آریا بانو

آخرين مطالب

ایده‌های خلاقانه برای ساخت کاردستی با شیشه‌ دور ریختنی اجتماعي

ایده‌های خلاقانه برای ساخت کاردستی با شیشه‌ دور ریختنی
  بزرگنمايي:

آریا بانو - کاغذ رنگی / اگر به ساخت کاردستی و تزیین وسایل دور ریختنی علاقه دارید، یا دنبال ایده‌های خلاقانه، منحصربه‌فرد و در عین حال زیبا و آسان برای تزیین دکور خانه هستید، پیشنهاد ما ساخت کاردستی با شیشه‌های دور ریختنی است. طبیعتا شیشه‌های بدون استفاده مختلفی مانند ظرف نوشیدنی‌ها، رب گوجه، سس و خیلی از مواد خوراکی که در شیشه نگهداری می‌شوند، در هر خانه‌ای پیدا می‌شود؛ استفاده از این شیشه‌ها یکی از بهترین ایده‌ها برای تزیین فضای داخلی خانه و حیاط است. برای آموزش ساخت کاردستی با شیشه‌ دور ریختنی و تزیین خانه علاقه دارید، با کاغذرنگی همراه باشید.
ایده اول، ساخت جا ادویه‌ای در کاردستی با شیشه دور ریختنی

آریا بانو


ادویه‌ یکی از پرکاربردترین چاشنی‌های غذایی است. شما می‌توانید به لطف ساخت کاردستی با شیشه‌ دور ریختنی یک جاادویه‌ای کم هزینه، زیبا و فانتزی برای آشپزخانه تهیه کنید.
وسایل مورد نیاز
شیشه مربا، سس
پارچه کنفی
تور سفید
گل پارچه‌ای یا مصنوعی
چسب تفنگی
قیچی
رنگ
برس یا قلم مو
آموزش ساخت جا ادویه‌ای
شیشه‌های مورد نظر را به خوبی شسته و خشک کنید. سپس پارچه کنفی و تور را متناسب با شیشه بُرش دهید. با استفاده از چسب تفنگی، کنف را به شیشه بچسبانید و در مرحله آخر از کاردستی با شیشه دور ریختنی تور سفید را به کنف چسب زده و گل پارچه‌ای را با چسب تفنگی به تور بچسبانبد. برای اینکه نوشته و تبلیغات درب شیشه‌ها را پاک کنید با قلم مو درب آنان را رنگ بزنید.
البته تزیینات روی شیشه کاملا سلیقه‌ای است و شما می‌توانید به اختیار از آن‌ها استفاده کنید یا طرح دیگری داشته باشید.
ایده دوم، ساخت گلدان‌های دیواری

آریا بانو


گلدان‌ها در زیبایی خانه تاثیر قابل‌توجهی دارند و می‌توانند چیدمان چشم‌نوازی در بخش‌های مختلف منزل ایجاد کنند. اگر دنبال یک ایده تازه و زیبا هستید، از لامپ‌های سوخته برای تزیین فضای خالی دیوارها استفاده کنید.
وسایل مورد نیاز
لامپ
ریسه کنفی
گل
چسب تفنگی
آموزش تزیین گلدان
ابتدا سرپیچ لامپ را باز کرده و تمام محتوای داخل آن را خارج کنید. برای جلوگیری از شکستن لامپ، حین کار دقت داشته باشید با دستتان به شیشه‌ی لامپ فشار وارد نکنید. سپس شیشه‌ لامپ را به خوبی شسته و بعد از خشک شدن آن، از قسمت سرپیچ ریسه کنف را با چسب پیچ دهید. انتهای کنف را برش داده و درون شیشه بچسبانید. با این کار یک بند آویز برای لامپ درست کرده‌اید.
گل‌ها را داخل لامپ قرار دهید تا تصویر نهایی گلدان شیشه‌ای کوچک کامل شود.
ایده سوم، چراغ‌های رنگی در ساخت کاردستی با شیشه دور ریختنی

