آریا بانو
واکنش کوبیاک به شکست لهستان مقابل ایران
شنبه 2 مرداد 1400 - 22:38:25
آریا بانو - طرفداری / کوبیاک دلایل شکست لهستان مقابل ایران را عصبی بازی کردن تیمش و عدم آشنایی با جو سالن عنوان کرد. او کوچکترین اشاره ای به عملکرد درخشان والیبالیست های ایران نداشت!
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی المپیک توکیو 2020 مقابل لهستان به برتری 3-2 دست یافت. صحبت های میخال کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان پیش از این بازی، حواشی زیادی ایجاد کرد.
کوبیاک که برخلاف انتظار حتی برای چند ثانیه هم در زمین حضور نداشت، در مصاحبه با TVP Sport گفت:
 دوست ندارم در مورد مشکلات خود صحبت کنم. مصدومیت جزیی داشتم اما فکر می کنم این موضوع تاثیری در بازی نداشت. امروز خیلی عصبی بودیم و به روش خودمان بازی نکردیم. دلیل اصلی شکست ما در این بازی و در آغاز چنین تورنمنت مهمی همین مسئله است. دلیل بعدی به سالن مربوط می شود. ما اینجا حتی تمرین هم نکرده بودیم. اولین حضور ما در این سالن بود و در نهایت دیدیم که چه شد. فرصتی برای گلایه و گریه نداریم؛ این تازه آغاز راه بود و نه پایان آن. اگر قرار بود در این رقابت ها مقابل تیمی ببازیم و یک شکست داشته باشیم، این اتفاق در بهترین زمان ممکن رخ داد پس باید بگوییم باخت بدی نبود.
 این بازی می تواند تاثیرات مثبت زیادی در آینده داشته باشد. می توانیم برای یک ساعت دیگر اینجا بنشینیم و در مورد دلایل باخت صحبت کنیم اما چیزی عوض نمی شود. ما شکست خوردیم و باید این بازی را از ذهن خود پاک کنیم. باید طی دو روز آینده با ذهنیت متفاوتی مقابل ایتالیا قرار بگیریم و برنده شویم.
 تحت فشار بودیم؟ کاملا طبیعی است؛ درحال صحبت پیرامون رقابت های المپیک هستیم. این یک رقابت کوچک نیست. همه در کل عمر خود منتظر این بازی ها هستند. امیدوارم در ادامه بتوانیم بهترین نمایش خود را ارائه کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/630859/واکنش-کوبیاک-به-شکست-لهستان-مقابل-ایران
بستن   چاپ