آریا بانو
PCR در دیدار ایران و کره‌جنوبی قطعی نیست
دوشنبه 5 مهر 1400 - 17:42:15
آریا بانو - ایسنا / انجام تست پی‌سی‌آر در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، قطعی نیست و صرفا تا کنون تنها شرط قطعی، تزریق 2 دز واکسن کروناست.
سنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از سری رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، قرار است 20 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود و به همین منظور حضور تماشاگران در این مسابقه با شروط خاصی همراه شده است.
چندی پیش علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد 10 هزار تماشاگر به شرط تزریق 2 دُز واکسن کرونا، با ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند در ورزشگاه آزادی شاهد بازی ایران و کره جنوبی باشند.
با این وجود به تازگی غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که شروط حضور تماشاگران در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، تزریق 2 دز واکسن کرونا و نیز انجام تست پی سی آر است.
تاکنون صرفا تزریق 2 دُز واکسن کرونا برای افرادی که تمایل دارند این مسابقه را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند قطعی شده و در رابطه با انجام تست پی‌سی‌آر هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده و به احتمال زیاد حضور در این مسابقه به انجام تست پی‌سی‌آر منوط نخواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/670574/PCR-در-دیدار-ایران-و-کره‌جنوبی-قطعی-نیست
بستن   چاپ