آریا بانو

آخرين مطالب

مدیر عامل سایپا: خودروهای آریا ، اطلس و شاهین اتوماتیک در نیمه دوم سال می آیند/از 10 شهریورماه معوقات به صفر می رسد اقتصادي

مدیر عامل سایپا: خودروهای آریا ، اطلس و شاهین اتوماتیک در نیمه دوم سال می آیند/از 10 شهریورماه معوقات به صفر می رسد
  بزرگنمايي:

آریا بانو - از روز شنبه هفته جاری تولید خودروی شاهین به 150 دستگاه در روز رسیده است و این در حالی است که هفته های گذشته میزان تولید این خودرو کمتر از 100دستگاه در روز بود. 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار امیدواری کرد که در شش ماهه دوم سال جاری، محصولات جدید سایپا شامل شاهین اتومات، آریا و اطلس، تجاری سازی و به بازار عرضه شود.
به گزارش عصر ایران،سید جواد سلیمانی گفت: از ابتدای سال جاری گروه خودروسازی سایپا به سمت صفر شدن معوقات خودروهای خود حرکت کرده و در تلاش است که با افزایش تولید خودروی شاهین و ورود محصولات جدید از نیمه دوم سال جاری، صنعت خودرو را متحول کند.

آریا بانو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپادر حاشیه آغاز به کار مرکز جدید واکسیناسیون صنعت قطعه سازی درخصوص آخرین میزان معوقات گروه خودروسازی سایپا و اینکه چه زمانی معوقات این مجموعه به صفر نزدیک می شود، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 6 هزار دستگاه خودرو معوق داریم که امیدوارم با برنامه جامع و دقیقی که در این بخش دیده شده از 10شهریورماه این معوقات به صفر برسد و خودروها به روز تحویل مشتریان شود.
وی با پیش بینی اینکه با ادامه روند افزایشی تولید خودرو دیگر شاهد تعهد معوق نخواهیم بود، تصریح کرد: بیش از دو سال طول کشید تا مجموعه سایپا بتواند 300 هزار دستگاه خودرویی که در مدیریت های گذشته معوق شده بود را تحویل دهد. صفر شدن معوقات خودرویی از هفته آینده، اقدام مهمی است که با تلاش و همت مهندسان و کارگران خط تولید سایپا و قطعه سازان به دست می آید.
سلیمانی درباره افزایش قیمت خودرو در بازار و اینکه عنوان می شود کاهش عرضه شرکت های خودروسازی منجر به رشد صعودی قیمت ها شده است، خاطرنشان کرد: بیان کاهش عرضه خودرو توسط شرکت های خودروسازی مساله انحرافی است؛ بحث افزایش نرخ ارز، رشد قیمت نهاده های تولید و سایر مسایل جانبی باعث شده که قیمت خودرو در بازار تحت الشعاع قرار گیرد و به سمت افزایش حرکت کند و این امر تنها در مورد خودرو اتفاق نیفتاده است.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که عرضه خودرو در بازار افزایش پیدا کند تا عرضه و تقاضا به تناسب برسد و دست دلالان از بازار خودرو کوتاه شود؛ بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون 170 هزار خودرو تحویل مشتریان شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش 25درصدی داشته است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره قیمت گذاری خودرو در شواری رقابت و اینکه این امر تا چه حد باعث ضرر و زیان شرکت های خودروسازی می شود، تصریح کرد: قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم تعیین می شود اما مشکل این است که پس از افزایش نرخ تورم و فشارهایی که بعضی از مولفه های اقتصادی وارد می کند، نسبت به قیمت خودرو تجدید نظر می شود، این در حالی است که باید در همان زمان که نرخ تورم افزایشی می شود، قیمت خودرو بازنگری شود تا شرکت های خودروسای با ضرر و زیان روبرو نشوند.
مدیر عامل سایپا: خودروهای آریا ، اطلس و شاهین اتوماتیک در نیمه دوم سال می آیند/از 10شهریورماه این معوقات به صفر می رسد
وی در خصوص رشد تولید در سال جاری نیز اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی که در زمینه تولید صورت گرفت از ابتدای سال جاری حدود 4درصد بیشتر از برنامه ابلاغ شده تولید خودرو صورت گرفته و از نظر تحویل خودرو هم افزایش 25 درصدی و بیشتر از برنامه مصوب، ثبت شده است.
سلیمانی درباره تحویل خودروی شاهین و روندی که این بخش وجود دارد، گفت: از روز شنبه هفته جاری تولید خودروی شاهین به 150 دستگاه در روز رسیده است و این در حالی است که هفته های گذشته میزان تولید این خودرو کمتر از 100دستگاه در روز بود؛ این امر نوید بخش آن است که مشکلی در تامین و تدارک قطعات مورد نیاز خودروی شاهین نداریم و تحویل این خودرو به مشتریان نیز با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

