آریا بانو
اجرای عملیات احداث دومین پارکینگ مکانیزه منطقه 19؛ بزودی
سه شنبه 23 شهريور 1400 - 09:29:21
آریا بانو - نشست شهردار منطقه 19 با اعضای هیئت رئیسه شورایاری این منطقه با هدف بررسی مطالبات محلات و پیگیری پروژه های توسعه محله ای برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی در نشست با هیئت رئیسه شورایاری که با حضور معاونین این منطقه برگزار شد، بر پیگیری مستمر اجرای پروژه های توسعه محله ای در رفع مطالبات محلات و کسب رضایت شهروندان تأکید کرد و گفت: در همین راستا با نظارت بر اجرای این پروژه ها گام های موفقی در توسعه و آبادانی محلات برداشته می شود.
او با اشاره به اهمیت نگهداشت شهر افزود: در این خصوص کلیه مخازن زباله مکانیزه منطقه که از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر و پاکیزگی محیط شهری است، نوسازی و 85 مخزن جدید نیز در کوچه ها و معابر نواحی پنجگانه این منطقه جانمایی و نصب شده است.
شهردار منطقه در ادامه خواستار تسریع در اجرای عملیات احداث دومین پارکینگ مکانیزه منطقه 19 (جانباز) شد و اظهار کرد: این پارکینگ که در زمینی به مساحت حدودی 4 هزار متر مربع در محله نعمت آباد ساخته می شود، ظرفیت پارک 200 خودرو را دارد و با بهره برداری از آن بخشی از مطالبات شهروندان درخصوص تأمین پارکینگ رفع خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اهمیت ایجاد بوستان در محله شهید کاظمی و موافقت شهرداری منطقه، خواستار پیگیری این موضوع از شورای اسلامی شهر تهران و موقوفه شد.
توکلی در این نشست همچنین بر پیگیری رفع نواقص زمین چمن بوستان 22 بهمن، جمع آوری درختان لوپ غرب بزرگراه شهید کاظمی، احداث سوله های ورزشی امام خمینی (ره) و شهدای نعمت آباد، بازگشایی کوچه صدر، عملیات ایجاد نهر در کوچه فاطمه الزهراء (س)، برآورد هزینه به منظور تأمین روشنایی خیابان مهرآرا و... تأکید کرد.
براساس این گزارش اعضای هیئت رئیسه شورایاری ها ضمن تشکر از توجه ویژه و خدمات شایسته شهردار منطقه به شهروندان از تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری منطقه در راستای توسعه و آبادانی محلات تقدیر کردند.
همچنین این اعضاء از تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی ولایت با محوریت اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با همکاری نهادهای اجرایی مختلف در منطقه و به مناسبت هفته دفاع مقدس قدردانی کردند.

http://www.banounews.ir/fa/News/662516/اجرای-عملیات-احداث-دومین-پارکینگ-مکانیزه-منطقه-19؛-بزودی
بستن   چاپ