آریا بانو

آخرين مطالب

نقاط تحریک پذیر مردان که به آنها بی توجهی می‌شود! روانشناسي

نقاط تحریک پذیر مردان که به آنها بی توجهی می‌شود!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - شاید زمان آن برای خانم‌ها رسیده باشد که نقاط تحریک پذیر مردان را به خوبی بشناسند. خانم‌ها می‌توانند با توجه به نکات این قسمت بیشترین لذت را برای همسرانشان به ارمغان بیاورند.
آیا فکر می‌کنید که همه چیز را راجب مردتان می‌دانید؟ اگرچه شکی نیست که شما شریک زندگیتان را می‌شناسید اما مردان همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری شما دارند، به خصوص زمانی که صحبت از بیولوژی و نقاط تحریک‌ پذیر مردان می‌شود.

آریا بانو


تحریک کردن شریک زندگیتان صرفا محدود به نقاط جنسی بدن او نمی‌شود و دیگر نقاط بدن او نیز می‌تواند نسبت به لمس، لرزش و فشار بسیار حساس باشد. این نقاط که به آنها نقاط تحریک‌ پذیر مردان گفته می‌شود تراکم زیادی از پایانه‌های عصبی دارد و می‌تواند به تحریک شریک زندگی شما و در نتیجه بهبود زندگی جنسی شما کمک کند.
آیا می‌خواهید در زمان آغاز رابطه جنسی راه‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی و در حین آن را بدانید؟ لازم است بدانید که بسیاری از نقاط تحریک‌پذیر مردان در اطراف اندام‌های جنسی آنان است اما این موضوع بسیار فراتر از آلت تناسلی و یا بیضه ها هستند.

آریا بانو


شما می‌توانید به کمک این مطلب، این نقاط را بهتر شناخته و از این طریق بهتر او را تحریک کنید که نتیجه آن افزایش لذت جنسی برای هر دوی شماست. همه ما انسان‌ها با هم متفاوت هستیم اما همه ما می‌توانیم تأیید کنیم که نقاط یاد شده در قسمت پایین واقعا لذت‌بخش هستند. شما در این مقاله بهترین روش استفاده از دست و دهانتان را برای بیشترین تأثیرگذاری روی شریک زندگیتان یاد خواهید گرفت.
آشنایی با نقاط تحریک پذیر مردان
1. پشت زانو
بدن ما نقاط بسیار زیاد و بالقوه‌ای برای لذت بردن در نواحی مختلف دارد که ما به بسیاری از آنها بی توجهیم. پشت زانو به عنوان یکی از نقاط تحریک‌ پذیر مردان از جمله نقاطی است که عموما به آن بی توجهی می‌شود؛ در واقع علت تحریک پذیر بودن این قسمت از بدن، پوست بسیار حساس و نرم‌ آن است. تحقیقات نشان می‌دهد، نواحی کم موی بدن و در بعضی از موارد قسمت‌هایی که اصلا مو ندارند چقدر حساس هستند و کشش جنسی را برای یک ارگاسم انفجاری ایجاد می کنند. دفعه بعدی که با شریک زندگیتان وارد رابطه جنسی شدید به آرامی پشت زانوی او را لمس کنید و حرکات دایره‌ای با دستتان در این ناحیه ایجاد نمایید.
2. داخل ران
به داخل ران مردان نیز معمولا توجهی نمی‌شود. با توجه به این که ران پا نزدیک به اندام تناسلی مردان است، چگونه می‌توان از لذت‌بخش بودن این اندام چشم‌پوشی کرد؟ لمس ران شریک زندگیتان می‌تواند حال او را خوب کند. باید بدانید یکی از مهم‌ترین نقاط تحریک پذیر مردان اینجاست؛ بنابراین هنگامی که انگشتتان را در این ناحیه حرکت می‌دهید یعنی در حال تحریک‌کردن و فریفتن او هستید.
دستتان را در اطراف ران پای او حرکت داده و سپس غلغلک دهید و سپس کف دستتان را روی پوست این ناحیه به طور مداوم قرار نگه دارید و نتیجه آن را نظاره کنید. نقطه‌ای که ران و مفصل ران شریک زندگیتان با هم برخورد می‌کند را بیابید و با احساس انگشتانتان را بالا و پایین ببرید. نگاه عمیق به او را زمانی که در حال لذت بردن است فراموش نکنید.
3. پا
پاها یکی از نقاط تحریک‌ پذیر مردان هستند که می‌توانید تحریک را از آنجا شروع کنید. مردان تعداد زیادی پایانه عصبی در پاهای خود دارند که این پایانه‌ها در مردان متمرکزتر از زنان است. ماساژ این ناحیه هم آرامش‌بخش و هم به لحاظ جنسی جذاب است؛ بنابراین شما با یک تیر، دو نشان می‌زنید! یک بازی برد برد!
زمانی که بدون جوراب دراز کشیده است، کمی روغن روی کف دستتان بریزید. ابتدا با یک پا شروع کنید. یکی از پاها را با دستتان بگیرید و حرکات آرام را در اطراف مچ پا آغاز نمایید. این کار را با پای دیگر نیز انجام دهید. در فرآیند پیش نوازی رابطه دهانی با پا و با رعایت نکات بداشتی نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.
4. زیر بغل
شاید شنیدن این که زیر بغل نیز یکی از نقاط تحریک‌پذیرمردان است برای شما عجیب باشد اما زمانی که صحبت از ماساژ جنسی برای زنان و به خصوص مردان می‌شود، نمی‌توان آن را نادیده گرفت. زیر بغل آقایان بسیار حساس است تا حدی که شاید نتواند بازی انگشتان شما در آن ناحیه را تحمل کند!

