آریا بانو
گورتسکا در رادار 3 باشگاه بزرگ اروپایی
پنجشنبه 31 تير 1400 - 04:44:15
آریا بانو - میزان / سه باشگاه بزرگ اروپایی هافبک آلمانی بایرن‌مونیخ را زیرنظر گرفته‌اند.
لئون گورتسکا که شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و گفته می‌شود احتمال جدایی‌اش از جمع باواریایی‌ها در این تابستان وجود دارد، در رادار سه باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.
بر اساس ادعای نشریه «بیلد» آلمان؛ سه باشگاه منچستریونایتد، رئال مادرید و بارسلونا نسبت به خدمت گرفتن هافبک آلمانی بایرن مونیخ علاقه‌مند هستند و به این منظور با یکدیگر رقابت می‌کنند. این سه باشگاه وضعیت این بازیکن در بایرن را به دقت زیرنظر دارند.
یولیان ناگلسمان سرمربی جدید باواریایی‌ها اخیراً درباره هافبک 26 ساله‌اش گفته بود: گورتسکا بازیکن مهمی برای ما است. خوشحال خواهم شد برای سال‌های زیادی با لئون کار کنم. او یکی از خطرناک‌ترین هافبک‌های حال حاضر جهان است. هر مربی‌ای دوست دارد هافبکی مثل او داشته باشد.
گفته می‌شود این هافبک 26 ساله در این تابستان به پیشنهاد‌ها گوش فرا خواهد داد، اما اولویتش تمدید قرارداد با بایرن مونیخ است، این در حالی است که از قرارداد فعلی او تنها یکسال دیگر باقی مانده است.
گورتسکا در سال 2015 از شالکه به سرخپوشان مونیخی پیوست و تاکنون در 122 بازی به میدان رفته و 26 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/629559/گورتسکا-در-رادار-3-باشگاه-بزرگ-اروپایی
بستن   چاپ