آریا بانو
مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ گسترش خواهد یافت
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 07:46:59
آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، اخیرا اخبار لوازم خانگی جهان حاکی بر این است که مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ در حال گسترش است و به این مجموعه مینی کتری و همزن دستی اضافه خواهد شد. طبق گفته های اسمگ، این مجموعه در ماه دستامبر به بازار عرضه می شود و علاقه مندان می توانند آن را خریداری نمایند.
محصولات جدید مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ توسط Matteo Bazzicalupo و Raffaella Mangiarotti طراحی شده اند البته این اولین همکاری این دو طراح با اسمگ نبوده است به همین خاطر این دو نفر به خوبی خواسته اسمگ و مشتریان آن ها را می شناسد. این موضوع باعث شده تا مینی کتری و همزن دستی اسمگ انتخاب ایده آلی برای فضای کوچک آشپزخانه باشد.

آریا بانو

آریا بانو


همزن دستی با نام HMF01 می تواند برای پخت انواع کیک، شیرینی، بیسکوییت و انواع خمیر ها به شما کمک کند. این محصول با دسته ی کروم دارای یک صفحه نمایش LED برای نظارت بر سرعت و زمان است. همزن دستی HMF01 اسمگ در زمان مشخص شده با قیمت 189 دلار در دسترس خواهد بود.
همزن دستی اسمگ با 9 سرعت و موتور 250 وات دارای سه سری فولادی ضد زنگ شامل ویسک، میکس کننده صاف و قلاب خمیر است. این محصول در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، سبز پاستلی، صورتی پاستلی و آبی پاستلی موجود است.

آریا بانو

آریا بانو


مینی کتری KLF05 اسمگ از توان 1400 وات و ظرفیت 800 میلی لیتر و همچنین طراحی دو جداره ی فولاد ضد زنگ در قسمت داخلی برخوردار شده تا دمای آب را حفظ کند و سطح خارجی آن را خنک تر بماند. همچنین دارای پایه گردان 360 درجه با قابلیت ضد لغزش و همچنین خاموش شدن خودکار است.
مینی کتری در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، سبز پاستلی، صورتی پاستلی و آبی پاستلی با حاشیه براق کروم و فولاد ضد زنگ موجود است.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/636795/مجموعه-لوازم-خانگی-کوچک-اسمگ-گسترش-خواهد-یافت
بستن   چاپ