آریا بانو
گل طلایی دیاباته برای استراماچونی
دوشنبه 5 مهر 1400 - 20:47:54
آریا بانو - ورزش 3 / تیم فوتبال الغرافه به لطف تک گل سه امتیازی شیخ دیاباته، از سد ام الصلال گذشت و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.
در یکی از دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الغرافه در ورزشگاه استاد خلیفه الدولی به مصاف ام الصلال رفت که این دیدار با یک گل به سود شاگردان آندره آ استراماچونی به پایان رسید. تک گل این مسابقه را نیز شیخ دیاباته به ثمر رساند.

آریا بانو


گل شیخ دیاباته به ام‌صلال
1400/07/05 - 20:06
دیاباته که هفته گذشته به شکل رسمی به الغرافه پیوسته بود، برای نخستین بار در ترکیب تیمش به میدان رفت. آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی که در تابستان هدایت الغرافه را برعهده گرفت، پای این بازیکن را به فوتبال آسیا و استقلال باز کرده بود، پس از اتمام قرارداد دیاباته با آبی پوشان، او را با خود به قطر برد و برابر ام الصلال نیز از ابتدا به این بازیکن میدان داد.

آریا بانو

نیمه نخست این بازی با خلق موقعیت هایی برای دو تیم دنبال شد اما هر دو دروازه بسته ماند تا 45 دقیقه دوم نتیجه پایانی را مشخص کند. در دقیقه 59 این مسابقه، ناصر عبدالسالم بازیکن الغرافه در میانه میدان توپ را از بازیکن ام الصلال گرفت و به دیاباته داد. این مهاجم اهل مالی، پا به توپ به سمت دروازه حریف پیش رفت و مدافعی که به او چسبیده بود، قادر به گرفتن توپ از دیاباته نبود.

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/670673/گل-طلایی-دیاباته-برای-استراماچونی
بستن   چاپ