آریا بانو
محبی در محاصره پیشنهادها
شنبه 2 مرداد 1400 - 22:50:21
آریا بانو - آخرین خبر / محمد محبی وینگر جنگنده سپاهانی ها لژیونر جدید فوتبال ایران خواهد بود؟
به گزارش فوتبالی، محمد محبی جوان بوشهری سپاهان که فصل گذشته در اولین سال حضورش در لیگ برتر با عملکرد فوق العاده خود به پیراهن تیم ملی هم رسید در این فصل هم عملکرد بسیار خوبی در لیگ بیستم ارائه کرد تا به یکی از ستاره های تیم محرم نوید کیا تبدیل شده و مورد توجه تیم های خارجی قرار گیرد. البته او در مقطعی هم دچار افت شده بود و انتقادهایی هم از عملکرد او مطرح شد. در هر حال او با سپاهان فصل سینوسی داشت اما در هر حال محبی یک بازیکن با کیفیت در فوتبال ایران محسوب می شود. 
گفته می شود چند تیم خواهان جذب این بازیکن سپاهان است و آخرین اخبار حاکی از آن است که جدی‌ترین پیشنهادهای محبی از لیگ پرتغال، بلژیک و لیگ دسته دوم اسپانیا است. در لیگ پرتغال تیم های بواویشتا، سانتاکلارا، در بلژیک شارلوا و یک تیم از دسته دوم اسپانیا خواهان جذب این وینگر گلزن و جنگنده سپاهان هستند.
این بازیکن در بین پیشنهادهایی که به او رسیده است علاقه مند است با توجه به جایگاه جدولی سانتاکلارا در لیگ پرتغال به این تیم بپیوندد و در صورتی که این توافق حاصل نشود انتخاب دوم او لیگ دسته دوم اسپانیا است.
در چند سال گذشته شاهد حضور بازیکنان زیادی از لیگ برتر فوتبال ایران در پرتغال بوده ایم، در فصل آینده با حضور علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، علی علیپور و مهدی طارمی و حضور احتمالی محمد محبی در لیگ این کشور شاهد تقابل های جذابی در لیگ این کشور خواهیم بود. در صورت پیوستن محبی به لیگ دسته دوم اسپانیا با توجه به حضور امیر عابدزاده در اسپانیا جمع بازیکنان ایرانی در اسپانیا به دو نفر خواهد رسید و می تواند باز هم به کانون توجه رسانه های ایرانی تبدیل شود. باید منتظر ماند و دید بالاخره این بازیکن جوان و مستعد بوشهری در فصل آینده فوتبالی خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

http://www.banounews.ir/fa/News/630907/محبی-در-محاصره-پیشنهادها
بستن   چاپ