آریا بانو

آخرين مطالب

بازیکنان فولاد با قلب‌شان بازی می‌کنند ورزشي

بازیکنان فولاد با قلب‌شان بازی می‌کنند
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ایسنا / مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی‌ها را خوب تمام کنیم.
سعید آذری درباره عملکرد قابل توجه فولادی‌ها در دو دیدار گذشته آسیایی اظهار کرد: ما یک مجموعه هستیم که داریم شرح وظایف خودمان را به خوبی انجام می‌دهیم. جواد نکونام هم بعد از 18 ماه این تیم را به یک بلوغ خیلی خوب رساند و طی مدت 18 ماه گذشته تلاش‌ خیلی زیادی کرد تا این تیم به این سطح برسد. بچه‌ها به یک بلوغ تاکتیکی و تکنیکی رسیدند و باتوجه به کاری که در تمرینات انجام می‌دهند کاملاً پخته شده‌اند و این نتیجه 18 ماه تلاش همه جانبه است.
موفقیت فولاد حاصل 18 ماه تلاش شبانه‌روزی است
او ادامه داد: اکنون شاهد یک فوتبال چشم نواز از فولاد هستید. خوب دفاع و حمله می‌کنند و به موقع جمع می‌شوند و استانداردهای فوتبال بین المللی را داریم در این تیم می‌بینیم. این موفقیت حاصل 18 ماه تلاش شبانه‌روزی است و خداراشکر وقتی رهبری مثل جواد نکونام داشته باشید، دیگر دل‌تان قرص است. خداراشکر او بر همه چیز اشراف دارد و شیوه‌های تمرینش بین‌المللی است و استانداردهای بالایی دارد.
مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان این‌که باشگاه هم خداراشکر وظایفش را توانسته به خوبی انجام دهد، عنوان کرد: اما بزرگ ترین حسن باشگاه فولاد این است که مجموعه‌ای که داریم باهم کار می‌کنیم هماهنگ و هم هدف است و هر کسی شرح وظایف کاملا مشخصی دارد. خیلی کم در فوتبال اتفاق می افتد که چنین مجموعه‌هایی بتوانند دور هم باشند و در کنارش اصول کلاسیک مدیریت هم در تیم ما دارد رعایت می‌شود.
بازیکنان فولاد با قلب‌شان بازی می‌کنند
او اضافه کرد: بازیکنان فولاد با قلب‌شان بازی می‌کنند و پشت آن هم یک مغز متفکر وجود دارد که توسط جواد نکونام هدایت می‌شود. ما ژنتیکی مبارز به دنیا می‌آییم اما شکل دادن به این غیرت، تپش قلب و تعصب برای فولاد 18 ماه زمان برد. ژاوی هم این مساله را دید و خیلی منصفانه در مورد ما قضاوت کرد. او هم دید تیم‌مان خیلی تیم سختی است و شکست دادن ما به این راحتی‌ها نیست.
آذری همچنین گفت: اگر تمرکزمان در دقایق پایانی بازی بهم نمی‌خورد می‌توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما به هر حال باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم چون فوق‌العاده ظاهر شدند. از مدیریت و اعضای هیات مدیره‌مان هم تشکر می‌کنم که به شکل بی‌نظیری دارند از ما حمایت می‌کنند. درست است که از ما دور هستند اما انرژی‌های‌شان در فضای مجازی دارد به ما می‌رسد و این یکی از عناصر مهم پیشرفت تیم ما بوده است.
انصافا عربستانی‌ها رفتار خوبی با ما داشتند
او در رابطه میزبانی عربستانی‌ها و تغییر زمین تمرین فولادی‌ها خاطرنشان کرد: شب اول در ریاض تمرین کردیم و زمینی که در شب دوم به ما داده بودند در آکادمی ملی المپیک است و چمن فوق‌العادهِ‌ای دارد اما چون دارند برای المپیک تاسیسات جدیدی می‌سازند، گرد و خاک ایجاد شد و باعث شد بچه‌ها اذیت شوند. البته انتخاب زمین چمن به عهده عربستان نیست و به عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: به محض اینکه درخواست دادیم کنفدراسیون فوتبال آسیا زمین‌مان را تغییر داد و مجددا به همان ورزشگاه ریاض برگشتیم و آن‌جا تمرین می‌کنیم. خداراشکر همکاری لازم را به عمل آوردند و چیزی که عربستانی‌ها دنبال آن هستند میزبانی بازی‌های آسیایی و جام ملت‌ها است. آن‌ها دنبال کسب امتیازات خوب برای میزبانی‌های آینده خود هستند اما انصافا هم رفتار خوبی با ما داشتند و ما هم اینجا داریم مدیریت خودمان را می‌کنیم.
همه مدیران را با یک چوب نرانید
او اضافه کرد: دو روز پیش یکی از رسانه‌های خبری نوشته بود چرا مدیران باشگاه‌ها همراه با تیم رفته‌اند و من از این دوستان می‌خواهم که همه مدیران را با یک چوب نرانند. مدیر اینجا نمی‌آید که به تعطیلات برود و ما آمدیم اینجا تلاش‌مان را انجام دهیم و در حوزه‌های اقتصادی و اسپانسرینگ و درآمدزایی و مسائل مربوط به صرفه‌جویی کار کردیم و خودمان بالا سر کار هستیم. هماهنگی عوض کردن زمین‌های تمرین و هماهنگی‌های مربوط به مسابقات وجود دارد و این‌ها همه انرژی می‌خواهد. این‌گونه نیست که هر مدیری که بلند شود و اینجا بیاید برای خودش تفریح کند. ما وظایفی داریم که باید انجام دهیم و خداراشکر تا امروز کوتاهی نکردیم.
مدیرعامل باشگاه فولاد در رابطه با دیدار فولادی‌ها مقابل الوحدات گفت: این گروه بسیار سخت است. الوحدات دو روز پیش مقابل النصر بازی داشت و تیم قدرتمندی بود. فوتبال فیزیکی را خوب بلد است و النصر را در زمین خودش متوقف کرده کرد. ما مقابل این تیم کار سختی پیش رو داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم و نکونام و کادرش الوحدات را خوب آنالیز کردند. جلسات متعددی را با بازیکنان برگزار کردند و ان‌شاءالله بازیکنان‌مان یک نمایش دلپذیر دیگر داشته باشند. هم خودشان و هم آن‌هایی که پای گیرنده بازی را می‌بینند امیدوارم لذت ببرند.
تا آخرین لحظه می‌جنگیم
آذری در پایان در پاسخ به این سوال که " فولاد به مرحله بعد صعود خواهد کرد یا خیر؟" عنوان کرد: ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. فلسفه ما فلسفه مبازه است و تنها چیزی که همه ما داریم برایش می‌جنگیم این است که تلاش‌مان در یک راستا باشد تا بتوانیم در آخر روز خوبی را برای فوتبال خوزستان، هواداران فولاد و همه ایرانی‌ها رقم بزنیم. امیدوارم بتوانیم بازی‌ها را خوب تمام کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/566415/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صداهای وحشتناک ثبت شده از اجرام واقعی کیهان

