آریا بانو
خودزنی به سبک مرادمند!
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 06:33:47
آریا بانو - میزان / مدافع تیم فوتبال استقلال با تصمیمات اشتباه، حواشی زیادی برای خود به وجود آورده است.
محمدحسین مرادمند در حالی در 20 شهریور 1399 با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست که به خاطر دریافت رضایتنامه و پیوستن به جمع آبی‌پوشان، چک شخصی پرداخت کرد. از بدماجرا در مقطعی وعده‌های مالی باشگاه استقلال برآورده نشد تا حساب این بازیکن خالی بماند. حتی کار به جایی رسید که طلبکاران، مدافع استقلال را تهدید به جلب در روز مسابقه کردند.
به هر حال این مدافع از موانع سخت فصل بیستم عبور کرد و تصمیم گرفت در استقلال به کارش ادامه داد. وی با کاروان تیمش راهی امارات نشد و بعد از چند روز با تاخیر به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد. قضیه وقتی بیخ پیدا کرد که زمین خوردن بد موقع وی زمینه‌ساز گل اول الهلال مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شد. این اتفاق در حالی رخ داد که محمد دانشگر با شرایط انضباطی مشابه در این بازی به کار گرفته نشد.
در همین راستا هواداران استقلال حسابی فرهاد مجیدی را مورد نقد قرار دادند که چرا از این بازیکن استفاده کرده است، اما فارغ از جریان مسابقه که ممکن است برای هر مدافع دیگری این اشتباه بروز کند، اشتباه مرادمند در فصل نقل و انتقالات شکل گرفت.

آریا بانو

این مدافع در فصل بیستم مشکلات استقلال را دیده بود و می‌دانست که چالش مالی در این تیم کم نیست؛ پس اگر در جمع شاگردان مجیدی باقی مانده اطلاع کافی از شرایط آن داشته است. وی اگر بابت شرایط شاکی بود می‌توانست مانند مسعود ریگی تکلیفش را زودتر روشن کند؛ یا اینکه مثل رشید مظاهری تحمل چنین شرایطی را نداشت با فسخ قرارداد پای حق قانونی‌اش ماند.
با وجود تمام این شرایط مرادمند تصمیم به ماندن گرفت و بعد از کلی حاشیه به تیمش بازگشت. در واقع وی پیش از سوت بازی خودزنی کرد و تمرکز خودش را قبل از این بازی حساس از دست داد. در بازی حساسی مانند الهلال، اولین اشتباه، آخرین اشتباه است. او حالا علاوه بر مسائل مالی، با به جاگذاشتن خاطره‌ای تلخ در ذهن هواداران و حتی کادرفنی (به عنوان مسئله انضباطی) بدترین روز‌های فوتبالی‌اش را تجربه می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/663253/خودزنی-به-سبک-مرادمند!
بستن   چاپ