آریا بانو

آخرين مطالب

«پسران بد» گیشه را به آتش کشیدند! فرهنگی هنری

  بزرگنمايي:

آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.
هر هفته گزارشی از وضعیت فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که دو فیلم «پسران بد برای زندگی» و «دولیتل» با نقش آفرینی دو تن از بزرگترین ستارگان سینما، رابرت جونیور و ویل اسمیت سرآمد آن‌ها بودند.
فیلم سینمایی «پسران بد 3» که از سوی مخاطبان و منتقدان امتیاز مناسبی دریافت کرده در گیشه هم موفق بوده و صدر نشین این هفته می باشد. اما «دلیتل» رابرت جونیور با شکست مواجه شد. فیلم سینمایی «1917 » هفته گذشته بعد از برنده شدن گلدن گلوب و نامزدی در اسکار که شانس بالایی هم در دریافت آن دارد در گیشه موفق ظاهر شد. اما تنها فیلمی نبود که نامزدی اسکار در فروش آن تاثیر داشت چرا که «انگل» ساخته بونگ جون هو هم در گیشه چهار روزه 2/2 میلیون دلار فروخت.
خیزش اسکای واکر فیلمی در ژآنر حماسی و اپرای فضایی است که جی. جی آبرامز کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده داشته است. این فیلم آخرین قسمت از سه گانه جدید جنگ ستارگان و در مجموع نهمین فیلم از این دنیا محسوب می‌شود. داستان این فیلم پس از فیلم‌های «نیرو بر می‌خیزد» و «آخرین جدای» روایت می‌شود. این فیلم جدید‌ترین محصول کمپانی والت دیزنی است.
آدام درایور، دیزی ریدلی، جان بایوگا، اسکار آیزام، لوپتیا نیونگو، آنتونی دنیلز از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که داستان ماجراجویی شخصیت ری (ریدلی) به همراه گروهش را به تصویر می‌کشد.
این فیلم سینمای هفته پنجم اکران خود را با 8/37 میلیون دلار پشت سر گذاشت و با 45 درصد کاهش فروش و سه پله سقوط نسبت به هفته گذشته، در جایگاه پنجم قرار گرفت. گفتنی است تعداد سینما‌هایی که این فیلم را اگکران می‌کنند کاهش چشمگیری داشت. 492 میلیون دلار رقمی است که از فروش داخلی این فیلم به ثبت رسیده است.


آریا بانو


فیلم سینمایی فانتزی جدید کلمبیا پیکچرز ساخته جیک کاسدان در ژانر فانتزی است که دنباله داستان «جومانجی:به جنگل خوش آمدید» را روایت می‌کند.
داستان این فیلم سینمایی که بازیگرانی همچون دواین جانسون، کوین هارت و جک بلک را در اختیار دارد، روایتگر داستان چهار نوجوان است که دوباره به دنیای بازی ویدیویی جومانجی وارد می‌شوند، اما با این تفاوت که بازی ایراداتی پیدا کرده است.
فیلم سینمایی جومانجی کمترین کاهش میزان فروش را در بین پنج فیلم دیگر دارد و با 9/5 میلیون دلار با میانگین فروش 2878 دلار از هر سالن سینمابه جایگاه پنجم رسید. فروش کلی این فیلم در گیشه داخلی هم به 270 میلیون دلار رسیده است.


آریا بانو


فیلم سینمایی 1917 در ژانر جنگی است که سم مندس کارگردان آن بوده و در بخش نویسندگی نیز او به همراه کریستی ویلسون حضور داشته است. در این فیلم ستارگانی مثل جرج مک کی، دین چارلز، مار استرانگ، ریچارد مدن و بندیکت کمبربچ نقش آفرینی می‌کنند.
این فیلم داستان دو سرباز بریتانیایی را روایت می‌کند که ماموریت دارند نامه‌ای را به مقصد برسانند. نامه‌ای که نیرو‌ها را از کمین دشمن آگاه می کند و جان هزاران نفر را نجات می‌دهد. این فیلم فاتح بخش‌های بهترین فیلم و کارگردانی گلدن کلوب است.
فیلم سینمایی 1917 در اواخر سال 2019 میلادی برای واجد شرایط شدن در اسکار اکران محدودی در 11 سینما داشت. این فیلم که هفته گذشته با فروش فوق العاده خود به جایگاه اول پرفروش‌ها رسیده بود، در این هفته با افزایش مجدد تعداد سینما‌های خود 22 میلیون دلار دیگر فروخت تا با اختلاف چند هزار دلاری جایگاه دوم را به فیلم سینمایی «دلیتل» ببازد. این فیلم 90 میلیون دلار بودجه ساخت داشته و تاکنون هم تنها در گیشه داخلی 76 میلوین دلار فروخته است.


