آریا بانو
شباهت پژمان بازغی بازیگر سریال افرا به کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر ترک
يکشنبه 25 مهر 1400 - 10:26:47
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - در این تصویر شباهت پژمان بازغی و کیوانچ بازیگر ترک را می بینید

پژمان بازغی بازیگر جوان و خوش قیافه ایرانی است که به تازگی در سریال افرا که از شبکه یک سیما پخش شد ایفای نقش کرد. او در سریال های شمالی زیادی بازی کرده است. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی برای شما قرار دهیم که در آن شباهت پژمان بازغی و کیوانچ بازیگر ترک را مشاهده می کنید
شباهت پژمان بازغی و کیوانچ بازیگر ترک
در این تصویر شباهت پژمان بازغی و بازیگر ترک را می بینید

آریا بانو

آریا بانو

شباهت پژمان بازغی و کیوانچ بازیگر ترک
بد نیست درباره پژمان بازغی بیشتر بدانید
پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانوادهٔ 5 نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب 1357 ایران به شهر رشت می‌رود.

آریا بانو

آریا بانو

بازیگر جوان
با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند.بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود.

آریا بانو

آریا بانو

شباهت پژمان بازغی و خواهرانش
به بهانه شباهت پژمان بازغی و کیوانچ درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت 2 سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

آریا بانو

آریا بانو

بازیگر معروف و خانواده اش
همسر او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینماست.او همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل 1396 شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.
فعالیت هنری او در نمایش خانگی
14٠٠ خاتون تینا پاکروان سرهنگ سنگری ,
قبله عالم حامد محمدی میرزا رضا,
١٣٩٧ ممنوعه امیر پورکیان کامران,
١٣٩١ قلب یخی 3 سامان مقدم هدایت
اینستاگرام و ویکی پدیا

http://www.banounews.ir/fa/News/680849/شباهت-پژمان-بازغی-بازیگر-سریال-افرا-به-کیوانچ-تاتلیتوغ-بازیگر-ترک
بستن   چاپ