آریا بانو

آخرين مطالب

کاپیتان سابق سپاهان هشدار می‌دهد! ورزشي

کاپیتان سابق سپاهان هشدار می‌دهد!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 /جلال علی‌محمدی درباره شرایط بحرانی مس رفسنجان صحبت کرد و از مسئولان این تیم خواست هر چه سریع‌‌تر برای حل مشکلات اقدام کنند.
جلال‌الدین علی محمدی، کاپیتان سابق تیم سپاهان که در دوران مربیگری نویدکیا در اصفهان، جزء بازیکنان اصلی این تیم بود، حالا در مس رفسنجان نیز به این سرمربی رسیده است.
او در بازی با استقلال عملکرد درخشانی داشت و با یک پاس گل استثنایی برای منتظر محمد، زمینه‌ساز گل دوم رفسنجانی‌ها شد که تیر خلاص را بر پیکره استقلال وارد کرد.
علی محمدی در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشته، پیرامون این بازی صحبت کرده و البته بخش بزرگی از مصاحبه خود را به بیان مشکلات تیم مس رفسنجان اختصاص داده است.
این گفت‌وگو را بخوانید:
 بهتر از استقلال از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم

او در ابتدا درباره پیروزی برابر استقلال گفت: هم ما و هم استقلال می‌دانستیم یک بازی سخت است. در بازی‌های جام حذفی اگر در 90 دقیقه اشتباه کنید، جبران آن خیلی سخت است. ما با توجه به شرایطی که در بازی‌های نیم فصل دوم داشتیم و تغییراتی که در تیم ایجاد شده است، شرایط و هارمونی بهتری پیدا کرده‌ایم و من فکر می‌کنم استقلالی‌ها هم این تصور را نداشتند که راحت این بازی را می‌برند. قطعا یک بازی سخت برای آنها هم بوده اما خدا را شکر توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و ببریم. بازی تا حدودی پایاپای بود اما ما کمی موقعیت‌‌های بهتری داشتیم و از موقعیت‌هایمان هم بهتر استفاده کردیم.
 استقلال از داوری ضرر نکرد
علی‌محمدی که پاس گل دوم مس در این مسابقه را به نام خود ثبت کرد، در خصوص جنجال‌هایی که درباره این گل ایجاد شده است، گفت: من در آن لحظه که متوجه نشدم آفساید هست یا نه اما بعدا دیدم که ممکن است آن گل آفساید بوده باشد. با این حال من فکر می‌کنم استقلال ضرری از داوری نکرد، چون در یک صحنه توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن استقلال خورد و پنالتی بود اما داور پنالتی نگرفت. در واقع اگر گل آفساید هم بوده باشد، تغییری در شرایط بازی ایجاد نکرده است، چون باید یک پنالتی هم برای ما اعلام می‌شد.
 نیم نگاهی به قهرمانی داریم
ستاره مس رفسنجان در واکنش به اینکه برخی از بازیکنان این تیم می‌گویند هدف‌شان قهرمانی در جام حذفی است، گفت: من فکر می‌کنم الان زود است و باید یکی دو مرحله دیگر جلو برویم و سپس درباره مدعیان صحبت کنیم. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و از الان صحبت درباره قهرمانی سخت است. همه چیز به قرعه و شرایط تیم‌ها و ... بستگی دارد. حداقل باید تیم‌ها به مرحله یک چهارم نهایی برسند تا بتوانیم درباره شانس قهرمانی‌شان صحبت کنیم اما جام حذفی یک میانبر است تا تیم‌ها بتوانند قهرمان شوند. تمام تیم‌هایی که در جام حذفی هستند، شانس‌شان را امتحان می‌کنند که به فینال برسند و قهرمان شوند و تیم ما هم نیم نگاهی دارد اما اینطور نیست که هدف‌مان قهرمانی باشد و فکر می‌کنم اگر بازی به بازی جلو برویم بهتر است.
با محرم شرایط روز به روز بهتر می‌شود اما...
او که سابقه همکاری با محرم نویدکیا را داشته است، درباره حضور وی در مس اظهار داشت: همانطور که اشاره کردید من قبلا با ایشان کار کرده بودم و هم هم‌بازی بودم و هم مربی من بوده‌اند. در حال حاضر با حضور ایشان همه چیز خوب است و تیم‌مان شرایط خوبی را در نیم فصل دوم تجربه می‌کند و از شرایط نیم فصل اول جدا شده‌ایم، اما همانطور که در خبرها آمد و خود آقای نویدکیا هم اشاره کرد از لحاظ فوتبالی همه چیز برای مس رفسنجان خوب می‌شود و می‌تواند روز به روز بهتر شود اما این موضوع فقط تا زمانی رخ خواهد داد که شرکت ملی مس بخواهد در تیم‌های فوتبالش هزینه کند. اگر قرار باشد هزینه نکند و همه تیم‌هایش از جمله ما مشکل مالی داشته باشند، شرایط متفاوت خواهد شد.
 اگر تیم را رها کنید، گزینه سقوط خواهد شد
علی‌محمدی با گلایه از مشکلات مالی مس افزود: ما واقعا مشکل مالی داریم و در روزمره‌هایمان مانده‌ایم. اگر این شرایط ادامه‌دار باشد، تیم مس قطعا به مشکل می‌خورد و می‌تواند یکی از گزینه‌های سقوط باشد. اگر به داد این تیم نرسند و شرایط را خوب نکنند، در دو سال آینده هیچ اسم و خبری از تیم مس باقی نمی‌ماند. شرکت ملی مس باید ورود کند؛ این تیم سرمایه و ویترین‌شان حساب می‌شود و اگر قرار باشد انقدر راحت تیم را رها کنند، کم لطفی است. شرایط مالی‌ باشگاه اصلا خوب نیست و اصلا به قول و قرارهایی که داده‌اند عمل نکرده‌اند و از سال قبل هم بدهی‌های سنگینی دارند.
