آریا بانو
اضافه وزن پیکه پس از تعطیلات!
پنجشنبه 31 تير 1400 - 02:57:54
آریا بانو - آخرین خبر / بارسلونا اولین دیدار دوستانه خود را برگزار کرد تا بدین ترتیب بازی های آماده سازی و پیش فصل خود را برای شروع فصل جدید استارت زده باشد.
به گزارش فوتبالی، بارسلونا موفق شد با نتیجه 4 بر 0 در یک بازی دوستانه، خیمناستیک را شکست دهد و بدین ترتیب خود را مقابل یک حریف آسان محک بزند و فرصت به بازیکنان جوان تر بارسلونا و همچنین بازیکنانی که مدت زیادی را از میادین دور بوده اند، برسد.
یکی از بازیکنانی که مدت زیادی را از میادین فوتبال دور بوده، جرارد پیکه است چرا که او در رقابت های یورو 2020 حضور نداشت و به نظر می رسد که در تعطیلات تابستانی در خوردن زیاده روی کرده است و نتوانسته آنطور که باید و شاید تمرینات ورزشی و بدنسازی خود را پیگیری کند و بدین ترتیب دچار چاقی و اضافه وزن شده است.
در تصویری که از جرارد پیکه در بازی مقابل خیمناستیک منتشر شده است، کاملا مشخص است که این بازیکن دچار چاقی و اضافه وزن شده است و شکم او بیرون آمده است یا اصطلاحا جرارد پیکه شکم درآورده است.
باید دید که شرایط برای این مدافع اسپانیایی به چه شکل خواهد بود و در فصل جدید همچنان مورد اعتماد رونالد کومان قرار می گیرد یا خیر.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/629531/اضافه-وزن-پیکه-پس-از-تعطیلات!
بستن   چاپ