آریا بانو

آخرين مطالب

طرز تهیه پودینگ نان انگلیسی خانه داري

طرز تهیه پودینگ نان انگلیسی
  بزرگنمايي:

آریا بانو - پودینگ در بریتانیا متولد شد. رد پای این دسر و میان وعده را می ‌شود از قلب آشپزخانه کاخ باکینگهام تا افسانه رابین هود شجاع در جنگل شروود و یا دخترک‌ کبریت فروش و شنل قرمزی و حتی در داستان های جنایی اگاتا کریستی و هرکول و خانم مارپل پیدا کرد. از صبحانه ها و عصرانه های اشرافی انگلیسی که بگذریم، یواش یواش خانواده های متوسط و حتی فقیر انگلیسی هم این خوراک را طبخ کردند و از وجودش لذت بردند. پودیگ دیگر متعلق به انگلیسی ها نیست، بلکه متعلق به تمام دنیاست، چون هم سریع آماده می‌ شود و هم اقتصادی است و هم طعم آن رویایی است. پودینگ نان شیرمال یک صبحانه ی خوشمزه و در عین حال خیلی ساده و اقتصادی است. اگر نان شیرمال یا گیسو و یا هر نان حجیم دیگری در خانه وجود داشت و بیات شده بود، برای این نان مناسب است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودینگ نان انگلیسی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید. مواد لازم پودینگ نان انگلیسی نان شیرین، شیرمال و یا هر نان دیگری به مقدار لازم کره به میزان لازم تخم مرغ 4 عدد پودر قند بسته به ذائقه دارچین و وانیل به مقدار لازم شیر 1 فنجان طرز تهیه پودینگ نان انگلیسی مرحله اول برای تهیه پودینگ خوشمزه نان به روش انگلیسی در ابتدای کار، نان‌های بیات شده را درشت خرد می ‌کنیم. سپس کف سینی فر قرار می ‌دهیم و به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار می دهیم تا کاملا تست شود. مرحله دوم در این مرحله یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس تخم مرغ، شیر، پودر قند و کره ذوب شده را با هم مخلوط می کنیم. در صورتی که دوست داشتیم در این مرحله دارچین را هم اضافه کرده و مخلوط می ‌کنیم. مرحله سوم نان‌های تست شده را داخل کاسه ایی می ‌ریزیم. حالا مایه تخم مرغی را روی آن ریخته و داخل فر به مدت 15دقیقه دیگر قرار می ‌دهیم، تا تخم مرغ ها بسته شوند. طعم کره و تخم مرغ و دارچین و شیر حسابی این نان های رست شده را مزه دار می ‌کند. مرحله چهارم توجه داشته باشید که این پودینگ هم نرم و هم ترد است و طعم بسیار خوشایندی دارد. حالا روی نان ‌ها را پودر قند الک می‌ کنیم. پودینگ نان انگلیسی ما آماده است. می توان آن را با یک فنجان قهوه یا چای و کمی خامه سرو نمود.

پودینگ در بریتانیا متولد شد. رد پای این دسر و میان وعده را می ‌شود از قلب آشپزخانه کاخ باکینگهام تا افسانه رابین هود شجاع در جنگل شروود و یا دخترک‌ کبریت فروش و شنل قرمزی و حتی در داستان های جنایی اگاتا کریستی و هرکول و خانم مارپل پیدا کرد. از صبحانه ها و عصرانه های اشرافی انگلیسی که بگذریم، یواش یواش خانواده های متوسط و حتی فقیر انگلیسی هم این خوراک را طبخ کردند و از وجودش لذت بردند. پودیگ دیگر متعلق به انگلیسی ها نیست، بلکه متعلق به تمام دنیاست، چون هم سریع آماده می‌ شود و هم اقتصادی است و هم طعم آن رویایی است. پودینگ نان شیرمال یک صبحانه ی خوشمزه و در عین حال خیلی ساده و اقتصادی است. اگر نان شیرمال یا گیسو و یا هر نان حجیم دیگری در خانه وجود داشت و بیات شده بود، برای این نان مناسب است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودینگ نان انگلیسی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم پودینگ نان انگلیسی
نان شیرین، شیرمال و یا هر نان دیگریبه مقدار لازم
کرهبه میزان لازم
تخم مرغ4 عدد
پودر قندبسته به ذائقه
دارچین و وانیلبه مقدار لازم
شیر1 فنجان
طرز تهیه پودینگ نان انگلیسی
مرحله اول
برای تهیه پودینگ خوشمزه نان به روش انگلیسی در ابتدای کار، نان‌های بیات شده را درشت خرد می ‌کنیم. سپس کف سینی فر قرار می ‌دهیم و به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار می دهیم تا کاملا تست شود.
مرحله دوم
در این مرحله یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس تخم مرغ، شیر، پودر قند و کره ذوب شده را با هم مخلوط می کنیم. در صورتی که دوست داشتیم در این مرحله دارچین را هم اضافه کرده و مخلوط می ‌کنیم.
مرحله سوم
نان‌های تست شده را داخل کاسه ایی می ‌ریزیم. حالا مایه تخم مرغی را روی آن ریخته و داخل فر به مدت 15دقیقه دیگر قرار می ‌دهیم، تا تخم مرغ ها بسته شوند. طعم کره و تخم مرغ و دارچین و شیر حسابی این نان های رست شده را مزه دار می ‌کند.
مرحله چهارم
توجه داشته باشید که این پودینگ هم نرم و هم ترد است و طعم بسیار خوشایندی دارد. حالا روی نان ‌ها را پودر قند الک می‌ کنیم. پودینگ نان انگلیسی ما آماده است. می توان آن را با یک فنجان قهوه یا چای و کمی خامه سرو نمود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/637245/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وقتی کسی که عاشقش هستید، دوستتان ندارد