آریا بانو

وی با بیان اینکه تحریم و فضای اقتصاد باعث شد که روند تامین قطعات خودرو با چالش هایی مواجه شود، افزود: با همکاری و همدلی تمام بخش ها روند تامین قطعات بهبود یافته است و با افزایش تولید محصولات و ورود محصولات جدید به خط تولید سایپا، محصولات قدیمی کنار گذاشته خواهند شد.
سلیمانی گفت: این امر کمک می کند تا ضمن تامین خواسته های مردم، بازار خودرو متحول شود؛ بر این اساس امیدوارم که در 6 ماهه دوم سال جاری، محصولات جدید سایپا شامل شاهین اتومات، آریا و اطلس، تجاری سازی و به بازار عرضه شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1188852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!

نظر دختران تازه مسلمان شده درباره حجاب

تصادف مرگبار یک تریلی با خودروی سواری

روایت "شرق" از بعضی دفترخانه ها که با دریافت پول بیشتر، صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می کنند

اهدای عضو فرزند یک سالۀ پلیس

یک شهر کوچک اما زیبا در ایتالیا

تفرجگاه عصرگاهی در دریاچه جینجی، چین

وقتی رفتی سرکار ولی خوابت میاد

واکنش خبرنگار هوادار رئال پس از کامبک رویایی مقابل بایرن مونیخ

سه دلیلی که باعث شد استقلال برابر ذوب‌آهن به مشکل بخورد

درخواست سرمربی فوتبال بانوان ایران از رییس فدراسیون

پرسپولیس بدون نگرانی باید بازی کند

اشک‌های باورنکردنی یک استقلالی در آزادی

نویر: خود را در لندن دیدیم و اکنون نمی‌توانم صحبت کنم

اولین واکنش تیلور بعد از پیوستن به کابوی‌ها

شکایت سپاهان از مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس

نظر هاشم بیک‌زاده درباره بازیکن جدید پرسپولیس

تشکر بیک‌زاده از کمیته انضباطی برای حضور بانوان در بازی پرسپولیس

یاد میدن چگونه شوهر خود را مسخره کنیم!

16 ساله‌ها هم می‌توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند+ جزئیات

زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ارشد و معرفی شدگان دکتری اعلام شد

آموزش و پرورش: دریافت پول هنگام ثبت‌نام صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه مجاز است

برخورد نادر صاعقه به آتشفشان

توقیف هفت فروند شناور حامل سوخت قاچاق سوخت

نمایی خاص از برج خلیفه در دبی

داستانک/ طعم خوب هدیه

جنایت باورنکردنی دختر 10ساله همه را شوکه کرد

کشف شواهد جدید از برخوردی که قمر زمین را شکل داده است

6توصیه برای کتاب اولی‌ها

احمدی: باید با چهار گل برنده می‌شدیم

دفاع محکم دو ستاره مشهور از محمد صلاح

پیرجهان: امیدوارم به سهمیه المپیک برسم

آنچلوتی: عملکرد رئال جادویی است

دی‌لیخت: کمک داور به اشتباه خود اعتراف کرد

روزهای غریبانه هافبک اسبق پرسپولیس در شیراز

اشکان دژآگه اولین ایرانی کینگز لیگ

ترابی یک شادی امباپه‌ای از هوادار طلبکار است!

شادی رودیگر با هواداران در ماشینش حین خروج از ورزشگاه

وینیسیوس: رئال هیچ وقت تسلیم نمی‌شود

ایستگاه همدیگه رو گرفتن؟!

به نام شمس و مولانا، به کام گیشه

3 دلیل برای ممنوعیت «حشاشین»

احکام محمد رسول اف صادر شد

ارزش دندان های شما چقدر است؟

رپر آمریکایی برای غزه خواند

کشف دیواره تاریخی در همدان

کارشناس هواشناسی: مردم مراقب بارش‌های رگباری در ساعات بعدازظهر باشند

نمایی از آبشار آکوم در قزاقستان

مناظر خارق العاده ایسلند

ایده جذاب برای دوختن زبان مادرشوهر در 2 دقیقه