آریا بانو


اگر ایده خلاقانه‌ای برای درست کردن چراغ‌های رنگی می‌خواهید، این ایده جذاب را از دست ندهید. چراغ‌های رنگی برای ایجاد یک فضای دوستانه و صمیمی چه داخل خانه و چه در حیاط مناسب هستند.
وسایل مورد نیاز
شیشه مربا، سس یا نوشیدنی
آویز چراغ
چند رنگ متنوع
قلم‌مو
شیوه تزیین چراغ رنگی
شما می‌توانید از شیشه‌های رنگی به‌عنوان چراغ استفاده کنید. اگر شیشه‌ها شفاف و بی‌رنگ هستند، هریک از شیشه‌ها را با قلم‌مو به رنگ دلخواه درآورید و اجازه دهید خشک شوند. آویر چراغ را از مغازه تهیه کرده، لامپ و هلدر را باز کنید. حالا درب شیشه‌ها را به اندازه سیم چراغ سوراخ کنید تا سیم بتواند داخل آن‌ها قرار بگیرد. سپس هلدر را به سیم متصل کرده و لامپ را درون شیشه‌های رنگی بگذارید. در نظر داشته باشید باید درب شیشه‌ها را به سیم بچسبانید تا در جای خود محکم و ثابت باقی بمانند. در هر شیشه‌ را محکم پیچ دهید تا کار تمام شود.
با روشن کردن لامپ‌ها، این شیشه‌های رنگی فضای چشم‌نواز و زیبا برایتان ایجاد خواهند کرد.
ایده چهارم، گلدان ریسه‌ای

آریا بانو


با استفاده از وسایلی که در خانه دارید و کمی خلاقیت، به ساخت کاردستی با شیشه‌ دور ریختنی پرداخته و این وسایل را به دکوری و گلدان تبدیل کنید.
وسایل مورد نیاز
شیشه‌های نوشیدنی
ریسه کنفی
گل
شاخه‌های مرواریدی
دکمه و تور
چسب تفنگی
نحوه تزیین کاردستی با شیشه دور ریختنی
از قسمت پایینی شیشه کنف را با چسب تفنگی دور شیشه چسبانده و کل بدنه شیشه را با آن بپوشانید. بعد از زدن کنف به شیشه‌ها با گل، دکمه و تور گلدان‌ها را تزیین کرده و با خلاقیت و سلیقه خود گلدان‌های کنفی را تزیین کنید. این مرحله اختیاری بوده و به سلیقه شما بستگی دارد. در مرحله‌ آخر ساخت کاردستی با شیشه‌های دور ریختنی باید شاخه‌های مرواریدی و گل مصنوعی یا طبیعی را درون آن‌ها بگذارید.
ایده پنجم، ساخت لیوان آرایشی در کاردستی با شیشه دور ریختنی

آریا بانو


اگر برای گذاشتن لوازم آرایش و تحریری خود در لیوان، دنبال یک ایده شیک و آسان هستید، می‌توانید با استفاده از شیشه‌های دور ریختنی لیوان‌های اکلیلی درست کرده و زیبایی میز آرایش و اتاق خود را دوچندان کنید.
وسایل مورد نیاز برای کاردستی با شیشه دور ریختنی
شیشه‌های مربا و سس
اکلیل سفید
چسب شیشه و برس رنگ
رج نگین نقره‌ای
آموزش تزیین شیشه‌های اکلیلی
برای ساخت کاردستی با شیشه دور ریختنی ابتدا شیشه‌ها را با به خوبی شسته و خشک کنید؛ در یک ظرف یا سینی بزرگ به صورت یکنواخت اکلیل بریزید. بعد از خشک شدن شیشه‌ها، با برس به سطح آنان چسب شیشه زده و شیشه‌ها را در اکلیل به خوبی بغلتانید که در تمام نقاط آن اکلیل زده شود.
ایده ششم، ساخت بطری دریایی

آریا بانو


بطری دریایی از کهن‌ترین وسایل دکوری برای تزیین فضای خانه و اتاق خواب است؛ با استفاده از یک شیشه و کمی تزیینات دریایی، بطری دریایی درست کنید.
وسایل مورد نیاز
شیشه نوشیدنی یا آبلیمو
تور کنفی
صدف، ستاره دریایی
ریسه ال ای دی
کاموا
چسب تفنگی
رنگ و برس
روش تزیین و کاردستی با شیشه‌ دور ریختنی
‌برای ساخت بطری باید از شیشه رنگی استفاده کنید. پس یا شیشه‌های رنگی تهیه کرده یا به صورت دستی، شیشه را رنگ کنید. به اندازه‌ قطر شیشه، پارچه کنفی را برش زده و به شیشه چسب بزنید. صدف و ستاره ‌دریایی را با چسب به پارچه بچسبانید و مانند تصویر تزیین کنید. می‌توانید در ساخت کاردستی با شیشه دور ریختنی یک رشته لامپ ریز درون شیشه قرار داده و به عنوان یک وسیله دکوری یا چراغ خواب از بطری دریایی استفاده کنید.
ایده هفتم، گلدان دیواری