آریا بانو


دولیتل فیلمی فانتزی و کمدی است که از سوی کمپانی یونیورسال منتشر شده و استیون گیلگان کارگردانی آن را انجام داده است. در این فیلم ستارگانی همچون رابرت داونی جونیور، تام هالند، جان سینا، ماریون کوتیار، سلنا گومز، رالف فاینس و رامی ملک نقش آفرینی و صداپیشگی می‌کنند.
این فیلم سینمایی داستان یک پزشک را روایت می‌کند که متوجه می‌شود توانایی صحبت کردن با حیوانات را دارد.این فیلم به تازگی اکران شده و در هفته ابتدایی فروشی 22/5 میلیون دلاری داشته است. با وجود اینکه این رقم آن را در بین پرفروش‌ها قرار داده، اما برای این فیلم پر هزینه که گفته می‌شود در حدود 180 میلیون دلار خرج برداشته است، چنینی فروشی یک شکست محسوب می‌شود. یونیورسال پیش از این با فیلم سینمایی «گربه ها» به دلایلی مشابه شکست خورده بود، اما با فیلم «1917» موفق بوده است.
قسمت سوم مجموعه فیلم سینمایی «پسران بد» فیلمی اکشن و کمدی است که به کارگردانی عادل ال اربی و بلال فلاح ساخته شده است. ویل اسمیت و مارتین لارنس در این فیلم سینمایی پس از 17 سال از انتشار نخستین قسمت، دوباره به سینما‌ها آمدند.
داستان این فیلم ادامه قسمت‌های قبلی و در مورد مارکوس بورنت است که اکنون یک بازرس پلیس شده و همینطور مایک لودی در بحران میانسالی به سر میبرد. اما این دو درگیر ماجرا‌هایی خطرناک با یک مزدور ایتالیایی می‌شوند.
این فیلم سینمایی 59 میلیون دلار فروخت تا یک موفقیت دیگر برای سونی رقم بخورد. این فیلم دومین اثر پرفروش در تعطیلات شد و همچنین بیشترین افتتاحیه یک فیلم از کمپانی سونی در رده سنی بزرگسال رقم خورد. فروش این فیلم از «جومانجی مرحله بعدی»، «روز و روزگاری در هالیوود» و «زنان کوچک» که از مدعیان اسکار هستند پیشی گرفته است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/256079/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تفاوت کابوس و هراس شبانه در کودکان

نیازهای روانشناختی کودکان زیر 7 سال چیست؟

چگونه فرزندمان را به خوب حرف زدن تشویق کنیم؟

تک فرزندی با روان فرزند شما چه کار می کند؟

راهکاری برای درمان کودک خجالتی شما

چرا کودک من زیاد سوال می پرسد؟

دلایل دیر حرف زدن کودک چیست؟

اوتیسم سراغ چه کسانی می‌رود؟

با رعایت این موارد کودک شما در مدرسه موفق تر خواهد بود!

4 اسباب‌بازی مفید برای رشد ذهنی و جسمی کودک

تفاوت های خلقی در کودکان

کشف مهارت و استعدادهای کودکان

دلایل هراس کودکان از مدرسه چیست؟

بازی با کودک نوپا

دانش آموزانی که تکالیفشان را انجام نمی دهند!

مشکلات یادگیری و آموزشی در کودکان

خانواده هایی که می خواهند «ای کیو سان» داشته باشند

مراحل رشد جنسی کودک خود را بشناسید!

رابطه آموزش و بازی را جدی بگیرید

با کودکان حواس پرت چه کنیم؟

بازی مناسب ماههای اول زندگی

قدرت یادگیری دخترها بیشتر است یا پسرها؟

قصه گویی چه تاثیری در زندگی کودک دارد؟

چگونگی پرورش و تربیت کودک خردمند

کابوسهای کودکانه

زمانبندی برای تماشای تلویزیون توسط کودک

وسواس در کودکان

تقویت حافظه کودک از دوران نوزادی

نوازش‌ها، بوسه‌ها و محبت‌ها چه تاثیری در رشد و پرورش کودک دارند؟

مکیدن انگشت در کودکان + راههای درمان

برای اطمینان از سلامت روانی دختران چه می‌توانیم بکنیم؟

علت و درمان تیک عصبی در کودکان

حرف زدن کودکان در خواب + راههای درمان

آیا فعالیت‌های فرزندتان در مدرسه نا امید کننده است؟

مهر و محبت خود به فرزندان‌تان نشان دهید !

درمان جویدن ناخن در کودکان

نشانه های کودکان مبتلا به اوتیسم را بشناسیم!

تفسیر نقاشی های کودکان

یرای تقویت اعتماد به نفس کودک چه کنیم؟

عوارض ناشى از مکیدن انگشت در کودکان

در تعطیلات نوروز چگونه کودک مان را سرگرم کنیم؟

از ترس های کودکان چه می دانید؟

اجازه دهید کودکانتان، کودکی کنند

پرخاشگری در کودکان نوپا

هر کودکی نیازمند شنیدن این 8 کلمه است

نشانه‌های استرس در کودکان

برای پاسخ به سوالات کودکان در مورد خدا،چه جوابی دارید؟

آیا کودک شما لجباز است؟

با این بازی ها کمرویی کودکان را درمان کنید!

کودکان را هر چند وقت یکبار برای معاینه پیش پزشک ببرید!