آریا بانو

آخرين مطالب

چیدمان خانه عروس و نکاتی که نمی دانید! خانه داري

چیدمان خانه عروس و نکاتی که نمی دانید!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، دکوراسیون منزل و در واقع چیدمان فضاهای مختلف خانه نیازمند کمی سلیقه و پرس و جو از اهل فن این حوزه است. یکی از مهم ترین آن ها چیدمان خانه عروس است که کمی در تهیه و دکور آن حساسیت بیشتری خرج می شود. این چیدمان برای هر خانمی که برای اولین بار در یک محیط به جز خانه خودش زندگی می کند بسیار حائز اهمیت و باید شیک و زیبا باشد.
چیدمان خانه عروس ازچندین بخش اساسی مانند انتخاب مبل ، سرویس خواب یا وسایل برقی و هم چنین انتخاب انواع دکوری های بزرگ و کوچک تشکیل می شود. برای انتخاب این موارد علاوه بر زیبایی و سالم بودن، باید از قیمت های مناسبی نیز برخوردار باشند.
خواندن مطلب ذیل را از دست ندهید راهنمای کامل خرید جهیزیه/برای خرید جهیزیه مناسب چه کنیم؟ یکی از موضوعاتی که در زیبایی خانه تاثیری فراوان دارد استفاده از رنگ های روشن است. با انتخاب مبل و یا هر وسیله ای به رنگ روشن می توانید زیبایی خانه خود را چند برابر کرده و هم چنین فضای خانه را وسیع تر نشان دهید.

آریا بانو

آریا بانو


مبل های اسپرت برای چیدمان خانه های نو عروس ها و جهیزیه بسیار مناسب است. رنگ هایی مانند کرم یا سفید و کوسن های صورتی ترکیب زیبایی در فضای سالن نشیمن ایجاد خواهد کرد. هم چنین یک میز گرد در وسط سالن که روی آن انواعی از شمع و گلدان هایی با گل های صورتی باشد بسیار محیطی آرام و زیبا را رقم خواهد زد.

آریا بانو

آریا بانو


اگر از رنگ هایی مانند سفید یا کرم به علت این که زود تر کثیف می شوند بیزارید بهتر است از رنگ هایی مانند طوسی روشن یا قهوه ای استفاده کنید معمولا این رنگ ها به راحتی با بقیه اجزا هماهنگ شده و طراحی خانه را بسیار شکیل می کنند.
کاغذ دیواری:

آریا بانو

آریا بانو


یکی از نکاتی که در بخش عظیمی از طراحی داخلی خانه تاثیر دارد کاغذ دیواری است. به کمک کاغذ دیواری ها می توانید خلا یا کمبود برخی از اجزای تزئینی مانند دکوری یا تابلو ها را جبران کنید و به جای آن ها از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کنید. معمولا برای سالن نشیمن از کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده یا سلطنتی و برای اتاق ها از طرح های خط های عمودی یا افقی، کارتونی، طرح های برجسته و برای آشپزخانه از طرح های گل دار و رنگ روشن استفاده می کنند.
آینه:

آریا بانو

آریا بانو


استفاده از آینه های چراغدار برای اتاق خواب ها و میز های آرایشی بسیار مناسب است زیرا این آینه ها نور کافی را به محیط منتقل می کنند. آینه های گرد با قاب های ساده طلایی یا نقره ای برای انواع اتاق خواب ها مناسب است و معمولا به راحتی با اجزای دیگر هماهنگ می شود. برای راهرو ها از آینه های مستطیلی یا دایره ای بزرگ استفاده کنید تا فضای راهرو را کمی بزرگ تر نشان دهید.
تابلو:

آریا بانو

آریا بانو


همانطور که می دانید استفاده از انواع تابلو ها به تکمیل دکوراسیون کمک خواهد کرد پس بهتر است حتما از انواع تابلو ها، با توجه به دکور اصلی خانه خود انتخاب کنید. یکی زیبا ترین طرح هایی که می توان به آن اشاره کرد تابلو های نئونی است. این تابلو ها معمولا روشنایی خاصی دارند و با طرح های دلخواه خود شما ساخته می شوند. ایده هایی مانند طرح های اسم، عکس یا حروف های خاص از پرکاربردترین نوع این تابلو ها است.
سرویس خواب:

