی کنید؟

تغذیه مناسب راهی برای مبارزه با استرس

حرف هایی که نباید به یک فرد افسرده بزنید

قلب شما هم صبح شنبه را دوست ندارد!

چه کسانی به موفقیت دیگران غبطه نمی خورند؟

مواظب حرف زدن خود باشید!

10 دلیلی که باعث می‌شود از شغل خود متنفر باشید

علائمی که می گویند اضطراب دارید

از کجا بفهمیم غمگین هستیم یا افسرده؟

فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شوید

همراهی با فرزندان تا کجا؟

4 مشکل سلامت روانی که در بین زنان متداول‌تر است

وقتی صبرتان لبریز می‌شود چه باید بکنید

نشانه های تشخیص استرس بیش از حد چیست؟

ذهن ناخودآگاهتان را از نو برنامه‌ نویسی کنید

وسواس فکری

چرا همه آدمها به دنیا از دیدی متفاوت نگاه می‌کنند؟

کسب احترام، با این راه‌های ساده

8 نشانه که علامت استرس کاری هستند

علت حرف زدن در خواب برخی افراد چیست؟

این رفتارها جسم و روان تان را تخریب می کنند

10 نکته برای اینکه با وجود استرس راحت بخوابید

چرا شکست می‌خوریم؟

علت افسردگی زنان، در مراحل مختلف زندگی

چرا برخی از افراد از پیر شدن می‌ترسند؟

چگونه با مرگ عزیزان کنار بیاییم؟

اگر می‌خواهید آدم دل‌چسب‌تری باشید،رمان بخوانید!

با این روشها افسردگی را فراموش کنید

چطور مچ یک دروغگو را بگیرید؟

وقتی خبر ازدواج مجدد همسر سابقتان شما را به هم می‌ریزد

وقتی والدینتان خیانت می‌کنند چه باید بکنید

اعتماد چیزی که این روزها گم شده

چگونه در 50 سالگی جوانتر به نظر برسید!

چگونه میان خواهر و برادرها مصالحه کنیم؟

نقش خانواده در عبور ایمن نوجوان از فضای مجازی

بلوغ زودرس نوجوانان امروز، از علل تا راه های درمان

چطور مهرطلب ها را بشناسیم؟

آیا افراد باهوش‌ احمق‌اند؟

اگر دوست تان این ویژگی ها را دارد، دشمن شماست

دلشوره‌ و اضطراب ناگهانی را جدی بگیرید!

زبان بدن شما چه می گوید؟

چرا باید راز دار باشیم؟