آریا بانو
فرمانده ناجا: محدودیت‌های ترافیکی کرونا تغییر نکرده است
يکشنبه 25 مهر 1400 - 14:22:44
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

ایسنا / فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر اساس آخرین تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های ترافیکی تغییر نکرده است اما برخی محدودیت ها با رعایت شیوه نامه های پزشکی کاهش می یابد و به سمت برخورد هوشمندانه با کرونا حرکت می کنیم.​ مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند که ما مجبور نشویم جریمه و برخورد کنیم.
سردار اشتری گفت: اگر خودرویی از قوانین راهنمایی و رانندگی و محدودیت های تردد تخلف کند در قالب پیامک به مالک خودرو تذکر می دهیم که این تذکر تاکنون بسیار بازدارنده بوده و هدف ما رعایت قانون است. ممکن است خودرویی پیش از ساعت هشت مسیری را انتخاب کرده باشد اما به دلیل ترافیک پس از ساعت 10 نیز همچنان در مسیر باشد بنابراین هوش مصنوعی آن را کنترل می کند و خودرو جریمه نمی شود.
سردار اشتری گفت: خودرویی نیز ساعت 10 شب بیرون می آید و در مسیر قرار می گیرد و آن کنترل و جریمه می شود. البته همه جریمه ها وارد خزانه می شود و ما سهمی از جریمه ها نداریم و مبلغ جریمه ها هیچ فرقی برای ما نمی کند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: کسانی که پلاک را دستکاری می کنند افزون بر توقیف خودرو، گواهینامه آنها ضبط و برای آنها جریمه سنگین در نظر گرفته می شود.
سردار اشتری افزود: با دستگاه های مربوطه برای با کیفیت تر شدن تصاویر دوربین ها و شفاف شدن آنها در حال همکاری هستیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/680975/فرمانده-ناجا--محدودیت‌های-ترافیکی-کرونا-تغییر-نکرده-است
بستن   چاپ