آریا بانو

آریا بانو


برای انتخاب سرویس خواب مناسب سعی کنید از جنس های مرغوب استفاده کنید زیرا به دلیل استفاده طولانی، باید از سالم بودن آن مطمئن شوید. برای انتخاب تخت و تشک مناسب باید وزن فردی که روی آن قرار می گیرد را در نظر گرفته و از مدل های طبی استفاده کنید. برای رو تختی ها هم می توانید در فصل های سرد از ملحفه های بافت و یا پتو های تقریبا کلفت و در فصل های گرم از یک رو تختی ساده و نازک مانند طرح های هتلی استفاده کنید.
پرده ها:

آریا بانو

آریا بانو


برای خانه ی عروس بهتر است از طرح های روشن و ساده استفاده شود تا هم شست و شوی آن راحت تر باشد و هم محیط خانه را دلگیر نکند. رنگ هایی مانند سفید یا صورتی و یا استفاده از پرده های نرده ای به شدت برای خانه ها شیک و مناسب است.
تلویزیون:

آریا بانو

آریا بانو


برای شیک تر شدن خانه می توانید تلویزیون را به دیوار زده و هم چنین با تزئین دیوار پشت تلویزیون زیبایی خانه را چند برابر کنید. انتخاب تلویزیون و سینمای خانگی از مهم ترین بخش های هر خانه ای است پس حتما از محصولاتی استفاده کنید که دارای گارانتی وضمانت نامه باشند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/313883/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

از نظر بهداشت روان کودک سالم کیست؟

درس خواندن و خواب آلودگی درفصل بهار

به خاطر بچه‌ ها با همسرتان زندگی می‌ کنید؟

زبان آموزی در حین بازی

چطور به کودکان کمک کنیم تا بهتر و به اندازه بخوابند

اگر می خواهید از فرزندتان انتقاد کنید این نکات را به یاد داشته باشید

روش های مقابله با دزدی کودکان

این تکنیک‌ها برای افزایش تمرکز توصیه می‌شود...!

علت اصلی دعوای خواهر - برادرها

خاله‌بازی، استقلال کودک را افزایش می‌دهد

نشانه‌های کودکان با اعتماد به نفس بالا و پایین

چگونه فرزندانمان را برای امتحانات پایان سال آماده کنیم؟

استفاده کودکان از تلفن همراه، خوب یابد؟

مهمترین علل مکیدن انگشت در کودکان

عواقب تنبیه بدنی کودکان !

هوش فضایی کودک خود را تقویت کنید

با کودکان کنجکاو و سوالاتشان چه برخوردی داشته باشیم؟

عشق در پنجم دبستان!

چطور کودکان را در سفر سرگرم کنیم؟

خیال های آموزنده

چرا بعضی کودکان بد خط اند؟

با کودکی که انگشت در بینی می کند، چه کار کنیم؟

ریخت و پاش به کودکان چه می آموزد؟

علامت افسردگی کودکان چیست؟

کودکانی که در آینده افسرده می شوند

تاثیر موسیقی بر مهارت‌های کودکان

برای آرام کردن کودک از موسیقی استفاده کنید!

با تولد کودکم سرکار بروم یا نه؟‌

از کجا بفهمم کودکم به من علاقه دارد؟

چگونه با فرزندانمان صمیمی تر باشیم؟

بازی، آینه تمام نمای ویژگی های کودک

نوزادان از چه نوع موسیقی لذت می‌برند؟

16 نکته کلیدی برای رفتار با کودک بیش فعال

دور هدیه‌های تکراری برای کودکان را خط بکشید

فیلم‌های ترسناک در روحیه بچه ها چه تاثیری می گذارند

رفتارهای عجیب کودکان نوپا

کدام گریه کودک نشانه افسردگی است؟

یک زندگی هیجان انگیز

همه چیز در مورد پاسخگویی به سوالات مکرر کودک

به کودکان خود نگویید "من را تنها بگذار"

10 ویژگی بچه‌های مستعد اعتیاد !

بچه ها، عاشق شنیدن قصه های تکراری

قبل از تنبیه کردن کودکتان، حتماً بخوانید

فکر کودکان را پرواز دهیم

توصیه های مهم به مادران شاغل

خیال‌پردازی بچه ها خوبه یا بد؟

به کودکتان کمک کنید تا زودتر زبان باز کند

با این روش ها اعتماد به نفس کودکتان را بالا ببرید !

کودکان وقتی دروغ می‌گویند که:

فرزندان کم تحمل نتیجه چه والدینی هستند