آریا بانو
«گربه‌ها» به جشنواره آمریکایی راه پیدا کرد
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 07:04:14
آریا بانو - مهر / فیلم کوتاه «گربه‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رسولی در اولین حضور جهانی خود به بیست و پنجمین دوره جشنواره «Flickers" Rhode Island International Film Festival» آمریکا 2021 راه پیدا کرد.
جشنواره «Flickers" Rhode Island International Film Festival» که بیست و پنجمین دوره خود را بصورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد، از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار و جوایز بفتا است. این جشنواره در تاریخ 9 تا 15 آگوست 2021 مصادف با 18 تا 24 مرداد ماه 1400 برگزار می شود.
در خلاصه داستان این اثر که از بین 6 هزار و 700 فیلم 98 کشور دنیا، برای حضور در بخش اصلی فیلم کوتاه این جشنواره انتخاب شده، آمده است: این فیلم روایتگر دختر تنهایی است که به تازگی از یک رابطه عاطفی خارج شده است. او در زمان کرونا، روزهای قرنطینه را با 2 گربه‌اش سپری می‌کند.
مژده دایی و 2 گربه به نام‌های خورخه و پری بازیگران اصلی این فیلم کوتاه داستانی هستند.
پخش این فیلم توسط شرکت AtoZinema به مدیریت آزاده مسیح زاده انجام می‌شود.
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، تدوین: عماد خدابخش، صدا بردار: کیانوش الطافی، صداگذار: رامین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، آهنگساز: علی شهبازی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، طراح پوستر: علیرضا نصرتی، مدیر تولید: ارسلان امیری و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/635990/«گربه‌ها»-به-جشنواره-آمریکایی-راه-پیدا-کرد
بستن   چاپ