آریا بانو
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد
پیگیری جدی برای احداث 4 گرمخانه جنرال جدید
سه شنبه 23 شهريور 1400 - 09:57:59
آریا بانو - شهر: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درخصوص برنامه های آینده این معاونت در حوزه مراکز نگهداری گفت: ما باید در دوره جدید چهار گرمخانه جنرال تهران را که از گذشته طرح ریزی شده است، احداث کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر ، صبح امروز- 23 شهریور 1400 - محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری از گرمخانه خاوران بازدید کردند.
امین توکلی زاده درباره بازدید امروز از مرکز خاوران گفت: مراکزی که اکنون به عنوان مراکز نگهداری مورد استفاده قرار می گیرند، در شأن شهروندان جمهوری اسلامی نیست و باید بهبود یابند اما این منافی زحماتی که همکاران ما در سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در دوره قبل کشیده اند نخواهد بود.
توکلی زاده در ادامه درخصوص برنامه های آینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در این حوزه بیان کرد: ما باید در دوره جدید چهار گرمخانه جنرال تهران را که از گذشته طرح ریزی شده است با پیگیری از شورای شهر، احداث کنیم.
او درباره نگهداشت یا بازسازی گرمخانه خاوران گفت: این تصمیمی است که باید در روزهای آینده و با توجه به مشاهداتی که امروز از گرمخانه خاوران داشته ایم، برنامه ریزی و اجرا کنیم.
در این بازدید سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی، بخش های مختلف گرمخانه خاوران را به معاون امور اجتماعی و فرهنگی نشان داد و مشکلاتی که برای رسیدگی و ارائه خدمات به افراد مددجو در بخش های ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات مددکاری و بازتوانی (در مراکز بهاران)، تامین هزینه نگهداری و … وجود دارد را با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در میان گذاشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/662515/پیگیری-جدی-برای-احداث-4-گرمخانه-جنرال-جدید
بستن   چاپ