آریا بانو

آخرين مطالب

یک مدیر و چند ستاره علیه جواد خیابانی! ورزشي

یک مدیر و چند ستاره علیه جواد خیابانی!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / مسابقه تماشایی و ملتهب پاری سن ژرمن و آتالانتا در شرایطی به پایان رسید که شاید خوش‌بین ترین هواداران فرانسوی هم انتظار تغییر نتیجه در لحظات پایانی را نداشتند.
پاری سن ژرمن با وجود حملات مکرر و در شرایطی که بازی بسته و دفاع همه جانبه آتالانتا شرایط را برای آن‌ها سخت کرده بود، در حالی‌که تنها پنج دقیقه با حذف فاصله داشت با دو گل در دقایق 90 و 3+90 همه چیز را به سود خود تغییر داد تا به عنوان یک مدعی پرستاره وارد مرحله نیمه نهایی شود و در آنجا در انتظار برنده لایپزیش و آتلتیکو مادرید باشد.
این پیروزی در شرایطی اتفاق افتاد که پاری سن ژرمن با وجود ارائه بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان اروپا در سه چهار سال گذشته حذف‌های عجیبی را تجربه کرده است؛ آن‌ها در مسابقاتی عجیب و البته به یاد ماندنی چند برتری فوق‌العاده خود را مقابل تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و منچستر یونایتد از دست دادند. در حالی‌که در هر بار می‌توانستند با کمی شانس یا احتیاط بیشتر به دور بعد صعود کنند به هدف نهایی باشگاه، لیگ قهرمانان اروپا قدم بردارند. بروز این اتفاق در سال‌های متوالی باعث شد تا مطالبی طعنه‌آمیز و در ریشخند پاریسی‌ها در رسانه‌های مختلف منتشر شود؛ آن‌ها همواره متهم بودند که با وجود ثروتی که موسسه سرمایه گذاری قطر پشت این تیم آورده، فاقد شخصیت لازم برای فتح جامی چون لیگ قهرمانان اروپا هستند.

آریا بانو

آتالانتا که در نیمه اول روی شروع مجدد ضعیف کیلور ناواس و روی یک حمله سریع دروازه پاریس را باز کرد و در 70 دقیقه بعدی مقاومت جانانه‌ای مقابل حمله‌وران مهار ناپذیر پاری سن ژرمن داشت.البته توماس توخل با پنج تعویض شرایط را بر آتالانتا سخت کرده بود اما آن‌ها نیز با 9 بازیکن پشت توپ سعی می‌کردند کوچک‌ترین فرصتی به حریف خود ندهند.در این لحظات جواد خیابانی گزارشگر بازی این جمله را به زبان آورد؛ "حذف از لیگ قهرمانان اروپا، کاری که عادت شده برای پاریسی‌ها؛ پول خرج می‌کنند و خرج می‌کنند، میلیون‌ها دلار میلیون‌ها یورو پول نفت و گاز را قطری‌ها خرج می‌کنند اما تیمشان در اروپا نتیجه‌ای نمی‌گیرد "که چند لحظه بعد کیلیان امباپه توپ را از سمت چپ برداشت و به داخل محوطه جریمه برد و با یک پاس عرضی مارکینیوش هافبک دفاعی برزیلی تیم را صاحب توپ کرد تا او گل تساوی را در دقیقه 90+1 به ثمر برساند.بعد از این هم ، پاریس دوباره با یک حرکت عمقی این‌بار توسط چوپوموتینگ به گل رسید تا خیابانی که از این برگشت کمی متعجب شده بود، به سرعت حرف خود را عوض کند و با تغییر جمله‌اش بگوید: پس پول‌ها به کارشان آمد!"

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

‌شاید نکته قابل توجه در این قضاوت زودهنگام و البته بی‌موقع جواد خیابانی را باید معطوف به رویکردی دانست که در بین فوتبالی‌های ایران درباره مدیران قطری فوتبال جاری‌ست؛ در حالی‌که ناصر الخلیفی، رئیس تیم فوتبال پاری سن ژرمن که پروژه سازمان سرمایه گذاری قطر را پیش می‌برد، یک مدل نمونه و شاهکاری است که او را تبدیل به یکی از بهترین مدیران حال حاضر دنیای فوتبال می‌کند.

