آریا بانو
اظهارات ضد و نقیض مسئولان درباره منع تردد شبانه و سردرگمی مردم
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 02:53:36
آریا بانو - آخرین خبر / اظهارات ضد و نقیض مسئولان درباره منع تردد شبانه مردم را با سردرگمی مواجه کرده است.
علیرضا رئیسی دو روز قبل در مصاحبه‌ای با شبکه خبر از لغو محدودیت‌های شبانه خبر داد و اعلام کرد: برداشته شدن محدودیت های تردد شبانه به این معنی نیست که با ترددهای غیرضروری، احتیاط های مربوط به فراگیری کرونا را کنار بگذاریم. رئیسی افزود: از هموطنانمان می خواهیم که به جز در موارد ضروری و اموری مانند تزریق واکسن در خیابان ها تردد نکنند.

توضیح ویدیو
اما دیروز سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: هیچ ابلاغیه‌ مکتوبی در مورد لغو طرح منع تردد شبانه به این پلیس ابلاغ نشده است.
توضیح ویدیو
امروز هم حسین ذوالفقاری، رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت با تاکید بر اینکه مصوبه ستاد ملی برای منع تردد شبانه تغییر نکرده است افزود: منع تردد شبانه کماکان ادامه دارد، اما آنچه که در جهت حل مشکل برای زدن واکسن افراد به صورت شبانه مدنظر قرار گرفته است به این شکل است که هماهنگی شد افرادی که برای زدن واکسن به مراکز شبانه روزی مراجعه می کنند توسط وزارت بهداشت لیست آنها به راهنمایی و رانندگی اعلام می شود تا اگر جریمه ای اعمال شده نسبت به حذف جریمه اقدام شود لذا از این منظر مشکلی وجود ندارد.
توضیح ویدیو
این اظهارات متناقض باعث سردرگمی مردم شده است. در نهایت به نظر می‌رسد طرح منع تردد شبانه لغو نشده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/663094/اظهارات-ضد-و-نقیض-مسئولان-درباره-منع-تردد-شبانه-و-سردرگمی-مردم
بستن   چاپ