آریا بانو
لیگ قهرمانان اروپا/ بایرن‌مونیخ به بارسلونا رحم نکرد
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 03:09:49
آریا بانو - ایرنا / هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین بارسا برابر بایرن‌مونیخ و پیروزی چلسی برابر زنیت پیگیری شد.
هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری 6 دیدار از ساعت 23:30 پیگیری شد که در مهمترین دیدار آن تیم بایرن مونیخ توانست بارسلونا را در خانه با سه گل تحقیر کند.
گروه E
بایرن بی‌رحم؛ بارسلونای بی‌خطر
در مهم‌ترین دیدار امشب تیم فوتبال بارسلونا در نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ بود. تیم میهمان از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و با مالکیت بیشتر توپ توانست بازی خود را به خوبی به بارسلونا دیکته کند. 
بایرن که حملات بیشتری روی دروازه کاتالان ها داشت، سرانجام در دقیقه 34 توسط توماس مولر موفق شد که به گل برسد. بارسا بعد از این گل هم نتوانست به خود بیاید تا نتیجه نیمه نخست با همان یک گل مشخص شود. 

آریا بانو

در ادامه نیز حملات نصفه و نیمه بارسا راه به جایی نبرد تا لواندوفسکی در دقیقه 84 آب یخ را بر پیکره بارسا ریخت و نتیجه بازی را سه بر صفر به سود تیمش کرد.
در دیگر دیدار این گروه نیز تیم‌های دیناموکیف و بنفیکا برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 
گروه H
ارزش اصرارهای توخل برای خرید «لوکاکو» مشخص شد
در یکی دیگر از دیدار های مهم این هفته تیم فوتبال چلسی میزبان زنیت بود و با تک گل روملو لوکاکو در دقیقه 69 موفق شد میهمان خود را با شکست بدرقه کند. شاگردان توماس توخل با این پیروزی به روند موفقیت های خود ادامه دادند. آنها مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند و امسال نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. 
سردار آزمون در این بازی از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت.

آریا بانو

تیم های مالمو و یوونتوس نیز دیگر دیدار این گروه را برگزار کردند. یوونتوسی ها که در سری آ شرایط خوبی را سپری نمی کنند، در این دیدار توانستند به خوبی بازی خود را به حریف سوئدی دیکته کنند و با نتیجه سه بر صفر برنده بازی باشند. ساندرو، موراتا و دیبالا گلزنان بانوی پیر در این دیدار بودند.

آریا بانو

قهرمان لیگ اروپا حریف ایتالیایی سرسخت نشد
ویارئال که به عنوان قهرمان لیگ اروپا در لیگ قهرمانان حضور پیدا کرده در خانه خود میزبان آتالانتا بود و در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. رمو فرئولر و گوسنس برای آتالانتا و مانوئل تریگوروس و دانجوما برای ویارئال گلزنی کردند.

آریا بانو

گروه G
تیم‌های فوتبال لیل و ولفسبورگ در دومین دیدار این گروه روبروی یکدیگر صف آرایی کرده و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. 
سویا و سالزبورگ دیگر دیدار این گروه را از ساعت 21:30 دقیقه برگزار کرده و این دو تیم نیز در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

http://www.banounews.ir/fa/News/663148/لیگ-قهرمانان-اروپا--بایرن‌مونیخ-به-بارسلونا-رحم-نکرد
بستن   چاپ