آریا بانو
یک ویدیو خداداد عزیزی را لو داد!
پنجشنبه 31 تير 1400 - 02:57:41
آریا بانو - آخرین خبر / حواشی بعد از دربی حذفی سرخابی کماکان ادامه دارد و این بار در این حواشی نام خداداد عزیزی به چشم می خورد.
به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که دربی حساس جام حذفی برگزار شد که دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک ماراتن 120 دقیقه ای به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کردند و در ضربات پنالتی، این استقلال بود که مانند سال قبل توانست پرسپولیس را حذف کرده و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند. 
اما اتفاق جالب، انتشار ویدیویی از چند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران بود که برای یک پلتفرم اینترنتی در کنار یکدیگر مشغول تماشای دربی بودند. در این ویدیو، مجتبی جباری، خداداد عزیزی و آندرانیک تیموریان و اشپیتیم آرفی به چشم می خورند.
پس از پنالتی آخر پرسپولیس که توسط حسینی مهار شد، جباری و تیموریان بازیکنان اسبق استقلال به شادی پرداختند اما نکته جالب، واکنش خداداد عزیزی به خراب شدن پنالتی مهدی عبدی بود و ناراحتی و عصبانیت او در ویدیوی منتشر شده در کنار اشپیتیم آرفی مشخص بود و همین تصویر، خبرهایی مبنی بر علاقه او به تیم پرسپولیس را ثابت کرد.
خداداد عزیزی در زمان بازیگری اش هم در مقطعی کوتاه به عنوان یار کمکی پرسپولیس در رقابت های جام باشگاههای آسیا حضور داشت و حتی برای پرسپولیس گل هم زد. حالا انتشار ویدیوی مذکور، نشان می دهد که او همچنان به تیم قرمزپوش پایتخت علاقه دارد و از باخت پرسپولیس در دربی ناراحت است.
البته عزیزی پس از اینکه در تیم ملی دوران محمدمایلی کهن درخشید از تیم پاس لژیونر شد و در بازگشت به فوتبال ایران هم در سالهای پایان بازیگری اش در مستطیل سبز، برای پاس بازی کرد و هیچگاه به صورت رسمی و بلند مدت عضو تیم پرسپولیس نشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/629529/یک-ویدیو-خداداد-عزیزی-را-لو-داد!
بستن   چاپ