علایق و روحیات جنسی - شخصیتی زن متولد اردیبهشت ماه

خصوصیات جنسی و عواطف مرد متولد اردیبهشت ماه

علایق و روحیات جنسی - روانی زن متولد خرداد ماه

نشانه‌های جسمانی افسردگی را بشناسید

راههایی برای بهتر سپری کردن یک روز شلوغ

راهکارهایی برای جلوگیری از زود رنجی

هومیوپاتی و درمان وسواس فکری

آیا فراموش کاریتان طبیعی است؟

9 دروغ زیرکانه ای که همه ما به خودمان می‌گوییم!

چرا خوشحال نیستید؟

10 نشانه افسردگی فصلی

در برخورد با همکارتان مراقب این اشتباهات باشید

اگر ناگهان شغلم را از دست بدهم، چه کنم؟

درمان استرس به سبک ژاپنی ها

راهکارهای ساده ای برای روان صحبت کردن

در ذهن یک فرد مبتلا به اضطراب و دلشوره چه می گذرد؟

تمرین هایی که آلزایمر را فراری می دهند

وقتی بدن «تیک» می‌زند

نگذارید این ترس ها موفقیت شما را تهدید کنند

نکاتی که یک مدیر موفق رعایت می کند

مغز ما به این کلمات حساس است!

تنبل ها بخوانند!

خشم چیست و در چه ساعاتی بیشتر بروز می کند

این حرف‌ها را به طلاق‌گرفته‌ها نزنید!

اگر افسردگی دارید این دمنوش را بخورید!!

تغییرات هورمونی با نوجوان چه می کند؟

روان شناسی افرادی که نمی‌توانند با واقعیت روبرو شوند

بلوغ و پاسخگویی به سوالات نوجوانان

موبوفوبیا، ترس تازه بشر!

مغز وقت اضطراب!

دوستِ خوب یعنی کسی که...

دچار وسواس مقایسه شده اید؟

این جملات را به افسرده ها نگویید

وقتی ‌عزیزترین آدم‌زندگی ‌به آلزایمر مبتلا می‌شود، باید چه‌کنیم؟

11 تفاوت افراد خیلی موفق با سایر افراد

چرا خانواده تلگرامی یک خانواده منزوی است؟

علائمی که می گویند باهوش تر از حد نرمال هستید

9 عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند

چرا از موفقیت دیگران غمگین و ناراحت میشویم؟

آیا برای خریدهای نوروزی فکر شده عمل می کنید؟

چرا این افکار را باید متوقف کنید؟

چگونه مغز را برای توقف نگرانی تمرین دهیم؟

12 مورد از علائمی که نشان می‌دهد شما باهوش‌تر از آنچه تصور می‌کنید، هستید

چه زمانی به او بگوییم که فرزند خوانده ماست؟

این نشانه ها خبر از افسردگی می دهند

هـرگـز بـرای ایـن مـوارد عـذرخـواهـی نکنیـد

بلوغ زودرس دختران و نگرانی مادران

روزهای تعطیل افسرده می شوید؟

آیا بوتاکس، افسردگی را درمان می کند؟!