وعده امباپه؛ بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی

تجلیل باشگاه هوادار از رضا عنایتی

تنش بالا گرفت؛ جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان

تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس

لطفی دربی دوم تهران را از دست داد

پاس تماشایی NO LOOK و رونالدینیویی شجاعیان؛ گل اول هوادار توسط سفیدچغایی

گل دوم هوادار به پیکان توسط یونس شاکری در دقیقه 28

واکنش سریع عنایتی؛ تعویض عجیب پاکدل در دقیقه 25

وقتی رضا عطاران و پژمان جمشیدی ویلا کرایه می‌دهند

وصف راب استارک از زبان آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

نماهنگ "به حکم عشق" کاری از گروه همخوانی محمد رسول الله

اجرای بی‌نظیری که همه را به وجد آورد

رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی سابقه بود

حق پرخاش نداری!

قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز

تصادف با یک خودروی اسپرت

با این نوشیدنی 8 کیلو کاهش وزن را تجربه کنید

منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک

پیش بینی عجیب و غریب مایکا ریچاردز از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

رودیگر خطاب به دوربین بعد از برد در بازی دیشب؛ الله اکبر

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان

ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص

ترجیح می‌دهم وینیسیوس در تیمم باشد تا هالند

اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های 2024 تایلند

درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی

حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده

من افسار زدم به خواستگارت!

اسلحه مادری ماجرای یک عشق مادرانه است

بیننده نماهنگ "به حکم عشق" کاری از گروه همخوانی محمد رسول الله باشید

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

داستانک/ ماجرای مرد ساعت ساز

منارجنبان یکی از آثار تاریخی اصفهان

سقوط یک تریلی از روی پل در چین

عملیات نجات دلفین از کانال آبیاری

دستور چند خوراکی خوش‌رنگ‌و‌بو باشاه‌میوه فصل‌بهار

درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی

نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی

برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی

افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید

خلاصه فوتسال ایران 3 - افغانستان 1

پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال؛ جنگ جذاب

در ستایش سیتی؛ تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند

زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود