آریا بانو
مثلث نیمار، ام‌باپه و مسی یک‌ساله نیست
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 05:24:04
آریا بانو - طرفداری / لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌ژرمن، جدایی ام‌باپه در پایان فصل را بعید می‌داند.
کیلیان ام‌باپه تنها تا پایان فصل 2021/22 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و تاکنون تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداده است.
به نقل از مارکـا، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در مصاحبه با Canal + فرانسه گفت:
 ما از رفتار رئال مادرید راضی نبودیم. شروع مذاکرات برای جذب یکی از بهترین بازیکنان جهان در هفته آخر نقل و انتقالات شرایطی را ایجاد کرد که ما دوست نداشتیم. ما موضع خود را نسبت به پیشنهاد ها روشن کرده بودیم. کافی نبودند، و کمتر از مبلغی که ما پرداخته بودیم، بود. پیشنهاد آخری که آنها صحبتش را می کنند هرگز از راه نرسید. نمی توانید برنامه های خود برای نقل و انتقالات را دو، سه یا چهار ماه سازماندهی کنید و برنامه های خود را به آن شکل تغییر دهید.
 تصور نمی کنم که ام باپه در پایان فصل جدا شود. هیچکس به آینده پاری سن ژرمن بدون کیلیان فکر نمی کند. کیلیان به نوعی نشان دهندده تفاوت میان سطحی و عمیق است. رابطه او با پاری سن ژرمن عمیق است. به همین خاطر است که ما به چیز دیگری فکر نمی کنیم. کیلیان نماد خیلی چیزهاست. نه تنها به خاطر اینکه فرانسوی است، یا یکی از بهترین بازیکنان دنیا محسوب می شود. او طوری است که ما دوستش داریم و در واقع همه دوست دارند.
مثلث نیمار، ام باپه، مسی
 مثلث مسی، نیمار و ام باپه چیزی نیست که تنها برای یک سال آن را ببینیم. به نظرم آنها مکمل همدیگر هستند و هرکدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. هیچ حس حسادتی میان آنها نمی بینم.

http://www.banounews.ir/fa/News/663236/مثلث-نیمار،-ام‌باپه-و-مسی-یک‌ساله-نیست
بستن   چاپ