آریا بانو
عملیات اجرایی کارخانه تولید ظروف شیشه‌ای دارویی شستـا در گرمی آغاز شد
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 14:10:24
وزارت رفاه
آریا بانو - سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی کارخانه تولید ظروف شیشه‌ای دارویی شستـا با سرمایه گذاری 800 میلیارد تومان و با اشتغال 185 نفر در گرمی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه استان اردبیل، آیین شروع عملیات اجرایی پروژه تولید ظروف شیشه ای دارویی شستا در شهرستان گرمی با حضور استاندار، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برگزار شد.
بهروز رحیم زاده در این آیین اظهار کرد: شرکت هلدینگ شستا 35 درصد از داروهای کشور را تولید می کند و یکی از مواد اصلی این تولیدات ظروف صنعتی و شیشه ای داروهای تزریقی است که با ایجاد اشتغال 185نفر در شهرستان گرمی راه اندازی می شود.
وی با بیان این که بازار هدف این کارخانه مشخص شده است، افزود: تولیدات این کارخانه در داخل کشور و کشورهای آسیای میانه و حوزه قفقاز است و ظرفیت مرزی بودن شهرستان گرمی و منطقه آزاد تجاری برای رونق و توسعه این کارخانه دارای اهمیت بسیار است.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی و پیگیری دستگاه های اجرایی، فرمانداری، استانداری و نماینده مردم منطقه، موانع احتمالی برطرف می شود و طبق برنامه زمان بندی کارخانه مورد نظر و سایر کارخانه های در حال اجرا در اسرع وقت راه اندازی و افتتاح خواهند شد.
در ادامه این آیین رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری ها و جلسات مفصل امروز شاهد سرمایه گذاری شستا در شهرستان گرمی هستیم.
ولی اسماعیلی با بیان اینکه هدف از هرگونه سرمایه گذاری ایجاد اشتغال در منطقه است افزود: به دنبال ریشه کنی بیکاری با برداشتن موانع تولید در شهرستان هستیم.
نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: اشتغال زایی یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
4 اَمرداد 1400 12:37
روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان اردبیل |
کد خبر : 242,823
کلیدواژه ها: تولید ظروف شیشه‌ای دارویی شستـا,گرمی,بهروز رحیم زاده
نظرات بینندگان

http://www.banounews.ir/fa/News/631911/عملیات-اجرایی-کارخانه-تولید-ظروف-شیشه‌ای-دارویی-شستـا-در-گرمی-آغاز-شد
بستن   چاپ