آریا بانو
ماجرای اختلاف‌نظر استقلالی‌ها و احمد مددی
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 07:37:15
آریا بانو - طرفداری / بازیکنان استقلال به یک دلیل مشخص با مدیرعامل باشگاه بر سر درصد پرداختی هایشان اختلاف نظر دارند.
بازیکنان استقلال درصد پرداختی که احمد مددی اعلام می کند را قبول ندارند.
احمد مددی در روزهای اخیر بخشی از قرارداد بازیکنان استقلال را پرداخت کرد و در این بین مدیران باشگاه مدعی هستند به جز فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و سعید مهری سایر بازیکنان این تیم کمتر از 70 درصد دریافتی نداشته اند.
این موضوعی است که اعتراض بازیکنان استقلال را در پی داشته است و آنها مدعی هستند مددی حقیت را نمی گوید. اما دلیل این اختلاف نظر چیست؟ ماجرا از این قرار است برخی از بازیکنان استقلال در قراردادهایشان آپشن هایی گنجانده شده که بسیاری از آنها به مرحله عملی رسیده و به همین دلیل بازیکنان این تیم مدعی هستند درصدی که باشگاه می گوید درست نیست.
به جز این مددی در طول فصل برخی از بازیکنان استقلال را تا 20 درصد جریمه کرده است که آنها این احکام را غیر قانونی می دانند و مدعی هستند چنین جرایمی حق آن ها نبوده است.
از طرف دیگر تعدادی از بازیکنان قدیمی استقلال دریافتی های اول فصل خود را پای طلب فصل گذشته گذاشته اند اما مددی ادعا می کند این پرداختی ها برای قرارداد این فصل شان بوده است.
به نظر می رسد کشمکش بین بازیکنان و مددی تا شروع فصل نقل و انتقالات ادامه دار خواهد بود و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این باشگاه رخ می دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/636729/ماجرای-اختلاف‌نظر-استقلالی‌ها-و-احمد-مددی
بستن   چاپ