آریا بانو
لوکاکو به همین دلیل اینجاست
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 05:35:05
آریا بانو - طرفداری / سرمربی آبی‌ها از عملکرد تیمش رضایت بالایی دارد. 
توماس توخل پس از برد 1-0 چلسی مقابل زنیت در استمفوردبریج، به تحسین کردن شاگردانش پرداخت. 
قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، فصل جدید این مسابقات را به لطف تک گل روملو لوکاکو با برد آغاز کرد. توخل در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:
 بازی خسته کننده ای نبود بلکه مقابل حریفی بسیار قدرتمند، کار سختی داشتیم. باید خیلی زحمت می کشیدیم. به نظرم بچه ها خیلی تلاش کردند. 
 در نیمه اول برای خلق موقعیت و شوتزنی، کمی با مشکل مواجه شدیم. در نیمه دوم پیدا کردن فضای لازم برای شوتزنی مقداری راحت تر بود. ما به شایستگی برنده شدیم. به سختی به این سه امتیاز رسیدیم. خسته کردن حریف کمی زمانبر بود ولی من از چیزی که دیدم، راضی هستم. 
 انتظار مسابقه دشواری را داشتیم چون این بالاترین سطح فوتبال در اروپاست و ما برابر قهرمان روسیه قرار گرفته بودیم. باید در بالاترین سطح خودمان ظاهر می شدیم. خوشحالم چون این نتیجه با زحمت بسیار به دست آمد. کار ما آسان نبود. این که بخواهید به طور مستمر در این سطح عمل کنید، آسان نیست. 
 ضربه سر بسیار خوبی (از سوی روملو لوکاکو) بود که پس از یک سانتر زمان بندی شده از آزپیلیکوئتا به ثمر رسید. روملو شجاعانه عمل کرد و ما نفرات زیادی درون محوطه جریمه داشتیم. او به همین دلیل اینجاست. روملو گلزنی کردن را دوست دارد و مهره تعیین کننده ای برای ماست.
 برنده شدن برای خودباوری ما خوب است. کار ما تمام نشده است ولی برای پیشرفت کردن در وضعیت خوبی قرار داریم. قدم اول برداشته شد. ولی حالا پنج مسابقه دیگر (در مرحله گروهی) باقی مانده است. 

http://www.banounews.ir/fa/News/663238/لوکاکو-به-همین-دلیل-اینجاست
بستن   چاپ