آریا بانو
مدیرکل بهزیستی استان البرز: تسهیل در ارائه خدمات اشتغالزایی معلولین و مددجویان در دستور کار بهزیستی البرز
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 04:50:47
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیرکل بهزیستی استان البرز از اقدامات این اداره کل در جهت تسهیل در ارائه خدمات اشتغالزایی معلولین و مددجویان استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز ، اسدالله حیدری در دومین کمیته اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان گفت : اعتبارات بند ب تبصره 16 سال 1400 به مبلغ 106 میلیارد تومان به بهزیستی استان ابلاغ شده است.
وی افزود: 10 بانک عامل به میزان 57 میلیارد تومان به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان ، اعلام آمادگی نموده اند.
حیدری گفت : به منظور پیگیری جذب حداکثری منابع اعتباری ، بررسی طرح های کارفرمایی ، حرفه آموزی معلولین و مددجویان کمیته اشتغال استان بصورت مستمر تشکیل می گردد و پس از جمع بندی مسائل ، جلسه هم اندیشی و هماهنگی جهت تعامل سازنده با هدف تسهیل در ارائه تسهیلات به مددجویان تحت پوشش با بانک های عامل نیز برگزار می شود.
مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد : در سال 1400 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بانک های ملی، کشاورزی، مسکن، سپه، ملت، صادرات، تجارت، توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست بانک، مهرایران، آینده، موسسه مالی و اعتباری ملل، سینا، پاسارگاد، گردشگری، سامان و اقتصاد نوین برای استان البرز ابلاغ اعتبار نموده است.
وی افزود : تضامین بانکی کار را برای جامعه هدف بهزیستی سخت کرده است ، انتظار داریم همانگونه که بانک های عامل در سال گذشته ما را یاری کرده اند و عملکرد قابل قبولی داشتند در سال جاری نیز اهتمام لازم در این زمینه را داشته باشند و شرایطی را فراهم آورند که این عزیزان بتوانند تسهیلات و وام های اشتغالزایی را دریافت کنند و گوشه ای از مشکلاتشان برطرف شود.
30 شهریور 1400 12:28
روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز |
کد خبر : 245,660
اجتماعی
کلیدواژه ها: تسهیل در ارائه خدمات اشتغالزایی معلولین و مددجویان بهزیستی,تسهیلات,استان البرز
نظرات بینندگان

http://www.banounews.ir/fa/News/667133/مدیرکل-بهزیستی-استان-البرز--تسهیل-در-ارائه-خدمات-اشتغالزایی-معلولین-و-مددجویان-در-دستور-کار-بهزیستی-البرز
بستن   چاپ