آریا بانو

آخرين مطالب

میلاد باقری: قرارداد تارتار را تمدید کنید ورزشي

میلاد باقری: قرارداد تارتار را تمدید کنید
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 /مدافع ملوان می‌گوید این تیم به دنبال قهرمانی در جام حذفی و کسب رتبه بهتر در لیگ برتر خواهد بود.
میلاد باقری در فصل جاری یکی از مهره‌های اصلی ملوان در خط دفاعی بوده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. او در خصوص تساوی ملوان برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: در ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که در این بازی هم مثل سایر مسابقات کنارمان بودند و از ما حمایت کردند. بازی خوبی بود و ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و به حریف فشار آوردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشد.
او ادامه داد: من هم در این بازی یک موقعیت خراب کردم اما امیدوارم در بازی بعد جبران کنم و دل‌ هواداران را شاد کنم. تیم حریف عقب نشسته بود و حرفی برای گفتن نداشت و تنها روی یک غافلگیری موفق به گلزنی شدند. به هر حال این بازی گذشت و غصه‌اش را هم خوردیم؛ حالا باید تمام تمرکزمان روی بازی بعد بگذاریم. همه بازی‌ها برایمان حکم فینال را دارد.
باقری درباره نتایج خوب ملوان در این فصل عنوان کرد: زمانی که این تیم بسته شد، هیچکس فکرش را نمی‌کرد که چنین تیمی بتواند مقابل تیم‌های مدعی بایستد اما ملوان همیشه نشان داده که تیم بزرگی است و ما هم همه جوره تلاش کردیم که نکات مدنظر کادرفنی را اجرا کنیم‌. ما در نیم فصل اول موفق شدیم مقابل تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بایستیم. تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم و معتقدم باید روز به روز بهتر از این شویم، چون بچه‌های ما پتانسیل این را دارند.

آریا بانو

وی افزود: در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، البته در مقاطعی هم شانس با یک تیم یار نبوده است؛ اول فصل فشار زیادی روی تیم بود و بالا و پایین‌های زیادی هم برایمان داشت اما خدا را شکر سالم هستیم و همچنان تلاش می‌کنیم. در حال حاضر آرزویم این است که 2-3 بازی آینده را با برد پشت سر بگذاریم و سهمیه آسیا را با این کادر و بازیکنان باغیرت‌ و هواداران عزیزمان به دست بیاوریم تا شگفتی سازی را تکمیل کنیم. فکر می‌کنم واقعا حق‌مان‌ است.

مدافع ملوان در خصوص چهار بازی باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: من امسال هیچ تیم ضعیفی ندیده‌ام و حتی رقابت در انتهای جدول هم سخت است. تمام تیم‌هایی که برابر آنها بازی کرده‌ایم، تیم‌های خوبی بودند و این چهار بازی آینده هم حکم فینال را دارند. باید امتیازات را به بهترین شکل را جمع کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم و پاسخ اعتمادی را که آقای تارتار به تک تک بچه‌ها می‌کنند، بدهیم. من معتقدم باید جایگاهمان از این بهتر هم بشود.
بازیکن ملوان با تمجید از مهدی تارتار افزود: امسال کادرمان، آقای تارتار، آقای نوری، آقای محمد و... خیلی برای تیم تلاش کردند و زحمت کشیدند تا این جایگاه به دست بیاید. کسب این رتبه آسان و شانسی نبوده و حاصل تلاش بچه‌ها، کادر و مدیریت بوده است. امیدوارم قرارداد آقای تارتار تمدید شود و فصل آینده هم در ملوان حضور داشته باشند تا روند رو به رشد تیم ادامه پیدا کند.
او درباره هدف ملوان در جام حذفی عنوان کرد: ملوان، هواداران و مردم انزلی به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داشتند و هر سال هم این را نشان داده‌اند. امسال هم تلاش می‌کنیم همه بازی‌ها را ببریم و ان‌شاءالله در بازی با سپاهان هم با قدرت وارد مسابقه می‌شویم تا دل هواداران را شاد کنیم. تمام تلاش‌مان این است که قهرمانی را به دست بیاوریم‌.
باقری سپس به تمجید از هواداران ملوان پرداخت و گفت: پدر من انزلی‌چی بوده و خون و رگ من انزلی‌چی است. خودم در تیم‌های زیادی بازی کردم اما باید بگویم هواداران ملوان واقعا بی‌نظیر هستند. آنها هر بازی که کنار ما بودند و هیچوقت اجازه ندادند که ما احساس تنهایی کنیم. تک تک بازیکنان تیم با دل و جان برای ملوان بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنیم.
این بازیکن که در نیم فصل از سپاهان پیشنهاد داشت، در این باره توضیح داد: چهار هفته قبل از پایان مسابقات نیم فصل اول از باشگاه سپاهان با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند اما من اعلام کردم که با باشگاه ملوان قرارداد دارم و باید با باشگاه صحبت کنند. پس از آن، در چهار بازی باقی‌مانده هم بهترین عملکرد را داشتم و سپاهان هم به باشگاه نامه زد. من در این باره یک‌بار با آقای تارتار صحبت کردم و بعد از آن هیچ پیگیری نکردم و به قراردادم پایبند بودم و باشگاه هم تصمیم گرفت من در ملوان بمانم. در حال حاضر هم خوشحالم در خدمت این تیم هستم و برای این تیم می‌جنگم.
باقری در پایان گفت: باید از مهندس فهمیده تشکر که تک و تنها این را از نظر مالی ساپورت می‌کند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که به تیم انرژی مثبت می‌دهند و از بچه‌ها و آقای مهدی تارتار و کادر ایشان هم خیلی ممنونم و امیدوارم بتوانیم با کسب رتبه مدنظر کادر، جواب اعتمادشان را بدهیم و دل مردم انزلی را شاد کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1196899/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ساخت ژلی منحصربه‌فرد جهت ترمیم کامل استخوان