آریا بانو


گلدان‌های دیواری یک روش خوب و خلاقانه برای پر کردن و نما دادن به دیوارهای خالی است. پس با خلاقیت خود با شیشه‌های دور ریختنی، گلدان بسازید.
وسایل مورد نیاز
شیشه مربا و سس
ریسه کنفی
چسب تفنگی
آموزش کاردستی با شیشه دور ریختنی
برای ساخت گلدان در ایده‌های کاردستی با شیشه دور ریختنی به کار دشواری نیاز ندارید. کافی است ریسه را به دهانه‌ شیشه چسب زده یا گره بزنید و شیشه را با استفاده از ریسه به دیوار وصل کنید. حالا گل‌ها را داخل شیشه قرار دهید.
ایده هشتم، شیشه کاموایی و کاردستی با شیشه دور ریختنی

آریا بانو


زوج‌هایی که می‌خواهند خانه و آشپزخانه را تزیین کنند، می‌توانند از این ایده زیبا به عنوان تزیینی، دکور، یا روی میز الهام بگیرند. این شیشه‌ها همچنین به عنوان بطری آب و نوشیدنی در یخچال انتخاب مناسبی خواهند بود.
وسایل مورد نیاز کاردستی با شیشه‌ دور ریختنی
دو عدد شیشه نوشیدنی
کاموا سفید و مشکی
پاپیون
گل پارچه‌ای
3 عدد مروارید
چسب تفنگی
شیوه تزیین شیشه عروس داماد
برای تهیه کاردستی با شیشه دور ریختنی و ساخت شیشه‌های عروس دامادی، ابتدا شیشه‌ها را به خوبی شسته و اجازه دهید کاملا خشک شوند. حالا با چسب تفنگی از پایین شیشه شروع به کاموا زدن کنید. حواستان باشد زیاد چسب نزنید که به بیرون از کاموا تراوش نکند. بعد از اتمام کاموا زدن، نوبت تزیین شیشه‌هاست، مانند تصویر چند گل را با استفاده از چسب به شیشه‌ کاموایی بچسبانید. این گل‌ها آن را به شیشه عروس تبدیل می‌کند. بعد از آن نوبت تزیین شیشه‌ داماد خواهد بود. شما می‌توانید با ایده گرفتن از تصویر پاپیون و دکمه‌های مرواریدی آن را با چسب به شیشه بچسبانید.
ایده نهم، گلدان رنگی

آریا بانو


یکی دیگر از ایده‌های ساخت کاردستی با شیشه دور ریختنی استفاده از این وسایل برای برای نما دادن به فضای حیاط و باغچه است. شیشه‌های دور ریختنی را به سادگی رنگ‌آمیزی و با وسایل اضافه خانه تزیین کنید. شما همچنین می‌توانید برای زیبا شدن خانه از همین دکوری‌ها استفاده کنید.
وسایل مورد نیاز
شیشه
اسپری رنگ مات
شابلون
روش تزیین شیشه‌های رنگی
برای رنگ‌آمیزی شیشه‌ها آن‌ها را به خوبی با مایع شوینده بشویید و بعد از خشک شدن شیشه‌ها، رنگ‌آمیزی با اسپری را شروع کنید. ابتدا شابلون موردنظر را با دقت به سطح شیشه بچسبانید و اسپری بزنید. بعد از گذشت چند ساعت می‌توانید برای خوش‌رنگ‌تر شدن شیشه‌ها، مجددا آن‌ها را رنگ کنید. در مرحله آخر از تزیین شیشه دور ریختنی بعد از خشک شدن رنگ شیشه‌، شابلون را از آن جدا کنید.
ایده آخر، شیشه تزیینی برای کاردستی با شیشه دور ریختنی

آریا بانو


اگر وسایل تزیینی کمی در خانه دارید و دنبال یک ایده‌ آسان برای ساخت کاردستی با شیشه دور ریختنی هستید، می‌توانید با ریسه یا طناب و صدف شیشه را تزیین کرده و در دکور آشپزخانه و حتی برای نگهداری حبوبات استفاده کنید.
درمجموع برای تزیین این ظروف نیازی به استفاده از وسایل گران‌قیمت ندارید و کافی است از وسایل اضافه خانه استفاده و دکوری‌های جذابی تهیه کنید.
اگر طرفدار ایده‌های خلاقانه برای تزیین خانه هستید، آموزش ایده هایی برای تزیین لیوان و جام را هم امتحان کنید و با استفاده از آن دکوری‌های جدیدی برای خانه خود بسازید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/335351/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

من هم می‌خواهم کارت ملی‌ام را اجاره دهم

قیمت شانس در بازار خودرو

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: باید فرمول و دستورالعمل قیمت گذاری در شورای رقابت تنظیم شود/ نباید خودرو در بورس عرضه می‌شد

تعلیق فروش خودروی بورسی

صف 9 میلیونی خرید خودرو

رئیس بورس: «قرعه‌کشی خودرو یک لاتاری ملی به تمام معناست» / ورود سازمان بازرسی به عرضه خودرو در بورس

کارت ملی مادران مشمول خودرو صد میلیون تومان قیمت پیدا کرد

فروش رنو برای چهارمین سال متوالی سقوط کرد

ورق واردات خودرو برگشت

سخنگوی وزارت صمت: آمار تقاضای اعلامی خودروها جای تأمل دارد/ موضع وزارت صمت و اقتصاد عرضه در بورس است

هزینه عجیب کم کردن کیلومتر خودرو / خریداران مدل‌های کارکرده مراقب باشند!

شرط جدید حضور در لاتاری اعلام شد/ ورود ممنوع قرعه‌کشی خودرو

واردات خودرو روزی کمتر از یک دستگاه

واریز پول شرط شرکت در قرعه‌کشی فروش خودرو شد

شورای رقابت خواستار توقف عرضه شاهین، پژو207 و دنا در بورس شد+ نامه

اعمال شرط جدید شرکت در قرعه‌کشی ایران خودرو | سایت سایپا از دسترس خارج شد

هرج و مرج در سیاست‌ خودرویی

تعرفه واردات خودرو اعلام شد+ جدول

سود دولت از واردات هر خودرو چقدر است؟

تعرفه جدید واردات خودرو اعلام شد

سهمیه‌بندی عرضه خودرو

لغو عرضه خودرو در بورس تکذیب شد

قائم مقام بورس کالا: برخی دستگاه‌ها بدون نوبت و قرعه کشی، برای کارکنانشان خودرو دریافت کرده‌اند

تعرفه‌ واردات خودرو کاهش یافت/ نرخ‌ها از 6 تا 31 درصد

موافقت با واردات خودرو‌های کارکرده کمتر از 5 سال

نیش‌ترمز تولید خودرو

معادله املاک خودروسازان

وزیر صمت: ورود خودروهای با پلاک مناطق آزاد به داخل کشور آزاد می‌شود

قیمت‌های فرانجومی در بازار خودرو

خودروهای 3 میلیاردی مشمول مالیات شدند

معمای ترمز تولید خودرو

دبیر انجمن واردکنندگان: قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی می‌شود

فرش قرمز برای خودروی دست‌دوم؟

اعطای امتیاز خارج از نوبت خودرو به کارکنان حج

عرضه خودرو در بورس کالا متوقف می‌شود؟

شوک شورای رقابت به بورس و بازار خودرو | قیمت خودروهای داخلی چگونه محاسبه می شود؟

شیر کنترل رانت خودرو دست کیست؟

خودرو به بورس برگشت/ تصویب مصوبه واردات خودروهای دست دوم خارجی در کمیسیون تلفیق

فرمول سوم قیمت خودرو

واردات خودروهای دست‌دوم از مناطق آزاد تکذیب شد/ توافق مناطق آزاد با وزارت صمت برای واردات خودروهای صفر

مدیرعامل ایران خودرو: درخواست ما از مسئولان لغو قیمت گذاری دستوری است

فرمول «دست دوم» تنظیم بازار خودرو

رانت سینمایی خودروسازان/ پرواز شاهین در جشن سی‌مرغ

برنامه برای واردات خودرو؛ هر فرد بالای 18 سال یک خودرو وارد می کند؟

سه سناریوی واردات خودرو

تولید پژو 206 متوقف می شود

با پولی که مردم برای قرعه کشی خودرو پرداختند، می توان کل ایران خودرو را خرید/ تعزیرات «بهمن موتور» را نقره‌داغ کرد

روسیه: خودرو‌های ایرانی برای واردات هنوز مورد تایید نیست

عرضه «خودروهای وارداتی» خارج از «بورس کالا» آزاد شد

ویرایش جدید واردات خودرو