* با این شرایط دو سال دیگر اسمی از این تیم باقی نمی‌ماند
وی افزود: همه بازیکنان حدود 32 درصد دریافتی داشته‌اند و با وجود همه شیرینی که این برد برای مردم رفسنجان و خود ما داشت، باید درباره این مشکلات صحبت کنیم. ضمن اینکه ما تقریبا کل نیم فصل را هم از دست داده‌ایم و آخرین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم و از لحاظ پرداختی از همه پایین‌تر هستیم. اگر شرایط مالی بهتر نشود، همه این مشکلات دست به دست هم می‌دهد تا این شرایط خوبی را که همه در کنار همدیگر درست کرده‌ایم، خراب شود و به روز اول برگردد و دو سال بعد هیچ اسمی از این تیم نباشد.
 مشکلات حل نشود، محرم برنمی‌گردد
علی‌محمدی در خصوص احتمال بازگشت محرم به تمرینات مس گفت: روز گذشته تمرین ریکاوری ما برگزار شد و آقای نویدکیا با توجه به صحبت‌هایی که داشتند، در تمرین حضور نداشتند. امیدواریم که مشکلات حل شود و ایشان برگردند. ما قدرت و ارتباطی نداریم که بتوانیم با مسئولان بالادستی صحبت کنیم. ما به عنوان بازیکن فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که مشکلات حل شود و تعاملی بین باشگاه و شروع مس برقرار باشد تا مشکلات مالی شدید باشگاه حل شود و این تیم که با زور و زحمت خودش را به اینجا کشانده است، خراب شود‌. برای تیمی مثل مس خیلی زشت است که آقای نویدکیا بعد از یک ماه با این مسائل درگیر شوند. آقای دقیقی آمدند یک هفته کار کردند و رفتند و واقعا زشت است که آقای نویدکیا هم یک ماه کار کنند و بروند. این وضعیت برای مس که آوازه‌ای دارد و یک شرکت بزرگ پشتوانه‌اش است، اصلا قشنگ نیست. اما قطعا اگر مشکلات حل نشوند، آقای نویدکیا هم برنمی‌گردند.
مجموعه‌ای از اتفاقات باعث عدم نتیجه‌گیری ما شد
او در پاسخ به اینکه آیا در نیم فصل اول هم همین حواشی مانع نتیجه‌گیری مس شده بود یا مسائل دیگری دخیل بودند، گفت: فکر می‌کنم مجموعه‌ای از مسائل باعث شد که تیم نتیجه نگیرد. همه چیز در کنار یکدیگر بود و همزمان چند مشکل بزرگ داشتیم که نمی‌خواهم خیلی بشکافم. مجموعه‌ای از تمام اتفاقاتی که برای تیم‌ها رخ می‌دهد وجود داشت و باعث شد مس در نیم فصل اول شرایط خوبی را تجربه نکند. با توجه به پتانسیل و بازیکنانی که تیم ما دارد، کمترین امتیازی که می‌شد جمع کرد، همین بود و در واقع فکر می‌کنم بدترین اتفاق برایمان افتاد اما الان آن دوره گذشته و دیگر به نیم فصل اول فکر نمی‌کنیم. با توجه به شرایطی که ما در این بازی‌های اخیر داشتیم، همه چیز برایمان امیدوارکننده شده و می‌توانیم در نیم فصل دوم شرایط خوبی را تجربه کنیم اما همه این‌ها منوط به این است که باشگاه و شرکت مس هماهنگی داشته باشند و به تعهدات‌شان عمل کنند، چون ما پنج ماه است که دریافتی نداشتیم.
 شرایط تیم خوب باشد، من هم بهتر خواهم شد
علی‌محمدی درباره شرایط خود در مس توضیح داد: برای خود من از لحاظ شخصی شرایط خوب است. من تقریبا با 80 درصد بچه‌هایی که در تیم مس حضور داشتند، کار کرده بودم و با آنها در تیم‌های دیگر بازی کرده بودم. شرایط برای من خوب و ایده‌آل است و از لحاظ آماری سال خوبی را پشت سر می‌گذاریم اما در فوتبال هیچ چیزی انفرادی نیست و اگر شرایط برای تیم خوب باشد، برای من هم شرایطی مهیا می‌شود که خودم را نشان بدهم اما اگر حال تیم خوب نباشد، من هم نمی‌توانم توانایی‌هایم را نشان بدهم. در واقع اگر شرایط تیم بهتر باشد، شرایط من هم می‌تواند بهتر شود‌.
 جدایی از سپاهان خیلی سخت بود
کاپیتان سابق سپاهان که در ابتدای فصل از این تیم جدا شد، در پاسخ به اینکه جدایی از جمع طلایی‌پوشان برای او سخت نبوده است، گفت: خیلی سخت بود. صحبت کردن درباره این موضوع زمان زیادی می‌خواهد اما سپاهان را قلبا دوست دارم و جدایی از این تیم واقعا برایم سخت بود.‌ الان تنها آرزویی که می‌توانم برای این تیم بکنم، این است که موفق باشند.‌ هنوز دوستان خوبی در سپاهان دارم و با آنها در ارتباط هستم و سپاهان را خانه خودم می‌دانم. همیشه نسبت به این باشگاه تعصب دارم و اگر قرار باشد به غیر از مس که باشگاه خودم است، برای باشگاهی آرزوی موفقیت کنم، قطعا سپاهان است.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1158341/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هوش مصنوعی آرتروز زانو را 8 سال زودتر پیش‌بینی می‌کند

