آریا بانو
سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی زنجان: راه نجات اشتغال ، تولید ، صنعت و اقتصاد کشور کارآفرینی است
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 14:10:28
وزارت رفاه
آریا بانو - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با حضور در مراسم افتتاح کافه کارآفرینی زنجان در دانشگاه آزاد تاکیدکرد: راه نجات اشتغال ، تولید ، صنعت و اقتصاد کشور کارآفرینی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا انصاری با حضور در این مراسم به همراه رئیس پارک علم و فناوری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و جمعی از مسئولین این حوزه به اهمیت ایجاد چنین طرح هایی برای ایجاد یک شبکه خلاق نوآورانه در میان کارآفرینان اشاره کرد و گفت: راه نجات اشتغال ، تولید ، صنعت و اقتصاد کشور کارآفرینی است .
انصاری ادامه داد: کارآفرینان و صنعتگران همچنان به دنبال کارآفرینی و حفظ شرایط موجود و سرپا نگه داشتن فضای اشتغال و سرمایه گذاری خود هستند و بر این باور استوارند که کارآفرین هیچ گاه از همت و تلاش خود دست برنداشته و برای خودکفایی و اقتصاد مهین خود تا آخرین لحظه تلاش می کند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود : برای ایجاد تعادل در بازار کار و رفع مشکلات بیکاری باید نگاه و نگرش خود را به مسئله کار و بیکاری تغییر دهیم و از ظرفیت‌های خود فعالان و تشکل‌ها استفاده کنیم .
انصاری عنوان کرد: هدف از ایجاد کافه های کارآفرینی این است که افراد سرشناس و فرهیخته اکوسیستم کارافرینی و صنعت استان در یک مکان برای ایجاد گپ و گفت ، ارتباط گیری و شبکه سازی و همچنین آشنایی با سرمایه گذاران بین صاحبان ایده، کارآفرینان شکل گرفته و در نهایت با ایجاد شبکه‌ای قوی در کنار هم به تولید ملی و اشتغال زایی کمک ‌کنند.
4 اَمرداد 1400 12:34
اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان |
کد خبر : 242,723
کلیدواژه ها: انصاری,سرپرست اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان,دومین کافه کارآفرینی زنجان
نظرات بینندگان

http://www.banounews.ir/fa/News/631912/سرپرست-اداره-کل-تعاون،-کارورفاه-اجتماعی-زنجان--راه-نجات-اشتغال-،-تولید-،-صنعت-و-اقتصاد-کشور-کارآفرینی-است
بستن   چاپ