آریا بانو
فرصت عالی فرهاد مجیدی برای گرفتن انتقام!
شنبه 2 مرداد 1400 - 22:44:32
آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی استقلال انگیزه زیادی دارد تا انتقام فینال حذفی سال گذشته را از ساکت الهامی بگیرد.
 استقلال در شرایطی فردا مقابل نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی قرار می گیرد که فرهاد مجیدی برای برد تیمش در این مسابقه بسیار پرانگیزه است.
مجیدی که سال گذشته بعد از حاشیه های پیش آمده برای استقلال در فینال حذفی با نتیجه 3 بر 2 با ساکت الهامی و تراکتور باخت و جام قهرمانی را از دست داد، حالا بعد از حدود یکسال فرصت رویارویی دوباره با تیمی با هدایت الهامی را به دست آورده است.
سرمربی جوان استقلال که نسبت به آن زمان باتجربه تر شده، حالا برای گرفتن انتقام بازی فینال حذفی سال گذشته مقابل نساجی الهامی تیمش را به زمین می فرستد تا بتواند به روند بردهای متوالی اش ادامه بدهد.
البته استقلال و نساجی شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. استقلالی ها طی روزهای گذشته در اعتراض به مشکلات مالی هیچ جلسه تمرینی نداشتند و بدون تمرین به قائمشهر سفر می کنند. از طرفی نساجی بعد از موفقیت های هفته های گذشته در بهترین فرم خود قرار دارد. نساجی که بقایش در لیگ برتر هم قطعی شده حالا با خیال آسوده به دنبال اعاده حیثیت مقابل استقلال است.
از این رو به نظر می رسد شاهد تقابل جذابی میان شاگردان فرهاد مجیدی و ساکت الهامی باشیم. فارغ از مسائل فینال حذفی سال گذشته تقابل ساکت الهامی به عنوان یک استقلالی سابق با آبی های پایتخت هم قابل توجه است که باید دید در نهایت به سود کدام به پایان می رسد.
گفتنی است؛ دیدار استقلال و نساجی ساعت 21:15 یکشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/630884/فرصت-عالی-فرهاد-مجیدی-برای-گرفتن-انتقام!
بستن   چاپ