آریا بانو
مدیر انجمن صنفی پایگاه‌های خبری استان:
خبرنگاران یزد شخصا مرکز ترزیق واکسن علیه ویروس کرونا را انتخاب کنند
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 07:46:30
آریا بانو - مسعود میرجلیلی افزود: با توجه به تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمامی افراد عضو انجمن صنفی خبرگزاری ها، خانه مطبوعات، صندوق هنرمندان و روزنامه نگاران در 2مرحله اعلام شده وزارتخانه یادشده از سوی مدیران مسئول رسانه های مجوزدار ثبت نام شده می توانند به مراکز واکسیناسیون استان یزد در 10 شهرستان مراجعه و تزریق واکسن را دریافت کنند.
این فعال رسانه ای اظهارکرد: اسامی افراد یاد شده در سامانه سلامت بارگذاری است، آنها می توانند با مراجعه به این سایت محل ترزیق واکسن خود را شخصا انتخاب کنند.
میرجلیلی ادامه داد: کد فرد برای ترزیق واکسن به تلفن همراه وارد شده در سایت به متقاضی ارسال می شود که برای شهرستان یزد سه منطقه مشخص در نظر گرفته شد.
وی تصریح کرد: حتی در سامانه سلامت هر متقاضی می تواند روز و ساعت مراجعه را شخصا انتخاب کند و مراکز واکسیناسیون صبح و بعد از ظهرها دایر است.
به گفته میرجلیلی، اگر مراحل ثبت نام درست انجام شود بلافاصله پس از انتخاب روز و ساعت، از طریق پیامک به تلفن همراه اعلام شده ارسال می شود.
وی اضافه کرد: تا این لحظه مرکز خاصی برای خبرنگاران معرفی نشده و هر شخص می تواند با مراجعه به http://salamat.gov.ir مرکز ترزیق واکسن خود را انتخاب کند.
170 نفر عضو انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان یزد هستند که این تشکل فعالیت خود را از هشت سال قبل آغاز کرد. 
همچنین دیروز یازدهم مرداد مدیرخانه مطبوعات یزد از واکسیناسیون اصحاب رسانه های استان از امروز سه شنبه خبر داد و گفت: تزریق واکسن پیرو ابلاغیه معاونت مطبوعاتی و وزارت بهداشت و درمان انجام می شود.
فرزاد فیضی افزود: هماهنگی های لازم از سوی خانه مطبوعات و رسانه های استان با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) و مرکز بهداشت شهرستان یزد صورت گرفت .
به گفته وی مقرر شد اعضای خانه مطبوعات، روزنامه نگاران عضو صندوق هنر و خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه های دارای مجوز که اسامی آنها در سامانه جامع رسانه ای کشور ثبت شد به مدت 2 روز به درمانگاه شهید اکبری واقع در صفاییه مراجعه کنند.
هم اکنون 133 نفر عضو خانه مطبوعات استان یزد هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/636789/خبرنگاران-یزد-شخصا-مرکز-ترزیق-واکسن-علیه-ویروس-کرونا-را-انتخاب-کنند
بستن   چاپ