آریا بانو

الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن و امیر قطر هم از نزدیک بازی امشب را تماشا کردند .
مدیری که با استخدام توماس توخل و با ترفندهایی که برای حفظ ستارگانی مثل نیمار انجام داده و همین‌طور جذب بازیکنانی مثل ایکاردی، ناواس و ... پاریس را به رویای دیرینه خود (فتح لیگ قهرمانان اروپا) نزدیک‌تر کرده است.پاریس سن ژرمن زیر نظر ناصر الخلیفی یک تیم ثروتمند و پر درآمد است که با عبور از اولین پیچ خطرناک لیگ قهرمانان اروپا در فرمت جدید، به دنبال برداشتن گام‌های بلند بعدی است؛ اگر چه جواد خیابانی عقیده داشته باشد که "پاریس سن ژرمن ساخته شده برای حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا."
کامبک 149 ثانیه‌ای پاریس سن ژرمن حتما برای جواد خیابانی درسی به همراه خواهد داشت؛ این‌که برای خرج کردن تیر آخر و جملات این‌چنین باید کمی صبورتر و وسواسی‌تر بود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/377850/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وقتی صبرتان لبریز می‌شود چه باید بکنید

نشانه های تشخیص استرس بیش از حد چیست؟

ذهن ناخودآگاهتان را از نو برنامه‌ نویسی کنید

وسواس فکری

چرا همه آدمها به دنیا از دیدی متفاوت نگاه می‌کنند؟

کسب احترام، با این راه‌های ساده

8 نشانه که علامت استرس کاری هستند

علت حرف زدن در خواب برخی افراد چیست؟

این رفتارها جسم و روان تان را تخریب می کنند

10 نکته برای اینکه با وجود استرس راحت بخوابید

چرا شکست می‌خوریم؟

علت افسردگی زنان، در مراحل مختلف زندگی

چرا برخی از افراد از پیر شدن می‌ترسند؟

چگونه با مرگ عزیزان کنار بیاییم؟

اگر می‌خواهید آدم دل‌چسب‌تری باشید،رمان بخوانید!

با این روشها افسردگی را فراموش کنید

چطور مچ یک دروغگو را بگیرید؟

وقتی خبر ازدواج مجدد همسر سابقتان شما را به هم می‌ریزد

وقتی والدینتان خیانت می‌کنند چه باید بکنید

اعتماد چیزی که این روزها گم شده

چگونه در 50 سالگی جوانتر به نظر برسید!

چگونه میان خواهر و برادرها مصالحه کنیم؟

نقش خانواده در عبور ایمن نوجوان از فضای مجازی

بلوغ زودرس نوجوانان امروز، از علل تا راه های درمان

چطور مهرطلب ها را بشناسیم؟

آیا افراد باهوش‌ احمق‌اند؟

اگر دوست تان این ویژگی ها را دارد، دشمن شماست

دلشوره‌ و اضطراب ناگهانی را جدی بگیرید!

زبان بدن شما چه می گوید؟

چرا باید راز دار باشیم؟

فعالیت زیاد در شبکه‌های اجتماعی باعث افسردگی میشود

چرا اعتماد به نفسم پایین است؟

چرا وقتی عصبانی هستم به دیگران گیر می دهم؟

مدیریت زمان با این 8 ترفند مهم

اصلی ترین درمان های وسواس را بشناسیم

اختلال یادگیری چیست؟

با چنین روش هایی فقیر باقی می مانید!

راهکارهای ساده برای مدیریت افسردگی

گروه درمانی چیست؟

این عادت ها را همین حالا کنار بگذارید

چطور برای همه چیز وقت پیدا کنیم ؟

29 پیشنهاد برای قاطع تر شدن شما

آنچه باعث پیشرفت نکردن شما می شود، چیست؟

علایق و روحیات جنسی - روانی زن متولد آذر ماه

علایق و روحیات جنسی - شخصیتی مرد متولد آذر ماه

هر روز وقتی از خواب بیدار میشوم احساس خستگی میکنم

علایق و روحیات جنسی - روانی زن متولد دی ماه

علایق و روحیات جنسی - روانی مرد متولد دی ماه

چطور حرف به کرسی می نشیند؟

علایق و روحیات جنسی - روانی زن متولد بهمن ماه