معرفی کتاب هنرمند پیشکسوت یزدی در نمایشگاه امسال کتاب تهران

پیروزی لیکرز با آمار خیره‌ کننده دیویس

برگزاری نخستین جلسه خریداران استقلال

قهرمانی زیر 18 سال سپاهان در حضور مورایس

بدترین خبر برای ببر بارسا؛ جا برای تو نیست!

ویاش‌بواش رئیس جدید پورتو

تراکتور برنامه‌ای برای کریم باقری ندارد

مقایسه کشورها در پرداخت پاداش به مدال‌آوران المپیک

کدام کشورها بزرگترین کاروان را در المپیک پاریس دارند؟

سلام تن‌هاخ به لیگ اروپا

ایران سید نخست جام جهانی فوتسال؛ افغانستان در سید چهار

سکانسی از سریال مهران مدیری که خیلی‌ها را به فکر فرو برد

شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست

چهره ها/ استایل هنری نرگس محمدی در آستانه 40 سالگی

هیچوقت به تصورت از آدما اعتماد نکن

«تلماسه 2»؛ بهترین فیلم حماسی بعد از «ارباب حلقه‌ها»

گلزار مطهر شهدا میعادگاه ملت شریف ایران اسلامی است

«بازی دراز وعده صادق الهی بود»

وجود کافور در سیگارهای آزادی به شدت تکذیب شد!

رونمایی از چهره جدید آلما اسکویی بازیگر خردسال فیلم « نصف مال من، نصف مال تو» بعد از 18 سال / یکی دیگه شده

احسان یاسین: اگر عصر جدید احسان علیخانی نبود، شاید هنوز راننده اسنپ بودم

ادعایی درباره مسمومیت 29 پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی؛ یک خانم متخصص فوت کرد

برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم و نهم اعلام شد

رخ نمایی مرال قرمز ایرانی پیش لنز دوربین حافظان طبیعت گیلانی

رکورد بزرگی که این خلبان ایرانی در جهان به نام خود زد

ویدئوی زیبا از گلاب گیری طبیعی

دانستنی‌هایی درباره واکسیناسیون هپاتیت B

چرا بعضی فرزندان اجتماعی تر می شوند؟

این بشقاب‌پرنده به جای آسمان، زیر دریا شناور می‌شود!

تو را با غیر می‌بینم صدایم در نمی‌آید

ستاره سیتی: قبول باخت به رئال سخت بود

نشست خبری پائز با حضور اصحاب رسانه آغاز شد

پائز: قلب، عشق و دانش‌مان را بکار می‌بریم تا به المپیک برسیم

آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره

قرارداد سرخیو کونسیسائو روی هوا!

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

نتیجه خشم هواداران؛ مدیران میلان تسلیم شدند

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

تساوی «آویسپا» در حضور شهاب زاهدی

افغانستان راهی جام جهانی شد؛ شاگردان مرتضایی شگفتی ساز شدند

تکذیب شایعه تغییر رئیس سازمان سینمایی

رفیق تو تحت هر شرایطی کنارته

همه آمده بودند برای تولد «آتیلا»

پایان سلطه کمدی‌ها: «مست عشق» صدرنشین تازه گیشه

تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال 1403

اولین جشن تولد بهرام رادان بعد از پدر شدنش / عاشقانه های مینا مختاری برای همسرش

تمیز و براق کردن ظروف استیل با 5 راه ساده

نان سوخاری خانگی را با این دستور درست کنید

برای دیوارهای سفید با قرنیز قهوه ای تیره و درب قهوه ای روشن، چه رنگ چهارچوبی انتخاب کنم؟