آریا بانو

آخرين مطالب

15 دختر متفاوت که در صنعت مدلینگ می درخشند اجتماعي

15 دختر متفاوت که در صنعت مدلینگ می درخشند
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ستاره / مدلینگ‌های زیبایی صرفا افرادی با چهره‌های بسیار زیبا و قد‌های آنچنانی نیستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ما در سراسر دنیا مدل‌هایی با چهره‌های زشت هم داریم که اتفاقا بسیار هم مشهور شده‌اند. کمی عجیب است، اما واقعیت دارد. در این مقاله فهرستی از دختران به ظاهر زشت را قرار داده‌ایم که به عنوان مدلینگ فعالیت دارند و البته در این کار هم موفق هستند؛ پس با ما باشید با معرفی این چند دختر زشت!
توجه: در این مقاله به اجبار از کلمه رایج و غلط زشت استفاده می‌کنیم و در تمامی موارد منظور از این کلمه، چهره خاص و متفاوت است.
آشنایی با چند دختر زشت که مدل های موفقی هستند
1. ایلکا برول، معروف ترین دختر زشت فعال در مدلینگ
"ایلکا برول" مدلینیگی است که با یک بیماری ژنتیکی به دنیا آمد. این بیماری که "اکتودرمال دیسپلازی" نام دارد و باعث نقص در موها، ناخن‌ها، دندان‌ها و غدد عروقی می‌شود. با این حال، این بیماری مانع تلاش او نشد. هم اکنون ایلکا برول به عنوان یک مدل در دنیا مشهور شده است. ایلکا می‌گوید رسالت او این است که به دنیا یادآوری کند همه انسان‌ها زیبا هستند. او بدون توجه به ظاهر غیرعادی‌اش، تصاویری از خود را در صفحه شخصی اینستاگرام‌اش، منتشر می‌کند.
2. رفیلوه مادیزل
زال بودن ممکن است در شرایطی یک شانس محسوب شود. "رفیلوه مادیزل" کسی است که با استفاده از این ویژگی توانست به یک مدل معروف تبدیل شود. اگرچه رفیلوه را در سرزمین مادری‌اش هرگز زنی زیبا نمی‌دانستند، اما صنعت مد از او استقبال کرد و او به یکی از موفق‌ترین مدل‌های زن زال در جهان، تبدیل شد.
3. درو پرستا
شاید هرگز تصور نمی‌کردید یک زن کوتاه قد هم بتواند در صنعت مدلینگ کار کند، اما "درو پرستا" که تنها کمی بیشتر از یک متر قد دارد؛ این کار را کرده است. این مدل آمریکایی می‌گوید در دوران کودکی‌اش به خاطر ویژگی‌های ظاهری که داشته است؛ تحقیر می‌شد، اما هرگز از بزرگ‌ترین رویای زندگی‌اش یعنی کار مدلینگ، دست نکشید.
4. اشلی سوتو
پوستی صاف و بدون لک هم از دیگر ویژگی‌های مدلینگ‌های معروف است، اما "اشلی سوتو" بدون این ویژگی هم توانست مدل شود. او در 12 سالگی به بیماری پوستی ویتیلیگو مبتلا شد. اشلی می‌گوید در دوران نوجوانی همیشه به خاطر ظاهرش تحقیر می‌شد. اما او به تدریج توانست تفاوت‌هایش را بپذیرد و حتی پروژه‌ای هنری را شروع کرد که به ویژگی‌های بدنی خاص او، اختصاص یافته است.
5. سوفیا هاجیپانتلی
"سوفیا هاجیپانتلی" یک مدل قبرسی است که به دلیل ویژگی ظاهری خاصی که دارد در سرتاسر شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. ابرو‌های منحصر به فرد سوفیا او را در میان طراحان مشهور هم بسیار محبوب کرده است. آن‌ها معتقدند سوفیا توانسته استاندارد‌های رایج زیبایی را تغییر دهد.
6. لاته زویدما
"لاته زویدما" هم مدل موفق دیگری است که اتفاقا مورد توجه و علاقه عکاسان قرار گرفته است. لاته ظاهری غیر معمول دارد که به عقیده عکاسان چهره او کاریزما و منحصر به فرد است. همین ویژگی اوست که در تمامی عکس‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
7. آلیس ویلسون، دختر زشت و زیبای صنعت مد!
"آلیس ویلسون" می‌گوید:«هرگز تصور نمی‌کردم آن قدری زیبا هستم که بتوانم یک مدل شوم چون هیچوقت مدلی را شبیه به خودم ندیده بودم.» حالا او یکی از مدل‌های فشن شوهای طراحان مشهوری مثل مارک یاکوب و الکساندر ونگ است.
8. آرینا لوبیتلوا
"آرینا لوبیتلوا" یک مدل اوکراینی است که معتقد است نقاط منفی ظاهر او در حقیقت نقاط مثبتش هستند. آرینا تصمیم دارد الهام‌بخش دختران نوجوانی در سراسر دنیا باشد که چهره‌هایی غیر معمول دارند. به همین دلیل است که آرینا گوش‌های بزرگش را پنهان نمی‌کند و با اعتماد به نفس روی جلد نشریات، ظاهر می‌شود. شاید دلیل محبوبیت زیاد او، همین اعتماد به نفس بالایی است که دارد. او به آنچه که هست افتخار می‌کند و از فرصت‌هایی که دارد، نهایت استفاده را می‌برد.
9. سیمونه تامپسون
"سیمونه تامپسون" مدل مشهور و با اعتماد به نفس دیگری است که پی برد که باید به نظرات و افکار دیگران بی اعتنا باشد و همیشه نسبت به ظاهرش اعتماد به نفس داشته باشد. او حالا با برندهای مشهوری همچون پوما، فندی، مارک یاکوب، میو میو و دیگر برندهای محبوب، همکاری می‌کند.
10. کورالی جوهیر، دختر زشت روسی جذاب!
"کورالی جوهیر" یک مدل روسی است. او در آغاز مسیر حرفه‌ای‌اش قرار دارد. کورالی می‌گوید خاص بودن ظاهرش همیشه برایش آسان نبوده اما به پوست و رنگ موهایش بسیار افتخار می‌کند و آن‌ها را هدیه‌ای واقعی از طرف والدینش می‌داند.
11. لارا لیند
"لارا لیند" ستاره جدید آژانس مدلینگ «یونیک مادلز» است. این آژانس مدلینگ در واقع مخصوص مدل های منحصر به فرد بوده و بر چهره‌هایی که متفاوت از استانداردهای رایج زیبایی هستند، تمرکز دارد. اگرچه او کارش را به تازگی شروع کرده، اما به طور حتم خیلی زود به شهرتی جهانی دست پیدا خواهد کرد.
12. لونا شولز
"لونا شولز" نیز یکی از مدل‌های آژانس مدلینگ یونیک مادلز است. شاید از دید خیلی‌ها فاصله میان دندان‌های لونا شولز یک نقص زیبایی باشد، اما برعکس این ویژگی باعث نشد او احساس خوبی نسبت به خود نداشته باشد و مانع از خنده‌های کاملش نشد. تمرکز او تنها روی پیشرفت بود.
13. سوانتجه پاولینا
چه کسی فکر می‌کرد کک و مک زیاد صورت بتواند باعث محبوبیت یک فرد شود؟! "سوانتجه پاولینا" هرگز تلاش نمی‌کند کک و مک‌های صورتش را با مواد آرایشی پنهان کند. او به هدیه‌ای که طبیعت به او بخشیده است، افتخار می‌کند. سوانتجه در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بیش از 200 هزار فالوئر دارد که آن‌ها هم طرفدار ویژگی خاص چهره او هستند.
14. اِم، دختر زشت، اما دلنشین و الگو!
"اِم" از دیگر مدل‌هاست که مبتلا به بیماری پوستی ویتیلیگو است و تاکنون نام واقعی‌اش را اعلام نکرده است. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تصاویر بسیار زیبایی از خود و جملاتی الهام‌بخش، منتشر می‌کند.
15. میکلایلا هولمگرن
"میکلایلا هولمگرن" اولین زنی است که با وجود سندروم داون توانست در مراسم انتخاب بانوی شایسته مینسوتای امریکا شرکت کند. میکایلا دو جایزه دریافت کرد و الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا شد تا رویاهایشان را دنبال کنند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/342204/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شناخت کودکان از خود

