آریا بانو
پیام زنیت برای مورینیو درباره ستاره ایرانی
شنبه 2 مرداد 1400 - 22:38:11
آریا بانو - آخرین خبر / گلزنی سردار آزمون در اولین بازی زنیت در لیگ برتر روسیه واکنش جالب صفحه توئیتری باشگاه روسی را در پی داشته است.
به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طبق ادعای خبرنگار سرشناس ایتالیایی، سردار آزمون مورد توجه دو باشگاه رم و بایرلورکوزن قرار دارد، این بازیکن در پیروزی 1-3 زنیت مقابل خیمکی توانست گل مساوی را وارد دروازه حریف کند.
نکته جالب، واکنش‌ها به گل سردار است. هنوز دقایقی از این گل نگذشته بود که یک کاربر توئیتری به ژوزه مورینیو سرمربی رم توصیه کرد هر چه زودتر با مهاجم ایرانی زنیت قرارداد ببندد. صفحه انگلیسی باشگاه زنیت در توئیتر هم در واکنش به این توئیت، به سرمربی رم توصیه کرد که قید این بازیکن را بزند.

آریا بانو

ادمین صفحه انگلیسی زنیت در توئیتر در واکنش به توئیت یک کاربر ایرانی که از باشگاه روسی درخواست فروش آزمون را کرده، پاسخ عجیبی داشته و نوشته: آیا می‌خواهی آنفالو شوی؟!
البته علاقه باشگاه زنیت به حفظ جواهر ایرانی‌اش اتفاقی کاملا طبیعی است چون طبق اطلاعات صفحه توئیتری OptaIvan که فوتبال روسیه را به صورت آماری پوشش می‌دهد، سردار آزمون در 5 بازی آخر تیمش در لیگ برتر روسیه، 7 گل زده و آماری فوق‌العاده ثبت کرده است.
حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه خبر جدیدی درباره آزمون و زنیت منتشر خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/630858/پیام-زنیت-برای-مورینیو-درباره-ستاره-ایرانی
بستن   چاپ