«بلو اوریجین» 6 گردشگر را به لبه فضا پرتاب کرد

سعدی آدم عجیبیه!

آدمای ساده رو دوست دارم

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به تعویق افتاد

قهرمان حذف شد

گواردیولا نصف تاریخ سیتی

جایگاه شمشیربازان اسلحه سابر در رنکینگ جهانی

راز پیروزی سخت فرستاپن در ایمولیا

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در مورد لغو دیدارهای لیگ برتر

جهانبخش در حال مذاکره با فاینورد برای تمدید قرارداد

رئیس فدراسیون والیبال راهی برزیل شد

مظلومی: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را مدیون دولت رییسی هستیم

کلیه مسابقات ورزشی لغو شد

واکنش هنرمندان به شهادت رئیس جمهور؛ مهمان امام رضا (ع) شدید

سینماهای سراسر کشور از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تلویزیون شهادت رییس جمهور را چگونه اعلام کرد؟

بغض و حیرت وزیر ارشاد پس از شنیدن خبر شهادت‌ رئیس جمهور

آخرین دیدار و حضور خاطره انگیز رییس جمهور مردمی با خانواده شهدا و ایثارگران در دور دوم سفر به استان مازندران، 3 روز قبل از آسمانی شدن

عکس خانوادگی حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امورخارجه

لحظات احساسی و به یادماندنی بهنوش طباطبایی در سورپرایز تولد 43 سالگی اش / تصویری که دل‌ها را برد

انتقال پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد به معراج‌الشهدای تبریز /پیکر رئیس جمهور دچار سوختگی نشده است

ویدیویی از آخرین صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید برای مردم

عکس خاص و پربازدید در اینستاگرام حجت الاسلام ابراهیم رئیسی پس از خبر شهادتش

این ویتامین ها را با هم مصرف نکنید

راز «سمّی» مشهورترین آهنگساز جهان پس از 200 سال فاش شد

کشف محموله نیم‌تنی مواد دخانی قاچاق

وزارت علوم: فعالیت دانشگاه‌ها تا اطلاع از طرف دولت برقرار است

تعویض پرچم گنبد حرم حضرت معصومه (س)

شهادت 3 مامور پلیس توسط شرور مسلح

از زیبایی خلقت شگفت زده شوید

درمان امیدوارکننده سرطان با استفاده از ویروس گیاه لوبیا چشم‌بلبلی

سه ساعت در بهشت کتاب؛ از «موسوعه ابن طاووس» تا «تل آویو سقوط کرد»

توافق 8 میلیون یورویی گتوزو با تیم عربستانی

سرمربی گران‌قیمت در عربستان ماندنی شد

واکنش ژاوی به اختلاف با لاپورتا

حسین عبدالغنی: رونالدو ستاره اول عربستان نیست

چرخه آسان‌تر برای مرد یخی؛ گرایی می‌تواند از سد اسماعیلی رد شود؟

پرچم ایران در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیمه برافراشته شد

بازی‌های لیگ برتر ایران لغو شد

درخواست کمیته انضباطی از برهانی برای ارسال دفاعیات

لحظه اعلام خبر شهادت رئیس جمهور توسط المیرا شریفی مقدم

واکنش صفحه رسمی برنامه محفل به شهادت رئیس‌جمهور

چند قاب از دیدار شهید ابراهیم رئیسی با اهالی فرهنگ و هنر

من در مواجهه با مشکلات زندگیم!

دلیل استقبال از «مست عشق» در گیشه

بیانیه هیات دولت در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

دیدار یهویی و اتفاقی الهام حمیدی و شهره سلطانی / خانم حمیدی رو با این شکل و شمایل ندیده بودیم

بالگرد حامل رئیس جمهور شهید ، ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟

تصاویر جدید بازیگر نقش کیمیا خاتون فیلم مست عشق در توکیو ژاپن