در مورد گفتاردرمانی چه میدانید؟

اسباب بازی های مناسب کودکان پیش دبستانی

کار کودکان در منزل،درست یا غلط؟

چه عاملی باعث ایجادحسادت فرزندان میشود؟

کودکان را برای روبه رو شدن با حوادث آماده کنیم

با کودک بدزبانم چطور رفتار کنم؟

با کودکم بعد از طلاق چطور رفتار کنم؟

افسون‌شدگان کوچک موبایل

آزمونی برای تشخیص کودکان بیش فعال

وقتی که کودکان مان دعوا می کنند

دلایل داشتن یا نداشتن فرزند دوم !

پاداش و محرومیت را فراموش نکنید

آموزش معذرت خواهی به کودک

افزایش حس مسئولیت پذیری با تقویت وجدان

نقش مادر در سخن آموزی کودک

گریه نوزادان را ترجمه کنید

آیا می خواهید فرزندتان نابغه باشد؟

چه زمانی به خواسته کودک نه بگوییم؟

کودکان متولد خرداد را اینگونه بشناسید !

از فرزند خود یک نابغه بسازید

30 کار که کودکان قبل از 12 سالگی باید ...

اضطراب جدایی را در کودکتان را از بین ببرید !

کودکان کار

تولد فرزند دوم چه تاثیری بر خانواده دارد؟

چگونه کنجکاوی کودک خود را تحریک کنیم؟

عوامل مختلف در دیر به حرف افتادن کودکان

آموزش رفتار به کودکان نوپا!

حفظ آرامش در هنگام برخورد با فرزند؟

نکاتی که قبل از تولد فرزند دوم باید به آن توجه داشت

استرس مغز کودکان را تغییر می‌‌دهد

روانشناسی کودک از روی نقاشی

اصولی برای سرگرم کردن کودک!

برای تقویت ذوق شعری فرزندان‌مان چه کنیم؟

تربیت خاموش و زیر پوستی

دوستان خیالی فرزندم

چرا بچه ها ناخن می جوند؟

9 قدم برای آسان کردن اولین جدایی والدین از کودک

بچه ها را تهدید نکنید، لجباز می شوند!

ارزش پول در زندگی کودک

انتخاب هدفمند اسباب بازی کودکان

چرا کودکان از دکتر رفتن مى‏ترسند؟

بازی های کامپیوتری خوب یا بد!

چرا کودک دلبندمان گاز می گیرد؟

چگونه پاسخ کودکان را درباره خدا درست جواب دهیم؟

چرا کودکم بی احترامی می کند؟

راز های مبارزه با بدخوابی کودکان

عزت نفسی که ته‌نشین می شود

با دو قانون کودک تان را بدون از دست دادن عشق و احترام، تربیت کنید

در دعوای بچه‌ها چه کنیم؟