آریا بانو
هشت قاچاقچی کالا در تور اطلاعاتی پلیس
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 13:33:12
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 8 قاچاقی کالا خبر داد.
سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به تشدید مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته اولین مرحله طرح استانی مقابله با قاچاق معکوس با محوریت دام زنده، محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی در تهران بزرگ، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به 9 محل که محل دپوی کالا‌های قاچاق بود مراجعه کردند که مقادیر زیادی انواع کالا‌های قاچاق در محل موجود بود.
وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد کالا‌ها شامل لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرایشی، کاشت ناخن و ماینر، فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی است، در ادامه تحقیقات مشخص شد که کالا‌ها از مرز‌های ورودی به تهران منتقل و در محل‌ها انبار و سپس با نام برندهای معتبر محصول کشور‌های خارجی اقدام به فروش در بازار کردند.
سرهنگ ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند 8 نفر از مالکان کالا‌ها را شناسایی کنند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی متهمان را دستگیر و با تکمیل پرونده آن ها را به مرجع قضائی معرفی کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را 5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

http://www.banounews.ir/fa/News/631878/هشت-قاچاقچی-کالا-در-تور-اطلاعاتی-پلیس
بستن   چاپ