آریا بانو


زمانی که به طور ملایم زیر بغل شریک زندگیتان را نوازش می‌کنید، به او لذت غیر قابل وصفی هدیه می‌دهید. همچنین شما می‌توانید علاوه بر نوازش، چند بوس آبدار اضافه کنید و نفستان را به بدن او برسانید و اجازه دهید ناخن انگشتانتان در این ناحیه حرکت کنند. این حرکات را از زیر بغل آغاز کنید و به سمت شکم بروید. نوازش زیر بغل توجه او را جلب می‌کند و باعث می‌شود او بیشتر و بیشتر از شما بخواهد که آن کار را ادامه دهید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/629979/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازی چگونه رشد کودکان شما را افزایش می‌دهد !

کودکی که به دیگران وابسته است !

اجازه ندهید کودک تان این برنامه ها را ببیند

علت فحش دادن(بدزبانی) در کودکان و راه حلهای پیشنهادی

جو فراست و خودخواهی

آموختن درسهای پول تو جیبی فرزندان

راههای عملی جهت افزایش تمرکز در کودکان

کودکانی که دیر می‌خوابند دچار ترس شبانه می‌شوند

رابطه اسباب بازی و شغل آینده کودک

راههایی برای تقویت هوش کودکان

مقابله با لجبازی‌های کودکانه!

والدین افسرده چگونه با کودکانشان بر خورد کنند؟

رفتار با کودکان لوس !

نشانه های اولیه لکنت زبان در کودکان

شخصیت شناسی از روی نقاشی بچه ها

دخترها به پدر نیاز دارند !

بچه‌تان موقع درس خواندن بی حواس است؟

دختری که رفتارهای پسرانه دارد و پسری که رفتارهای دخترانه دارد !

کودک خردسال خود را برای تولد فرزند جدید آماده کنید

چگونه فرزندی باهوش تربیت کنیم؟

به کودک لجباز رشوه ندهید

نکاتی مهم برای والدینی که دوقلو دارند

فیلم های غیر اخلاقی در سنین پایین

از نظر بهداشت روان کودک سالم کیست؟

درس خواندن و خواب آلودگی درفصل بهار

به خاطر بچه‌ ها با همسرتان زندگی می‌ کنید؟

زبان آموزی در حین بازی

چطور به کودکان کمک کنیم تا بهتر و به اندازه بخوابند

اگر می خواهید از فرزندتان انتقاد کنید این نکات را به یاد داشته باشید

روش های مقابله با دزدی کودکان

این تکنیک‌ها برای افزایش تمرکز توصیه می‌شود...!

علت اصلی دعوای خواهر - برادرها

خاله‌بازی، استقلال کودک را افزایش می‌دهد

نشانه‌های کودکان با اعتماد به نفس بالا و پایین

چگونه فرزندانمان را برای امتحانات پایان سال آماده کنیم؟

استفاده کودکان از تلفن همراه، خوب یابد؟

مهمترین علل مکیدن انگشت در کودکان

عواقب تنبیه بدنی کودکان !

هوش فضایی کودک خود را تقویت کنید

با کودکان کنجکاو و سوالاتشان چه برخوردی داشته باشیم؟

عشق در پنجم دبستان!

چطور کودکان را در سفر سرگرم کنیم؟

خیال های آموزنده

چرا بعضی کودکان بد خط اند؟

با کودکی که انگشت در بینی می کند، چه کار کنیم؟

ریخت و پاش به کودکان چه می آموزد؟

علامت افسردگی کودکان چیست؟

کودکانی که در آینده افسرده می شوند

تاثیر موسیقی بر مهارت‌های کودکان

برای آرام کردن کودک از موسیقی استفاده کنید!