آریا بانو
صحنه زیبایی که موتورسوار در خیابان خلق کرد
شنبه 9 مرداد 1400 - 14:20:12
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه کمک یک راننده به پیرمرد در حال عبور از خیابان را به تصویر می‌کشد.
این مرد موتورسوار با توقف در مقابل خودرو‌ها خیابان را برای عبور این پیرمرد باز کرد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده اقدام زیبا و انسان دوستانه این موتورسوار را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو این پیرمرد در حالی که در یک دست خود وسایل و دست دیگرش عصای خود را گرفته سعی می‌کند از عرض خیابان عبور کند. با این حال چراغ سبز شده و رانندگان آماده حرکت می‌شوند. در این لحظه یک موتورسوار موتورسیکلت خود را در مقابل یک خودرو متوقف کرده و مانع حرکت آن و سایر خودروهامی شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود با متوقف شدن تمام خودرو‌ها پیرمرد به راحتی خود را به طرف دیگر خیابان می‌رساند.
این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از 52 هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام انسان دوستانه مرد موتورسوار را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «هنوز انسانیت در دنیا زنده است.»

http://www.banounews.ir/fa/News/634912/صحنه-زیبایی-که-موتورسوار-در-خیابان-خلق-کرد
بستن   چاپ