آریا بانو
30 شغل آزاد پردرآمد ؛ معرفی بهترین‌ها برای خانم‌ها و آقایان
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 06:09:57
آریا بانو - افرادی که به سراغ شغل آزاد پردرآمد می‌روند، چند هدف در سر دارند: هدف اول آن‌ها می‌تواند رسیدن به منبع درآمد بزرگ‌تر از استخدام در سازمان‌ها و ادارات باشد. زیرا تنها در مشاغل آزاد امکان جهش درآمدی ناگهانی و تکان‌های بزرگ مالی مثبت و البته منفی وجود دارد. به علاوه در مشاغل آزاد، شخص تسلط بیشتری بر امور خویش داشته و به صورت مستقل به کسب درآمد می‌پردازد. این بستگی به روحیه شما خواهد داشت. برخی از افراد قرار گرفتن در قالب یک کسب و کار سازمان یافته را ترجیح داده و برخی دیگر روحیه استقلال طلبانه دارند و با مشاغل آزاد بهتر کنار می‌آیند.
شغل آزاد پردرآمد
شغل آزاد پردرآمد را می‌توانیم در دو گروه کلی شغل آقایان و خانم‌ها تقسیم بندی کنیم. البته بدیهی است که برخی از مشاغل آزاد بین خانم‌ها و آقایان مشترک بوده و تنها شاید میزان سختی آن برای این دو بخش اجتماع، کمی متفاوت باشد.
شغل آزاد پردرآمد برای آقایان
1. تولیدی پوشاک
نوع شغل: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 1 تا 3 میلیون تومان طی سه ماه اول / 2 تا 5 میلیون تومان طی سه ماه دوم / 4 تا 10 میلیون تومان پس از شش ماه اول توضیح: راه اندازی تولیدی پوشاک با توجه به نیاز وقت جامعه و فصل، می‌تواند به سود خوبی رسیده و به یک کارآفرینی نیز تبدیل شود.

آریا بانو


2. نقاشی ساختمان
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: سخت بازه درآمد: شناور از صفر تا 15 میلیون تومان (بستگی به تعداد دریافت کار) توضیح: نقاشی ساختمان و استادکاری در این حوزه، فوق العاده پولساز خواهد بود. البته این بستگی به نرخ دستمزد شما (وابسته به میزان مهارت) و تعداد قبول پروژه در ماه خواهد داشت.
3. پرورش شترمرغ
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: سخت بازه درآمد: 3 تا 20 میلیون تومان و بیشتر (بستگی به حجم کار دارد) توضیح: با توجه به میل و گرایش ایجاد شده در جامعه برای مصرف گوشت شترمرغ و رواج پخت انواع غذا با گوشت شترمرغ ، پرورش شترمرغ به درآمدزایی قابل توجهی می‌انجامد.

آریا بانو


4. پرورش قارچ
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 2 تا 4 میلیون تومان و بیشتر توضیح: پرورش قارچ از مشاغل بسیار جذاب و پردرآمدی است که می‌تواند در قالب متوسط یا در شکل یک مرکز بزرگ، دنبال گردد.
5. تعمیرکاری خودرو
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 3 تا 5 میلیون تومان توضیح: تعمیرکار خودرو، همیشه رونق داشته و در تمام فصول سال، اتومبیل‌ها نیاز به تعمیر و رسیدگی پیدا خواهند کرد. البته برای شروع این شغل آزاد، به داشتن دانش آن و مهارت کافی نیاز خواهید داشت.

آریا بانو


6. تعمیرکاری موتورسیکلت
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 2 تا 3 میلیون تومان توضیح: تعمیرکاری موتورسیکلت نیز درست به مانند تعمیرکاری خودرو، بازدهی داشته و تنها درآمد آن در بازه قیمتی کمتری قرار می‌گیرد.
7. صافکاری خودرو
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 3 تا 5 میلیون تومان توضیح: صافکاری خودرو نیز از مشاغل وابسته به خودرو است که در صورت مهارت فرد، درآمد فوق العاده‌ای خواهد داشت.

