آریا بانو
نمایش ناامیدکننده این پرسپولیسی!
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 03:12:09
آریا بانو - ورزش 3 / ضربه سر مهدی عبدی می‌توانست گل صعود پرسپولیس باشد اما واکنش تماشایی از سوی حسنوف او را ناکام گذاشت.
حضور مهدی عبدی در ترکیب به جای عیسی آل کثیر، تغییری بود که یحیی گل‌محمدی در آرایش اصلی تیمش ایجاد کرد تا سرخپوشان با مهاجم شماره 16 به استقبال حریف تاجیک خود بروند؛ بازیکنی متخصص گلزنی در رقابتهای حساس آسیایی.
فصل گذشته او در روز محرومیت عیسی آل کثیر موفق شد دروازه النصر را با یک ضربه سر باز کند و چند ماه بعد، با یک شوت دقیق، دروازه اولسان هیوندای را فرو ریخت. این بار هم هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که یکی از روزهای درخشان این مهاجم باشد.

آریا بانو

اما نمایش مهاجم 22 ساله پرسپولیس در ورزشگاه شهر دوشنبه، پایین تر از حد انتظار بود. سه دفاع میانی استقلال در نیمه نخست به خوبی او را کنترل کردند تا در محوطه جریمه تنها دو لمس توپ داشته باشد و در مجموع 5 تا. البته در نیمه دوم نیز اوضاع چندان خوب نبود و مهاجم سرخپوشان پیش از تعویض چهار بار در محوطه جریمه صاحب توپ شد.
جدی ترین موقعیت عبدی در دقیقه 78 رقم خورد؛ جایی که پس از ارسال امید عالیشاه، به خوبی روی سر منوچهر صفروف بلند شد و ضربه سر را زد اما حسنوف گلر استقلال به خوبی ضربه را جمع کرد و اجازه نداد تا او زننده گل صعود تیمش لقب بگیرد.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/663160/نمایش-ناامیدکننده-این-پرسپولیسی!
بستن   چاپ