آریا بانو
گواردیولا: چه می‌توانم بگویم؟!
يکشنبه 21 شهريور 1400 - 02:17:29
آریا بانو - ورزش 3 / پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد تیمش حملات فراوانی روی دروازه لسترسیتی انجام داده است.
منچسترسیتی امروز در دیداری دشوار و با تک گل برناردو سیلوا در نیمه دوم برابر لسترسیتی به پیروزی رسید تا به روند درخشان خود در هفته های اخیر استمرار بخشد. پپ گواردیولا بعد از این دیدار به تمجید از عملکرد کسپر اشمایکل پرداخت و دروازه بان لستر را بهترین بازیکن حریف خطاب کرد.

آریا بانو

پپ گواردیولا گفت: سیتی در این دیدار خوش شانس بود، زیرا لستر در ضدحملات خطرناک ظاهر می شد. ما از دقیقه اول واقعا خوب بازی کردیم و نباید فراموش کرد همیشه در اولین بازی بعد از مسابقات ملی، تردید فراوانی در مورد عملکرد شما وجود دارد. ما طی سه هفته متوالی دوباره در سطح بالایی بازی کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و این مرحله بعدی پیشرفت ما محسوب می شود.
البته برخی دقایق بازی امروز دشوار سپری شده و ما همیشه کار سختی برابر لسترسیتی داشته ایم. در دیدار جام خیریه نیز این شرایط برابر لستر رخ داده بود، اما امروز متفاوت عمل کرده و موفق به کسب پیروزی شدیم.
برناردو سیلوا بازیکنی بسیار خوب و باکیفیت است و من از در اختیار داشتن او در ترکیب بسیار خوشحالم. هماهنگی ژائو کانسلو و جک گریلیش نیز در مسابقه امروز فوق‌العاده بود. همه بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داده و توپ را به جایی می بردند که نیاز بود.
درخشش کسپر اشمایکل؟ چه می توانم بگویم، دروازه بان حریف بهترین بازیکن تیم لستر بود و ما حملات بسیار خوب و زیادی روی دروازه این تیم ترتیب دادیم. باید صبور بود، لستر در حمله بسیار خطرناک عمل می کند و کنترل آنها دشوار است، اما ما خوب عمل کردیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/660754/گواردیولا--چه-می‌توانم-بگویم؟!
بستن   چاپ