آریا بانو


8. راه اندازی فست فود
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط تا سخت بازه درآمد: 2 تا 4 میلیون تومان در سه ماه اول / 3 تا 5 میلیون تومان در سه ماه دوم / بیش از 5 میلیون تومان پس از شش ماه اول توضیح: راه اندازی فست فود، نیازمند سرمایه اولیه 50 میلیون تومان به بالا است و در صورت موفقیت، به سودآوری بسیار خوبی منجر خواهد شد.
9. مترجم فریلنسر
نوع کار: دورکاری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 1 تا 6 میلیون تومان (بستگی به تعداد پروژه دریافتی در ماه دارد.) توضیح: مترجمی شغلی مشترک میان آقایان و بانوان است که با توجه به میزان فعالیت و قبول پروژه در ماه، می‌تواند درآمد شناور و البته قابل توجهی داشته باشد. خاصیت دورکار بودن این نوع شغل، از ویژگی‌های مثبت آن است.

آریا بانو


10. سرویس حمل و نقل
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط تا سخت بازه درآمد: 3 تا 10 میلیون تومان توضیح: سرویس حمل و نقل می‌تواند شامل سرویس مدارس، حمل و نقل بین شهری، باربری، اثاث‌کشی و … باشد.
11. تولید کفش
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 5 تا 10 میلیون تومان توضیح: تولید کفش از آن دسته مشاغلی است که می‌تواند در ابعاد کوچک و بزرگ، به سوددهی متناسب دست یابد.

آریا بانو


12. آرایشگری آقایان
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 1 تا 5 میلیون تومان توضیح: آرایشگری آقایان، حتی در شکل محلی و بدون شهرت آنچنان قابل توجه، نوعی از شغل آزاد است که همیشه سوددهی خود را خواهد داشت.
13. چاپ و تبلیغات چاپی
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 3 تا 10 میلیون تومان توضیح: چاپ و تبلیغات چاپی همیشه پرسود بوده و می‌توانیم آن را به شغلی در حیطه فرماندهی آقایان به حساب بیاوریم.

آریا بانو


14. مربی بدنسازی
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: آسان بازه درآمد: 3 تا 8 میلیون تومان توضیح: در حال حاضر بیشتر آقایان، به ویژه جوانان به دنبال گذراندن دوره‌های بدنسازی هستند و از این رو مربی بدنسازی بسیار رونق خواهد داشت.
15. تعمیرکار لوازم خانگی
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 2 تا 5 میلیون تومان توضیح: با توجه به تنوع وسایل خانگی و میزان خرابی و پیدا شدن عیب در آن‌ها، تعمیرکار لوازم خانگی می‌تواند به شکل سیار یا با داشتن مغازه؛ به شغل آزاد پرسودی تبدیل گردد.

آریا بانو


شغل آزاد پردرآمد برای خانم‌ها
1. تدریس خصوصی
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: آسان بازه درآمد: 1 تا 5 میلیون تومان توضیح: تدریس خصوصی دروس دبستانی و دبیرستانی، زبان انگلیسی، موسیقی و … بسیار پرسوده بوده و زمان کاری شناور در اختیار فرد قرار می‌دهد.
2. نویسندگی آنلاین
نوع کار: دورکاری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 1 تا 6 میلیون تومان توضیح: نویسندگی آنلاین شغلی مشترک میان بانوان و آقایان است؛ اما آمار نشان می‌دهد که در سراسر جهان، خانم‌ها این حوزه را بیشتر در تسلط خود قرار داده‌‌اند.

آریا بانو


3. صنایع دستی
نوع کار: دورکاری میزان سختی کار: سخت بازه درآمد: 2 تا 6 میلیون تومان و بیشتر توضیح: تولید صنایع دستی، کاری سخت و نیازمند دقت و ظرافت بسیار است. اما با توجه به زمینه فروش صنایع دستی در داخل و خارج از کشور، می‌توان از این طریق به درآمد خوبی دست یافت.
4. آرایشگری بانوان
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 4 تا 12 میلیون تومان توضیح: آرایشگری بانوان به مراتب نسبت به آرایشگری آقایان، پرسودتر است و میزان مراجعه و به طور کلی خدمات در آرایشگری بانوان؛ بارها بیشتر خواهد بود.

