آریا بانو
بعد از باخت به الهلال در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟
دوشنبه 26 مهر 1400 - 09:30:57
آریا بانو - خبر ورزشی / بعد از شکست مقابل الهلال، بازیکنان پرسپولیس در رختکن فقط سکوت کردند.
دو تیم الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه شب در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر تیم عربستانی خاتمه یافت.
سالم الدوساری در دقیقه 27 و گومیس در دقایق 50 و 70 گل‌های الهلال را در این بازی به ثمر رساند و تنها نماینده باقی مانده کشورمان هم با شکستی تلخ و البته سنگین از گردونه رقابت ها کنار رفت تا دو تیم عربستانی فینال لیگ قهرمانان آسیا در مرحله غرب را برگزار کنند.
پرسپولیس در این دیدار نمایش بسیار ضعیفی داشت و هیچکدام از بازیکنان این تیم در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند تا پرسپولیس هم مثل سایر نماینده های کشورمان حذف شود.
بعد از سوت پایان بازی توسط ریوجی ساتو ژاپنی، بازیکنان پرسپولیس با چهره هایی غمگین و البته عصبانی راهی رختکن شدند. اما حال و هوای رختکن پرسپولیس چگونه بود؟
بازیکنان و کادر فنی به شدت از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند و اصلا انتظار این باخت را نداشتند. تقریبا هیچکس در رختکن پرسپولیس صحبت نمی کرد و سکوت حرف اول و آخر را می زد.
در این بین یحیی گل محمدی به عنوان نفر اول کادر فنی وقتی وارد رختکن شد؛ به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و اعلام کرد مقصر این باخت است و همه بازیکنان تلاش خودشان را انجام دادند.

http://www.banounews.ir/fa/News/681564/بعد-از-باخت-به-الهلال-در-رختکن-پرسپولیس-چه-گذشت؟
بستن   چاپ