آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین روش برداشتن ناخن مصنوعی و کاشت شده اجتماعي

بهترین روش برداشتن ناخن مصنوعی و کاشت شده
  بزرگنمايي:

آریا بانو - زیبامون / ستفاده از ناخن مصنوعی و یا کاشت ناخن یکی از روش های پرطرفدار و عالی برای افزایش زیبایی ناخن هاست و به شما کمک میکنه تا خیلی سریع و راحت ناخن های بلند، کشیده و جذاب داشته باشید.
اگرچه این ناخن مصنوعی زیبایی فوق العاده ای رو برای ناخن ها ایجاد میکنه اما با گذشت 2 تا 3 هفته، این زیبایی کم کم از بین میره و لازم هست که دوباره ترمیم بشه و یا اینکه به طور کلی از روی ناخن ها جدا بشه.
بهترین کار برای جدا کردن و برداشتن ناخن مصنوعی و کاشت شده این هست که به سالن زیبایی که خدمات مربوط به ناخن ارائه میدن مراجعه کنید و ناخن های مصنوعی رو از روی ناخنهاتون جدا کنید. اما ممکنه این کار کمی هزینه بر و وقت گیر باشه. به همین دلیل ما در این بخش از زیبامون دات کام چندتا روش ساده و موثر برای جدا کردن و کندن ناخن مصنوعی یا کاشته شده رو برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم که میتونید با استفاده از این روش ها خیلی راحت ناخن مصنوعی رو بکنید. با ما همراه باشید.
جدا کردن ناخن مصنوعی یا کاشته شده با استون و فویل آلومینیومی
برای استفاده از این روش به موارد زیر نیاز داریم:
استون
ناخن گیر
بافر یا سوهان ناخن
توپ پنبه ای
فویل آلومینیومی
وازلین
1. ابتدا ناخن های مصنوعی یا کاشت شده رو تا جایی که امکان داره با ناخن گیر کوتاه کنید.
2. روی ناخن سوهان یا بافر بکشید تا لاک ناخن، ژل و هرچیزی دیگری که روی ناخن مصنوعی وجود داره از بین بره.
3. اطراف ناخن، کوتیکول و روی پوست وازلین بزنید و سپس توپ پنبه ای رو به استون آغشته کرده و روی ناخن ها قرار بدید.
4. یک تکه از ورق آلومینیومی به اندازه دور ناخن جدا کنید و روی پنبه بگذارید و فویل رو بر روی ناخن محکم بپیچونید و اجازه بدید 25 تا 30 دقیقه روی ناخن باقی بمونه.
5. حالا با دو انگشت شصت و اشاره دست دیگر، فویل آلومینیومی که روی ناخن کشیده اید رو به آرومی از روی ناخن به سمت بیرون بکشید تا ناخن مصنوعی از روی ناخن کنده بشه. اگر احساس میکنید ناخن مصنوعی همچنان سفت و محکم روی ناخن چسبیده هست بهتره دوباره کمی صبر کنید و بعد فویل رو از روی ناخن بکشید.
6. این روش رو به ترتیب برای تمام ناخن ها انجام بدید تا تمام ناخن های مصنوعیاز روی ناخن جدا بشن.
روش جدا کردن ناخن مصنوعی با نخ دندان
استفاده از نخ دندان یکی دیگه از روش های عالی و موثر برای کندن و جدا کردن ناخن مصنوعی یا کاشته شده هست. برای این انجام این روش به یک همراه نیاز دارید زیرا خودتون به تنهایی نمی تونید این کار رو انجام بدید.
وسایل مورد نیاز
چوب پرتقال
نخ دندان
یک دوست
روش انجام کار
برای استفاده از این رش باید یک چوب پرتقال که مخصوص این کار هست رو داشته باشید. این چوب اندازه ای در حدود 15 تا 20 سانتی متر داره و نوک تیز هست. با استفاده از این چوب باید ابتدا کوتیکول ناخن (قسمت انتهای ناخن که به پوست دست متصل هست) رو عقب بزنید و لبه های ناخن مصنوعی رو کمی بلند کنید.
حالا از دوست خودتون درخواست کنید که مقداری نخ دندان به اندازه 30 سانتی متر رو جدا کنه، با هر دو دست محکم نگه داره و قسمت مرکزی نخ دندون رو به آرومی از زیر ناخن به سمت بالای ناخن بکشه. باید نخ دندان رو به چپ و راست حرکت دهد تا نخ به انتهای ناخن برسه و ناخن مصنوعی یا کاشته شده رو از روی ناخن طبیعی جدا کنه.
ممکنه این روش کمی ناخوشایند یا دردناک باشه. پس بهتره برای استفاده از این روش، کمی آستانه تحمل خودتون رو بالا ببرید.
روش جدا کردن ناخن مصنوعی با آب داغ و بدون استون
یکی دیگه از روش های ساده و موثر برای کندن و جدا کردن ناخن مصنوعی استفاده از آب داغ هست. برای استفاده از این روش به موارد زیر نیاز داریم:
آب گرم
سوهان با بافر ناخن
چوب پرتقال
ناخن گیر
ابتدا باید ناخن های مصنوعی رو تا جایی که ممکن هست با استفاده از ناخن گیر کوتاه کنید و کناره های ناخن رو با استفاده از چوب پرتقال کمی بلند کنید.
مقداری آب گرم درون کاسه ای بریزید و ناخن هاتون رو به مدت 30 تا 40 دقیقه در این آب قرار بدید. سعی کنید ناخن هاتون رو جوری قرار بدید که آب گرم از قسمتی لبه های ناخن رو با چوب پرتقال از روی ناخن بلند کرده اید، به زیر ناخن نفوذ کنه.
بعد از گذشت این مدت زمان میتونید ناخن مصنوعی رو از روی ناخن جدا کنید. اگر هنوز هم احساس کردید ناخن مصنوعی محکم هست بهتره دوباره درون آب گرم قرار بدید و بعد دوباره امتحان کنید.
بهتره در طول مدتی که دستهاتون درون آب گرم قرار داره، با اضافه کردن آب داغ، دمای آب موجود در کاسه رو یکسان نگه دارید. زیرا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، آب درون کاسه سرد میشه و ممکنه اثربخشی خوبی برای جدا کردن ناخن مصنوعی نداشته باشه.
نکات مهم و احتیاط های لازم برای جدا کردن و کندن ناخن مصنوعی
1. تحت هیچ شرایطی سعی نکنید که ناخن مصنوعی رو به زور از روی ناخن ها جدا کنید. با این کار ممکنه صفحه ناخن طبیعی هم جدا بشه و باعث ایجاد خونریزی و آسیب به ناخن هاتون بشه.
2. اگر قصد دارید از استون برای جدا کردن ناخن مصنوعی استفاده کنید، ابتدا اطمینان حاصل کنید که هیچ ماده قابل اشتعالی در اطرافتون وجود نداشته باشه، زیرا استون بسیار قابل اشتعال هست.
3. علاوه بر این باید بدونید که استفاده از استون دارای عوارض جانبی مختلفی مثل خشک شدن پوست، چروک شدن پوست اطراف ناخن ها و ... داره و اگر احساس سوزش و قرمزی شدید در اطراف ناخن و پوست داشتید بهتره خیلی سریع دستهاتون رو بشویید و از یک روش دیگر برای برداشتن ناخن مصنوعی استفاده کنید.
4. بهتره بعد از کندن و جدا کردن ناخن مصنوعی حتما از یک روغن مناسب برای کوتیکول ناخن هاتون استفاده کنید و پوستتون رو مرطوب کنید.
5. بعد از برداشتن ناخن مصنوعی، باید چسب و مواد اضافی رو ناخن ها رو به طور کامل تمیز کنید.
6.بهتره روی میز و یا سطحی که قرار هست این کار ور انجام بدید به خوبی پوشش بدید تا استون هیچ آسیبی به میز یا سطح مورد نظر وارد نکنه.
7. روش های خانگی معمولا به زمان زیادی نیاز دارند، پس بهتره در انجام این روش ها عجله نکنید و زمان مناسبی رو برای این کار در نظر بگیرید.
8. بعد از برداشتن و جدا کردن ناخن مصنوعی یا کاشت شده بهتره یک هفته به ناخن های طبیعی خودتون استراحت بدید و روی ناخن ها لاک نزنید. بعد از گذشت این مدت زمان میتونید دوباره از ناخن مصنوعی، کاشت ناخن و ... برای افزایش زیبای ناخنهاتون استفاده کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/326466/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اصولی برای سرگرم کردن کودک!

برای تقویت ذوق شعری فرزندان‌مان چه کنیم؟

تربیت خاموش و زیر پوستی

دوستان خیالی فرزندم

چرا بچه ها ناخن می جوند؟

9 قدم برای آسان کردن اولین جدایی والدین از کودک

بچه ها را تهدید نکنید، لجباز می شوند!

ارزش پول در زندگی کودک

انتخاب هدفمند اسباب بازی کودکان

چرا کودکان از دکتر رفتن مى‏ترسند؟

بازی های کامپیوتری خوب یا بد!

چرا کودک دلبندمان گاز می گیرد؟

چگونه پاسخ کودکان را درباره خدا درست جواب دهیم؟

چرا کودکم بی احترامی می کند؟

راز های مبارزه با بدخوابی کودکان

عزت نفسی که ته‌نشین می شود

با دو قانون کودک تان را بدون از دست دادن عشق و احترام، تربیت کنید

در دعوای بچه‌ها چه کنیم؟

نمی خواهم به مدرسه بروم !

فرزندتان را این گونه به مدرسه بفرستید

از آغوش مادر تا مهد کودک

چرا کودکان از مدرسه رفتن هراس دارند؟

چند نکته برای آنکه فرزندمان باهوش شود

جانشین‌های تنبیه بدنی در نظام تربیتی

آیا باید نگران خشونت در مدرسه باشید؟

آیا بـچه‌های چپ دست ایراد دارند؟

کودکانی که زیاد می فهمند!

سی راه ساده برای افزایش بهره هوشی کودکان

چرا نباید بچه‌ها را با هم مقایسه کرد؟

شیوه یادگیری فرزندتان را شناسایی کنید

تکنیکهاى والدین براى پاسخ به سؤالات جنسى کودکان

روش‌های ایجاد اعتماد به نفس در ‌کودکان

والدین مسئول و فرزندان تن پرور

سوالات جنسی کودکان را این جوری جواب دهید

شیوه صحیح تربیت کودکان از زبان کارشناسان

تلویزیون اضافه خاموش!

خشم در روزهای کودکی

مقابله با ترس بچه ها

اگر نوزاد پسر دارید، حتما بخوانید

کودکان بی خواب

درس‌های زندگی در بازی

با کودک کنجکاو چگونه رفتار کنیم؟

دوست خیالی کودک

با حسادت کودکان چه کنیم؟

شما پسردوست هستید یا دختر دوست؟

بزرگ‌ترین اشتباهات بچگانه بزرگترها

مگر تربیت هم دخترانه و پسرانه دارد؟

چطور از دروغ گفتن کودکان جلوگیری گنیم

به جای کودک فکر نکنیم

زبان کودکان را یاد بگیرید!