آریا بانو


5. بافت
نوع کار: دورکاری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 2 تا 8 میلیون تومان توضیح: بافت لباس، رومیزی، کلاه و شال گردن و … به صورت فصلی پرسود بوده و اگر بتوانید از یک ماشین اتومات بافت استفاده کنید، سرعت کار بیشتر و چرخه درآمدزایی بزرگ‌تر می‌شود.
6. قالیبافی
نوع کار: دورکاری میزان سختی کار: سخت بازه درآمد: 5 تا 20 میلیون تومان (بستگی به حجم انجام کار دارد.) توضیح: قالیبافی در شکل حرفه‌ای (نه تفریحی)، اگر چه سخت و کمی طاقت فرسا؛ اما بسیار پرسود و دارای درآمد خالص است.

آریا بانو


7. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
نوع کار: دورکاری میزان سختی کار: آسان بازه درآمد: 2 تا 15 میلیون تومان توضیح: فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و کسب فالوور، به درآمدهای بسیار قابل توجه می‌انجامد. کافی است که صفحه شما در شبکه‌های اجتماعی پربازدید بوده تا بتوانید تبلیغات روزانه پرسودی از کسب و کارهای دیگر دریافت کنید.
8. راه اندازی مزون لباس
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 4 تا 10 میلیون تومان توضیح: راه اندازی مزون لباس، در صورتی که حرفه‌ای، شیک و پاسخگوی نیاز جامعه باشد؛ فوق العاده سوددهی خواهد داشت. شما می‌توانید این مزون را در یک سالن رسمی و یا در منزل خصوصی خود انجام دهید.

آریا بانو


9. راه اندازی مهد کودک
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 5 تا 20 میلیون تومان توضیح: راه اندازی مهد کودک از مشاغل به سلطه درآمد توسط بانوان است. این شغل آزاد می‌تواند بسیار پرمسئولیت بوده، اما به همان موازات درآمد خوبی نیز ایجاد کند.
10. دریافت نمایندگی بیمه
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: آسان بازه درآمد: 4 تا 10 میلیون تومان توضیح: آمار نشان می‌دهد که دریافت نمایندگی بیمه به وسیله خانم‌ها، بسیار موفق‌تر بوده و سود خوب و مناسبی ایجاد می‌کند.
11. بازیگری
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 2 تا 100 میلیون تومان (بستگی به سطح کار و میزان موفقیت و شهرت شخص دارد.) توضیح: بازیگری برای خانم‌ها و البته آقایان، شغل آزاد پردرآمدی است که البته نیاز به ممارست و تلاش بسیاری برای رسیدن به درجات عالی و کسب درآمد قابل توجه دارد.

آریا بانو


12. مترجمی
نوع کار: دورکاری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 2 تا 6 میلیون تومان توضیح: مترجمی از مشاغل بسیار پردرآمدی است که در هر فضا و موقعیت مکانی قابل انجام و پیگیری خواهد بود.
13. فروش لوازم آرایش
نوع کار: حضوری / دورکاری میزان سختی کار: آسان بازه درآمد: 2 تا 6 میلیون تومان توضیح: فروش لوازم آرایش را می‌توان به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی یا با راه اندازی مغازه فیزیکی، دنبال کرد.

آریا بانو


14. مدلینگ
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 2 تا 10 میلیون تومان توضیح: مدلینگ طی چند سال گذشته به یکی از مشاغل پردرآمد میان بانوان و به ویژه قشر جوان تبدیل شده است و احتمالا آینده پردرآمدی نیز خواهد داشت.
15. برگزاری مجالس
نوع کار: حضوری میزان سختی کار: متوسط بازه درآمد: 5 تا 40 میلیون تومان توضیح: برگزاری مجالس عروسی و عزا، تولد و سمینارها؛ اگر چه می‌تواند برای هر دو جنس آقایان و خانم‌ها مناسب باشد، اما روح لطیف و هنردوست زنانه، در این حرفه بارها موفق‌تر خواهد بود.

آریا بانو


سخن پایانی
با دنبال کردن شغل‌های پردرآمد ایران ، می‌توانید بهترین مشاغل آزاد و پرسود را مطابق با شرایط و مهارت‌های شخصی خود، انتخاب کرده و در مسیر موفقیت و پولسازی گام بردارید. ایده‌های خود در خصوص مشاغل آزاد با سطح درآمد خوب را با ما در بخش نظریات انگیزه، در میان بگذارید.

http://www.banounews.ir/fa/News/663246/30-شغل-آزاد-پردرآمد-؛-معرفی-بهترین‌ها-برای-خانم‌ها-و-آقایان
بستن   چاپ